Elsjorro1990 Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: Zal het zoiets worden nu Frenkie ontbreekt? Dit zou in principe het meest logische zijn, maar ik zie koeman er ook wel voor aan om Gini op de positie van Xavi te zetten en de Roon dan te koppelen aan Klaassen/Taylor. Janken wel als die dat gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit zou in principe het meest logische zijn, maar ik zie koeman er ook wel voor aan om Gini op de positie van Xavi te zetten en de Roon dan te koppelen aan Klaassen/Taylor. Janken wel als die dat gaat doen. Klaassen zou eventueel nog kunnen inderdaad. Gok vrijdag in ieder geval op (veel) zekerheidjes. Maandag tegen Gibraltar zullen de nieuwe jongens wel minuten gaan maken zoals Botman, Wieffer, Geertruida etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Klaassen zou eventueel nog kunnen inderdaad. Gok vrijdag in ieder geval op (veel) zekerheidjes. Maandag tegen Gibraltar zullen de nieuwe jongens wel minuten gaan maken zoals Botman, Wieffer, Geertruida etc. En brobbeast natuurlijk. Direct even een doelpuntje of 5 in je eerste interland maken. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Gaat goed in Zeist! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Iedereen aan de vliegende spetterpoep, lekker man. Overigens heeft Daley Blind in een interview Danny Blind genoemd als 1 van de 2 beste bondcoaches aller tijden. 12 jaar en TBS? Iedereen eens? oké en door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 5 minuten geleden zei Arezo: Overigens heeft Daley Blind in een interview Danny Blind genoemd als 1 van de 2 beste bondcoaches aller tijden. 12 jaar en TBS? Iedereen eens? oké en door. Maar met zijn uitleg erbij niet zo gek natuurlijk: "Dit is een gewetensvraag. Het groepsproces met Van Gaal, terwijl mijn vader mijn beste persoonlijke trainer is. Van kleins af aan. Door zijn lessen ben ik de voetballer geworden die ik ben geworden. M’n beste trainer ooit." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei Tim': Maar met zijn uitleg erbij niet zo gek natuurlijk: "Dit is een gewetensvraag. Het groepsproces met Van Gaal, terwijl mijn vader mijn beste persoonlijke trainer is. Van kleins af aan. Door zijn lessen ben ik de voetballer geworden die ik ben geworden. M’n beste trainer ooit." Maar dat is voor hem zelf... Kan voor Oranje zelf qua resultaten en het team nimmer nooit een van beste bondscoaches geweest zijn.. En dat is wat Arezo denk ik ook bedoeld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Scherpen, De Vrij en Gravenberch komen erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Ja, dat snap ik ook wel. Maar zo geeft hij toch ook antwoord? Hij noemt Van Gaal en geeft vervolgens aan zijn vader de beste trainer voor hemzelf te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Scherpen, De Vrij en Gravenberch komen erbij. Waarom wel Scherpen maar geen Flekken? Bizar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Waarom wel Scherpen maar geen Flekken? Bizar Ik vermoed omdat Flekken niet zo’n hele goede keeper is en al op zijn piek zit. Scherpen is ook geen wonder, maar misschien heeft Koeman het idee dat dat ooit nog wat wordt. De derde keeper maakt me verder ook weinig uit eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Waarom wel Scherpen maar geen Flekken? Bizar Hoezo bizar? Flekken zit er toch bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 16 minuten geleden zei Arezo: Iedereen aan de vliegende spetterpoep, lekker man. Overigens heeft Daley Blind in een interview Danny Blind genoemd als 1 van de 2 beste bondcoaches aller tijden. 12 jaar en TBS? Iedereen eens? oké en door. Beetje stemmingmakerij natuurlijk zonder enige context. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Zojuist zei delichris: Hoezo bizar? Flekken zit er toch bij 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik vermoed omdat Flekken niet zo’n hele goede keeper is en al op zijn piek zit. Scherpen is ook geen wonder, maar misschien heeft Koeman het idee dat dat ooit nog wat wordt. De derde keeper maakt me verder ook weinig uit eigenlijk. Oops sorry heb niks gezegd hahaha https://www.onsoranje.nl/teams/185184/spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei delichris: Hoezo bizar? Flekken zit er toch bij Ah. Kan je nagaan hoe boeiend de keeperspositie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Jullie hadden gewoon een flekje op jullie beeldscherm. Kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Zijn we al ready voor Woutje in de basis morgen? #durftevragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Scherpen.. Kan het wel je 3e keeper zijn maar ook dan is het gewoon de grootste kolder om die man op te roepen. Maargoed, met deze afmeldingen maar als één team zijnde ziekmelden? Of vragen of de Fransen met 8 man willen spelen, kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Zojuist zei Jotew: Scherpen.. Kan het wel je 3e keeper zijn maar ook dan is het gewoon de grootste kolder om die man op te roepen. Maargoed, met deze afmeldingen maar als één team zijnde ziekmelden? Of vragen of de Fransen met 8 man willen spelen, kan ook. 7 tegen 7 op een half veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Scherpen, hahaha! Maar goed, die gaat niet spelen natuurlijk. Het is aanvallend wel echt beperkt aan het worden. Ik ben zelf altijd klaar voor Wout Weghorst in de basis, maar dat komt vooral omdat ik geniet van zijn houding. @Thierryvane Bij VIzsm hebben ze het over Malen - Depay - Simons of Simons naar de andere kant en dan Berghuis basis, dat is nog onrealistischer gezien de vorm en speelminuten van Malen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Jotew: Scherpen.. Kan het wel je 3e keeper zijn maar ook dan is het gewoon de grootste kolder om die man op te roepen. Cillessen, Flekken erbij. Noppert, Bijlow geblesseerd, Verbrugghen ziek. Krul zal wel definitef uit beeld zijn. Dan houdt het denk ik wel op qua keepers. Wordt het Gorter of Scherpen, dat maakt me dan feitelijk ook niks uit. Feitelijk is het dus je 6e keeper, denk dat dat best een eind klopt. 23 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Dan vergeet je Drommel nog. Ik zou er niet gek van op kijken als hij ineens wordt opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Olij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 28 minuten geleden zei Djordison: Scherpen, hahaha! Maar goed, die gaat niet spelen natuurlijk. Het is aanvallend wel echt beperkt aan het worden. Ik ben zelf altijd klaar voor Wout Weghorst in de basis, maar dat komt vooral omdat ik geniet van zijn houding. @Thierryvane Bij VIzsm hebben ze het over Malen - Depay - Simons of Simons naar de andere kant en dan Berghuis basis, dat is nog onrealistischer gezien de vorm en speelminuten van Malen.. Malen leeft juist weer een beetje op bij Dortmund de laatste tijd. Doet het daar prima als rechtsbuiten. Afgelopen weekend nog belangrijk met een goal en assist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 (bewerkt) Oh ja, die twee heb je ook nog. Ook lood om oud ijzer. En Bizot nog, vooruit. Gouden keepersgeneratie. 23 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten