Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Kyrill:

Er komen nu toch niet komende tijd  hopelijk al interlands toch omdat hier nu zo druk in dit topic is?

Lees even een pagina terug en je snapt waarom het zo druk is.

Rare aanstelling van Davids inderdaad, maar als iemand hem in het gareel kan houden, is het ome Louis wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Grote Ree:

Lees even een pagina terug en je snapt waarom het zo druk is.

Rare aanstelling van Davids inderdaad, maar als iemand hem in het gareel kan houden, is het ome Louis wel.

Ik zie het als assistent bondscoach, nou en? Waarom moet iedereen dan reageren hier als een halve idioot? Niks mis mee. Is niet alsof ie de bondscoach zelf is/wordt. Lekker boeiend is assistent, prima toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Ik zie het als assistent bondscoach, nou en? Waarom moet iedereen dan reageren hier als een halve idioot? Niks mis mee. Is niet alsof ie de bondscoach zelf is/wordt. Lekker boeiend is assistent, prima toch?

Dat, gecombineerd met het intrekken van de boycot van de vrouwen, maakt dat er even veel gereageerd wordt in dit topic. Daar is op zichzelf weinig mis mee toch? 

En wat bedoel je met "iedereen die als een halve idioot reageert" precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Grote Ree:

Dat, gecombineerd met het intrekken van de boycot van de vrouwen, maakt dat er even veel gereageerd wordt in dit topic. Daar is op zichzelf weinig mis mee toch? 

En wat bedoel je met "iedereen die als een halve idioot reageert" precies?

Wat bedoel ik er niet mee? ''Zit er alleen vanwege zijn kleur'' ''Wat een grap'' etc etc. Echt hele vreemde en rare reacties allemaal. Zo effe kijken of ik iets ga reporten of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Wat bedoel ik er niet mee? ''Zit er alleen vanwege zijn kleur'' ''Wat een grap'' etc etc. Echt hele vreemde en rare reacties allemaal. Zo effe kijken of ik iets ga reporten of niet.

Heb je je wel verdiept in de fratsen die Davids als speler én als trainer heeft geleverd en het dubieuze track-record dat hij er op nahoudt nadat hij gestopt is met voetballen? Als assistent moet je juist een voorbeeld voor je spelers zijn, niet een anti-voorbeeld zoals Davids is gebleken. Dat maakt dat ik het een hele rare aanstelling vind en dat ik in ieder geval comments in de strekking van "Wat een grap" volledig begrijp. Ik kan ook best snappen dat Van Gaal graag een assistent van kleur wilde toevoegen aan zijn staf voor de diversiteit. Maar hoe je dan bij een incapabele Davids uitkomt is me een raadsel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Heb je je wel verdiept in de fratsen die Davids als speler én als trainer heeft geleverd en het dubieuze track-record dat hij er op nahoudt nadat hij gestopt is met voetballen? Als assistent moet je juist een voorbeeld voor je spelers zijn, niet een anti-voorbeeld zoals Davids is gebleken. Dat maakt dat ik het een hele rare aanstelling vind en dat ik in ieder geval comments in de strekking van "Wat een grap" volledig begrijp. Ik kan ook best snappen dat Van Gaal graag een assistent van kleur wilde toevoegen aan zijn staf voor de diversiteit. Maar hoe je dan bij een incapabele Davids uitkomt is me een raadsel. 

Nee, maar betekent dat meteen dat hij dan geen assistent meer mag worden? Ajax had speler die Q.Promes heet die zijn neef neer stak EN zijn moeder, EN zijn vader en tante heeft geappt dat ie terug wou gaan om hem helemaal dood te maken. M.Overmars is nu gewoon ''weer'' aan werk bij Royal Antwerp. Vloet voetbalt ook gewoon nog steeds. VVD'er zijn het vaakst in aanraking gekomen met justitie van alle politieke leden en partijen, die hebben MP, veel ministers en zitten al jaren in de regering en coalitie zo kan ik nog wel even doorgaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Nee, maar betekent dat meteen dat hij dan geen assistent meer mag worden? Ajax had speler die Q.Promes heet die zijn neef neer stak EN zijn moeder, EN zijn vader en tante heeft geappt dat ie terug wou gaan om hem helemaal dood te maken. M.Overmars is nu gewoon ''weer'' aan werk bij Royal Antwerp. Vloet voetbalt ook gewoon nog steeds. VVD'er zijn het vaakst in aanraking gekomen met justitie van alle politieke leden en partijen, die hebben MP, veel ministers en zitten al jaren in de regering en coalitie zo kan ik nog wel even doorgaan....

Wat mij betreft voorlopig niet nee. Laat hem zichzelf eerst maar eens een paar jaar op een lager niveau bewijzen, zonder rare fratsen. Laten we wel wezen, we hebben het hier over het vlaggenschip van het Nederlandse voetbal, over een rol die deels bepalend is voor de dynamiek en sfeer die er in een groep hangt. Daar moet je inzetten op personeel dat een bepaald aanzien bij de spelers heeft en/of kwalitatief de staf naar een hoger niveau tilt. Davids zal dat eerste ongetwijfeld hebben gehad, ware het niet dat zijn imago nogal is afgebrokkeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even om trutjes te nuanceren.

Mafkees was wel richting een user, ik heb het hier tegen niemand. Net als dat we ook Mourinho of Pepe een kneus mogen vinden mag ik de dames toch ook wel truttig vinden?

De dames zagen door hun eigen slechte prestaties al het EK/WK aan hun neus voorbij gaan en waren het oneens met het besluit van de KNVB, hebben toen net zo lang gezeurd tot de KNVB ging draaien, en ja het doel is bereikt. Dat je je gaat terugtrekken omdat je achter staat op fucking IJsland door je eigen dramatische prestaties en je zo'n politiek statement dan gaat intrekken vind ik van de zotte en niet verder kijken dan je voetbalneusje lang is. Dan mag ik dat truttig vinden, dat is nog zacht uitgedrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Grote Ree:

Wat mij betreft voorlopig niet nee. Laat hem zichzelf eerst maar eens een paar jaar op een lager niveau bewijzen, zonder rare fratsen. Laten we wel wezen, we hebben het hier over het vlaggenschip van het Nederlandse voetbal, over een rol die deels bepalend is voor de dynamiek en sfeer die er in een groep hangt. Daar moet je inzetten op personeel dat een bepaald aanzien bij de spelers heeft en/of kwalitatief de staf naar een hoger niveau tilt. Davids zal dat eerste ongetwijfeld hebben gehad, ware het niet dat zijn imago nogal is afgebrokkeld. 

Is Davids voor de rechter verschenen voor zijn ''daden''? Lopen er aangiftes tegen hem? Is hij al ergens daadwerkelijk van beschuldig of schuldig gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Davids is een idiote keuze, maar niet vergeten dat hij al in Van Gaals reet zat sinds de fluwelen revolutie bij Ajax en hij achter mede commissaris Cruyff's rug om Van Gaal had aangesteld als algemeen directeur, wat toen werd terug gedraaid door de rechter. Die gaan al lang goed samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Even om trutjes te nuanceren.

Mafkees was wel richting een user, ik heb het hier tegen niemand. Net als dat we ook Mourinho of Pepe een kneus mogen vinden mag ik de dames toch ook wel truttig vinden?

De dames zagen door hun eigen slechte prestaties al het EK/WK aan hun neus voorbij gaan en waren het oneens met het besluit van de KNVB, hebben toen net zo lang gezeurd tot de KNVB ging draaien, en ja het doel is bereikt. Dat je je gaat terugtrekken omdat je achter staat op fucking IJsland door je eigen dramatische prestaties en je zo'n politiek statement dan gaat intrekken vind ik van de zotte en niet verder kijken dan je voetbalneusje lang is. Dan mag ik dat truttig vinden, dat is nog zacht uitgedrukt.

Kun je dit ook maar op enige wijze hardmaken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Davids voor de rechter verschenen voor zijn ''daden''? Lopen er aangiftes tegen hem? Is hij al ergens daadwerkelijk van beschuldig of schuldig gevonden?

Wat zijn dit nou weer voor rare vragen? Ik stel simpelweg dat Davids incapabel is en dus in mijn ogen niet aan de kwaliteitseisen voldoet en nu moet ik volgens jou gaan bewijzen dat er aangiftes tegen hem lopen? Dus ik mag alleen iemand incapabel vinden als er aangiftes tegen hem lopen? Mooi is dat zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Wat zijn dit nou weer voor rare vragen? Ik stel simpelweg dat Davids incapabel is en dus in mijn ogen niet aan de kwaliteitseisen voldoet en nu moet ik volgens jou gaan bewijzen dat er aangiftes tegen hem lopen? Dus ik mag alleen iemand incapabel vinden als er aangiftes tegen hem lopen? Mooi is dat zeg!

Zeg ik dat dat je dat niet mag? Nee natuurlijk niet. Zeg ik dat je vragen moet beantwoorden? Nee. Maar mag ik vragen stellen, ja ik vind van wel. Kalm aan zeg. Dan houd ik op duidelijk jij vind hem incabel, helder. Confirmed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg ik dat dat je dat niet mag? Nee natuurlijk niet. Zeg ik dat je vragen moet beantwoorden? Nee. Maar mag ik vragen stellen, ja ik vind van wel. Kalm aan zeg. Dan houd ik op duidelijk jij vind hem incabel, helder. Confirmed.

Wat reageer je veel in dit topic, er komen toch geen interlands aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Sorry Kyrill maar nou breekt toch echt mijn klomp. Je stelt heel duidelijk een paar vragen aan mij, want wij zijn hierover in discussie. In die vragen zit, bedoeld of onbedoeld, ook heel duidelijk een ondertoon en een achterliggende gedachte. Je stelt die vragen immers niet voor niets. Vervolgens betwist ik de relevantie van die vragen en dan zeg je doodleuk dat ik die vragen helemaal niet hoef te beantwoorden. Waarom stel je ze dan überhaupt? 

En ja, vragen stellen mag altijd. Maar ik heb er grote moeite mee als mensen mij vragen gaan stellen wanneer ik al weet dat die mensen mij met die vragen in een bepaalde hoek willen drukken. En ik had het sterke vermoeden dat dat zojuist het geval was. Kan er helemaal naast zitten hoor, dan verneem ik het graag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Grote Ree:

Sorry Kyrill maar nou breekt toch echt mijn klomp. Je stelt heel duidelijk een paar vragen aan mij, want wij zijn hierover in discussie. In die vragen zit, bedoeld of onbedoeld, ook heel duidelijk een ondertoon en een achterliggende gedachte. Je stelt die vragen immers niet voor niets. Vervolgens betwist ik de relevantie van die vragen en dan zeg je doodleuk dat ik die vragen helemaal niet hoef te beantwoorden. Waarom stel je ze dan überhaupt? 

En ja, vragen stellen mag altijd. Maar ik heb er grote moeite mee als mensen mij vragen gaan stellen wanneer ik al weet dat die mensen mij met die vragen in een bepaalde hoek willen drukken. En ik had het sterke vermoeden dat dat zojuist het geval was. Kan er helemaal naast zitten hoor, dan verneem ik het graag. 

Het spijt me Remon, ik ben niet mezelf en voel me ook niet mezelf. Ik neem de vragen terug, en ik laat dit topic verder voor wat het is. Ik weet gewoon echt niet meer. Heb net in SCC , Psychische klachten post gemaakt. Ik heb ook niks gereport en ga ik ook niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet al te woke gaan doen, maar 'truttig' is nou bij uitstek een seksistische term die je erg klein maakt. Beetje gebrekkig Derksen-vocabulaire, jammer.

Daarnaast heb ik zelf meer het idee dat dit van de KNVB komt. Boycot, ojee niemand volgt, laat maar zitten dan. Zo staat het ook een beetje in het artikel. 

Waar ik de hersenspinsels wel deel met cimmerd, is over Davids. Had ook meteen al het gevoel dat Davids gekozen is door Van Gaal omdat hij zo lekker loyaal aan hem is geweest bij Ajax destijds. Spreekt hem niet veel tegen, lekker toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Davids zichzelf maar bewijzen. Ik zie niet zoveel redenen waarom hij goed of slecht zou zijn. En zeker niet in vergelijking met voorgaande assistenten van bondscoaches, die in het Nederlands elftal speelden en ook geen ervaring hadden als F. De boer of van Nisterooy. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand maakt zich druk, mensen spreken gewoon hun verbazing uit over de keuze.

11 minuten geleden zei delichris:

Davids is na het WK toch weer weg en iedereen weet dat van Gaal bepaald wat er gebeurd.

En met deze redenering kan je ook Kim Holland en Ad Visser op de bank zetten naast Van Gaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei neva:

Er is ook een report-knop hè, dan hoef je niet offtopic te posten. Dat iets niet is aangepast kan ook betekenen dat het nog niet gezien is.

Keuze voor Davids is wel opvallend, maar dat het een donkere jongen zou gaan worden was wel te verwachten. Als LvG denkt het zo ver te kunnen schoppen... Geloof dat ze bij Telstar wel wegliepen met hem :mmm:

Je hebt gelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Niemand maakt zich druk, mensen spreken gewoon hun verbazing uit over de keuze.

En met deze redenering kan je ook Kim Holland en Ad Visser op de bank zetten naast Van Gaal.

Nee dat kan niet, want zij hebben geen erkende voetbaldiploma's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Socrates @MetalMichael

Hard maken kan ik niet, heb het gewoon van journalisten die dichtbij het vrouwenvoetbal zitten.

Moet ook wel, KNVB kan dit statement niet terugtrekken als de voetbalsters  juist de boycot hadden willen doorzetten. Nee het is weer zo slap als een vaatdoek.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Zolang we naar een WK gaan in een land waar weet ik hoeveel mensen zijn overleden tijdens de bouw van stadions is dit natuurlijk de reinste selectieve verontwaardiging. Overigens een WK waar geen enkel voor oranje spelend voetbalneusje een statement over wilde maken. Dus ja.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites