Socrates Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Ging meer algemeen in op het concept 'positie', niet zozeer die laatste post van Hwb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Op 11-9-2021 om 02:01 zei Socrates: Gek eigenlijk dat Atletico Madrid nooit aan Davy Klaassen gedacht heeft. Doet helemaal niets onder voor Llorente en Koke als je er over nadenkt. Real Madrid idem dito. Asensio, wie? En waarom heeft Barca interesse in Olmo? Zouden ze wel weten dat Berghuis gewoon voor 4 miljoentjes op te halen was? Maar ja, inderdaad, als "team" is Nederland wel heel goed. Spanje niet, natuurlijk. Dat die voor dat EK onder Enrique champagnevoetbal speelde en met regelmaat tegenstanders oprolde met 4 en 5-0, ja ach, dat zenden ze niet uit op de NOS, dus dan bestaat het gewoon niet. Ah fuck, vergeten, je hoeft helemaal niet te weten waar je over praat op dit forum. Waarom zou je? Echt geen leuke discussie dan. Gewoon maar wat zeggen zonder dat je weet waar je over praat. Formule 1? Max Verstappen? Kan er geen drol van. Ver van mijn bed show. Bottas is véél getalenteerder, die heb ik weleens gezien op een zondagavond in een samenvatting. En kom nu niet met je reactie van: nee, hoe kom je daarbij, kijk jij wel naar Formule 1? Ken jij de autoracer Max Verstappen wel dan, of alleen van naam? Echt, kappen, dat is zó killing voor de discussie! Ja en onder Koeman wonnen van verschillende toplanden, of terwijl niet relevant, ligt in het verleden en het gaat inmiddels om nu. Nederland wint niet van een team als Noorwegen, Spanje verliest van een team als Zweden. Same shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Effe serieus ik mag Rossi enorm. Maar wat een bizarre en vreemde discussie laatste pagina's. Nederlandse elftal doet al 3-4 eind toernooien onder voor Spanje. Letterlijk enige positie laatste 10+ jaren Spanje niet heel goed was is de spits, meer dan dat ook niet. Als een landen team wel hele brede selectie heeft en had is Spanje wel. NL totaal niet. Greep uit spaanse wereldtoppers pak em beet laatste 15 jaar : Asensio, Ramos, Isco, Cazorla, David Silva, Raúl, Morientes, Piqué, Puyol, Oyarzabal, Iniesta, Xavi, Guti, Gaya, Koke, Saul, Alcacer, Gerard Moreno, Carvajal, Odriozola, Alba, Grimaldo, Víctor Valdes, Busquets, Fabregas, Cabo Alonso, Jesús Navas, David Villa, Pedro, Mata, Iker Casillas, Javi Martínez Als ik eerlijk ben wat had en heeft Oranje : Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Van Nistelrooy, De Jong, De Ligt, Memphis, Wijnaldum, Van Bronckhorst, Mark van Bommel Dat is en was het wel zo'n beetje tenzij ik Van der Wiel, Demy van der Zeeuw en Stijn Schaars moet noemen Ben ik enige iig lichtelijk Ironisch vind men Noa Lang bij Ajax helemaal niks vond en nu bij Brugge iedereen roept dat ie Oranje in moet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Effe serieus ik mag Rossi enorm. Maar wat een bizarre en vreemde discussie laatste pagina's. Nederlandse elftal doet al 3-4 eind toernooien onder voor Spanje. Letterlijk enige positie laatste 10+ jaren Spanje niet heel goed was is de spits, meer dan dat ook niet. Als een landen team wel hele brede selectie heeft en had is Spanje wel. NL totaal niet. Greep uit spaanse wereldtoppers pak em beet laatste 15 jaar : Asensio, Ramos, Isco, Cazorla, David Silva, Raúl, Morientes, Piqué, Puyol, Oyarzabal, Iniesta, Xavi, Guti, Gaya, Koke, Saul, Alcacer, Gerard Moreno, Carvajal, Odriozola, Alba, Grimaldo, Víctor Valdes, Busquets, Fabregas, Cabo Alonso, Jesús Navas, David Villa, Pedro, Mata, Iker Casillas, Javi Martínez Als ik eerlijk ben wat had en heeft Oranje : Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Van Nistelrooy, De Jong, De Ligt, Memphis, Wijnaldum, Van Bronckhorst, Mark van Bommel Dat is en was het wel zo'n beetje tenzij ik Van der Wiel, Demy van der Zeeuw en Stijn Schaars moet noemen Ben ik enige iig lichtelijk Ironisch vind men Noa Lang bij Ajax helemaal niks vond en nu bij Brugge iedereen roept dat ie Oranje in moet? Waarschijnlijk wel ja. Of je leest niet goed. In elk geval hier waren we in het Ajax-topic er allemaal wel over uit dat het vreselijk zonde was dat ze hem van de hand deden. Nu bij Brugge komt zijn kwaliteit er uit en dan zie je dat het gewoon een hele gevaarlijke speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 53 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waarschijnlijk wel ja. Of je leest niet goed. In elk geval hier waren we in het Ajax-topic er allemaal wel over uit dat het vreselijk zonde was dat ze hem van de hand deden. Nu bij Brugge komt zijn kwaliteit er uit en dan zie je dat het gewoon een hele gevaarlijke speler is. Nou ik kan me iig periode herinneren op bv VZ en eigenlijk ook hier wel niemand hem mocht "vanwege zijn uitspraken" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Ja, maar iemand niet mogen of iemand beoordelen op wat 'ie op het veld laat zien zijn natuurlijk ook wel twee compleet verschillende dingen. Natuurlijk correleert het een met het ander, maar als (bonds)coach/trainer zie je dat natuurlijk gewoon compleet los van elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 35 minuten geleden zei Kyrill: Nou ik kan me iig periode herinneren op bv VZ en eigenlijk ook hier wel niemand hem mocht "vanwege zijn uitspraken" Je bedoeld dan dat een ogenschijnlijk normale Nederlandse jongen praat alsof hij 99% marrokaans is? Verder wat fantasy zegt. Ik vind Ronaldo ook een ontiegelijke jankbal. Maar wel een fantastische voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 (bewerkt) Noa Lang littttttttttt 17 september 2021 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Flekken ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 8 minuten geleden zei Stefan.: Flekken ? Ik een heel verhaal typen met wie wil je anders zien etc. Zie ik dat je een kwijl emoticon deed i.p.v. huil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Mis hier toch wel weer een Groeneveld en/of El Ghazi. Zeker aangezien het toch een provisional squad is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Karsdorp doet het ook prima bij Roma, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Mis hier toch wel weer een Groeneveld en/of El Ghazi. Zeker aangezien het toch een provisional squad is... Ik denk dat het dossier El Ghazi toch wel gesloten is. Als hij op basis van de afgelopen anderhalf jaar niet is opgeroepen, verwacht ik niet dat dat nog gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Luuk heeft zijn plekje wel weer terugverdiend op basis van de minuten tegen Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Op basis van zijn kwaliteiten hoort Lang erbij, maar hij blijft toch een lastige jongen. Vraag is of hij dat bij van Gaal ook laat zien natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 9 minuten geleden zei Rogier.: Mis hier toch wel weer een Groeneveld en/of El Ghazi. Zeker aangezien het toch een provisional squad is... In een 4-3-3 vind ik El Ghazi niet veel toevoegen op de vleugels. Heel misschien als aanspeelpunt in de spits met wat bewegingsvrijheid. Dat zou ik het uitproberen nog wel waard vinden. Groeneveld zou ik ook weleens willen zien, maar weet niet of hij ook op rechts kan. Gakpo en Lang zou ik in ieder geval niet op rechts zetten. 6 minuten geleden zei Thierryvane: Karsdorp doet het ook prima bij Roma, toch? Redelijk. Voordeel met oog op Oranje is dat Mourinho met vier ipv vijf achterop staat en hij nu dus gewoon weer rechtsachter staat. Een oproep in de plaats van Rensch was wel terecht geweest imo. 2 minuten geleden zei La Pulga: Luuk heeft zijn plekje wel weer terugverdiend op basis van de minuten tegen Bayern. Onbegrijpelijk dat hij er weer bij zit, wat moet je ermee. Wappie Weghorst als een soort stormram, tja, dat kan nog. Maar dan Luuk lekker thuis laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 5 minuten geleden zei Satyr: Op basis van zijn kwaliteiten hoort Lang erbij, maar hij blijft toch een lastige jongen. Vraag is of hij dat bij van Gaal ook laat zien natuurlijk Nu komt ie natuurlijk wel weer als een rookie binnen, dus ik denk dat het wel mee zal vallen. Die zal het ook wel gewoon spannend vinden dat hij er voor het eerst bij zit. Ik denk dat hij trouwens als liedje (ze moeten toch bij hun eerste keer een liedje doen?) die leipe Mocro flavour gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 1 uur geleden zei Socrates: Onbegrijpelijk dat hij er weer bij zit, wat moet je ermee. Wappie Weghorst als een soort stormram, tja, dat kan nog. Maar dan Luuk lekker thuis laten. Hallo. Basisspeler FC Barcelona ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 6 uur geleden zei Socrates: In een 4-3-3 vind ik El Ghazi niet veel toevoegen op de vleugels. Heel misschien als aanspeelpunt in de spits met wat bewegingsvrijheid. Dat zou ik het uitproberen nog wel waard vinden. Groeneveld zou ik ook weleens willen zien, maar weet niet of hij ook op rechts kan. Gakpo en Lang zou ik in ieder geval niet op rechts zetten. Redelijk. Voordeel met oog op Oranje is dat Mourinho met vier ipv vijf achterop staat en hij nu dus gewoon weer rechtsachter staat. Een oproep in de plaats van Rensch was wel terecht geweest imo. Onbegrijpelijk dat hij er weer bij zit, wat moet je ermee. Wappie Weghorst als een soort stormram, tja, dat kan nog. Maar dan Luuk lekker thuis laten. Daarom had ik Ghazi wel graag erbij gehad, zeker omdat hij snelheid, kracht en diepgang toevoegt. Plus dat je nu met Lang, Gakpo, Malen, Depay en Bergwijn allemaal spelers hebt die op links kunnen. Als je dan naar rechts kijkt heb je Berghuis en ook eventueel Bergwijn. Daar mis je juist iemand. Om antwoord op je vraag te geven, nee Groeneveld kan ook niet op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 El Ghazi snelheid en diepgang? Dat eerste heeft hij niet echt en het tweede wil die vaak niet. Bal in de voeten. Vind hem dus ook geen optie voor rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Dan hebben we een andere speler beide voor ons. Hij heeft juist diepgang (een voorbeeld is de goal uit tegen Standaard met Ajax) en hij is ook wel aardig snel. Niet zo snel als de kleine donkere spelers die we hebben, maar hij is aardig rap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Cim, je weet dat El Ghazi al een jaar of 5 weg is bij Ajax hè Voorbeelden van vijf jaar terug noemen is niet heel relevant voor de discussie of 'ie nu goed genoeg is en wat zijn kwaliteiten op dit moment zijn binnen (of buiten) Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 15 minuten geleden zei Fantasy: Cim, je weet dat El Ghazi al een jaar of 5 weg is bij Ajax hè Voorbeelden van vijf jaar terug noemen is niet heel relevant voor de discussie of 'ie nu goed genoeg is en wat zijn kwaliteiten op dit moment zijn binnen (of buiten) Oranje. Klopt heb je gelijk in, het kan zijn dat hij verandert is in zijn kwaliteiten. Weet wel dat ik Neres vibes had altijd bij hem toen. En daar bedoel ik mee, hij was één van de weinige die diep ging zonder bal bij Ajax en dat miste je dan wel als hij niet mee deed. Maar kan nu anders zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Vraagt enkel de bal in de voet met zijn rug naar het doel. Heeft een sterk lichaam en dribbelt vaak kort naar binnen om op doel te schieten. En dan meestal naast. Bij Ajax deed hij dat vaak ook al, op jongere leeftijd was hij misschien iets mobieler en dus ook iets sneller. Maar nooit écht snel en nu al helemaal niet meer zo. Op rechts dus geen optie imo. Op links halen Gakpo, Lang, Groeneveld etc een hoger rendement. Ik zie in hem wel een alternatief voor Memphis. In elk geval meer dan Luuk de Jong en Wout Weghorst. Malen vind ik meer een redelijk handig counterspitsje, niet direct een technisch aanspeelpunt om mee te combineren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) Op 16-9-2021 om 21:41 zei Kyrill: Effe serieus ik mag Rossi enorm. Maar wat een bizarre en vreemde discussie laatste pagina's. Nederlandse elftal doet al 3-4 eind toernooien onder voor Spanje. Letterlijk enige positie laatste 10+ jaren Spanje niet heel goed was is de spits, meer dan dat ook niet. Als een landen team wel hele brede selectie heeft en had is Spanje wel. NL totaal niet. Greep uit spaanse wereldtoppers pak em beet laatste 15 jaar : Asensio, Ramos, Isco, Cazorla, David Silva, Raúl, Morientes, Piqué, Puyol, Oyarzabal, Iniesta, Xavi, Guti, Gaya, Koke, Saul, Alcacer, Gerard Moreno, Carvajal, Odriozola, Alba, Grimaldo, Víctor Valdes, Busquets, Fabregas, Cabo Alonso, Jesús Navas, David Villa, Pedro, Mata, Iker Casillas, Javi Martínez Als ik eerlijk ben wat had en heeft Oranje : Robben, Van Persie, Sneijder, Van der Vaart, Van Nistelrooy, De Jong, De Ligt, Memphis, Wijnaldum, Van Bronckhorst, Mark van Bommel Dat is en was het wel zo'n beetje tenzij ik Van der Wiel, Demy van der Zeeuw en Stijn Schaars moet noemen Ben ik enige iig lichtelijk Ironisch vind men Noa Lang bij Ajax helemaal niks vond en nu bij Brugge iedereen roept dat ie Oranje in moet? Ik heb wel het idee dat jouw opvatting van wereldtopper bij Spanje een stuk ruimer is dan bij Nederland. Ik zie bij Spanje ook enkele namen, waarvan hun hoogtepunt wat langer geleden is dan 15 jaar (Raúl en Morientes met name). Bij Nederland vergeet je sowieso; Vd Sar, De Jong (weet niet of je Nigel of Frenkie bedoelde), Van Dijk, De Vrij, Huntelaar, Kuijt. Daarnaast denk ik dat op hun top (maar die duurde niet lang genoeg of was misschien net niet hoog genoeg) mannen als Stekelenburg, Vd Wiel en Strootman niet onderdeden voor enkele namen op jouw lijstje. En waar schalen we bv Dumfries en Aké in? Neemt niet weg dat je verder gelijk hebt natuurlijk. Interessant trouwens, Spanje heeft vooral een enorm overschot aan talentvolle middenvelders, kijkend naar dat lijstje. Bij Nederland is het toch wat evenwichtiger verdeeld (al ontbreken backs). 18 september 2021 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten