Urbeto Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 8 minuten geleden zei Gert: Is het nu dit keer niet 1 periode extra dan voorheen tussen augustus-november? Echt het idee dat ik meer naar oranje kijk, dan normaal. Nee. September, oktober, november, maart en mei/juni. Dat is al jaren hetzelfde. Door het EK hebben we dit jaar natuurlijk wel veel Oranje gezien, maar dat heeft niets met de periode sinds het EK te maken. 7 minuten geleden zei Kyrill: Ik blijf wonderlijk vinden, hoe jij niet kan bedenken, hoe kut dat is. Kijk als nou voor WK of EK kwalificatie is, bon, graag zelfs! Maar een achterlijk veredeld oefen toernooi, elke fucking maand, donder straal op zeg. Tuurlijk kan je het doen maar elke fucking maand , veels te vaak. Met ook dus tussendoor allemaal CL wedstrijden en competitie wedstrijden Doe die shit 1x in 2,5 of 3 maanden maar 1x per maand, helllllllllll noooo Maar het is dus niet elke maand. Het zijn vijf interlandperiodes per jaar (inclusief eventueel een eindtoernooi). Dat men er in het najaar niet op zit te wachten is best begrijpelijk - ik vind er ook geen reet aan - maar dat zou in het voorjaar echt niet opeens anders zijn. Daarnaast is de Nations League een vervanging van vriendschappelijke wedstrijden die nóg vrijblijvender waren. Zo slecht vind ik dit dus niet. Overigens is er wel licht aan het einde van de tunnel: na het WK van 2026 worden de september en oktober interlandperiodes samengevoegd tot één lange interlandperiode (4 wedstrijden dus in plaats van de gebruikelijke 2). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober (bewerkt) De laatste 3 maanden is het elke maand september, oktober en nu weer in november hé Goh, dat is dus elke maand. En verder sluit ik me aan bij MM en Gert in deze discussie. Vind ik nog steeds vees te veel. Kan je nagaan als die rotzooi letterlijk elke maand geweest zou zijn. Sterker nog het EK was voor Nederland pas 10 juli afgelopen en 7 september begon deze shit al dus enige ''niet maand'' tot dusver Oranje niet heeft gespeeld, sinds 6 juni, is Augustus. En dat weet ik allemaal al vervanging is van normale vriendschappelijke duels, vertel je me niks nieuws mee Twan. Is gewoon too much. We zeggen altijd hier dat Engelse PL teams bv veel bredere selectie hebben, maar ook zij missen spelers door blessure's hieruit en potentiele blessure's door deze extra-extra belasting, en de ED met hun international's natuurlijk ook, en die hebben nog smallere selecties. Voor laatste keer, hoeft van mij niet af te schaffen maar gewoon minder frequent, klaar. Om sprekend voorbeeld te noemen Arsenal heeft Odegaard verloren met duel op 9 September thuis tegen Oostenrijk, dat niet alleen is al kut, hoe debiel de Norweegse coach daarmee om ging en laconiek, is al helemaal ruk. 25 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Niet over praten niet naar kijken. Enige manier om er vanaf te komen. En dan zijn er supporters die het jammer vinden dat hun spelers nirt geselecteerd worden..... Ik hoop dat voor al deze onzin geen enkele Ajax speler wordt geselecteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Volgend seizoen wordt overigens de break van september en oktober samengevoegd tot 1 langere interlandperiode. In deze periode spelen de nationale teams dan 4 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 4 minuten geleden zei 007mark: Volgend seizoen wordt overigens de break van september en oktober samengevoegd tot 1 langere interlandperiode. In deze periode spelen de nationale teams dan 4 wedstrijden. Nee, zoals ik hierboven al ergens zei gaat dat na het WK van '26 pas in. 21 minuten geleden zei Kyrill: De laatste 3 maanden is het elke maand september, oktober en nu weer in november hé Goh, dat is dus elke maand. En verder sluit ik me aan bij MM en Gert in deze discussie. Vind ik nog steeds vees te veel. Kan je nagaan als die rotzooi letterlijk elke maand geweest zou zijn. Sterker nog het EK was voor Nederland pas 10 juli afgelopen en 7 september begon deze shit al dus enige ''niet maand'' tot dusver Oranje niet heeft gespeeld, sinds 6 juni, is Augustus. En dat weet ik allemaal al vervanging is van normale vriendschappelijke duels, vertel je me niks nieuws mee Twan. Is gewoon too much. We zeggen altijd hier dat Engelse PL teams bv veel bredere selectie hebben, maar ook zij missen spelers door blessure's hieruit en potentiele blessure's door deze extra-extra belasting, en de ED met hun international's natuurlijk ook, en die hebben nog smallere selecties. Voor laatste keer, hoeft van mij niet af te schaffen maar gewoon minder frequent, klaar. Om sprekend voorbeeld te noemen Arsenal heeft Odegaard verloren met duel op 9 September thuis tegen Oostenrijk, dat niet alleen is al kut, hoe debiel de Norweegse coach daarmee om ging en laconiek, is al helemaal ruk. Iets is elke maand ≠ iets is drie maanden op een rij. Daar kun je mij nu op aanvallen maar je zou het in het vervolg ook in één keer goed kunnen verwoorden. Maargoed, dit is verder een zinloze semantische discussie. Op welke wijze ging Solbakken eigenlijk debiel en laconiek om met de blessure van Ødegaard? Dat hij geblesseerd raakte tegen Oostenrijk heb ik wel meegekregen, maar wat Solbakken daar voor discutabele rol in speelde is me geheel ontgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: Nee, zoals ik hierboven al ergens zei gaat dat na het WK van '26 pas in. Iets is elke maand ≠ iets is drie maanden op een rij. Daar kun je mij nu op aanvallen maar je zou het in het vervolg ook in één keer goed kunnen verwoorden. Maargoed, dit is verder een zinloze semantische discussie. Op welke wijze ging Solbakken eigenlijk debiel en laconiek om met de blessure van Ødegaard? Dat hij geblesseerd raakte tegen Oostenrijk heb ik wel meegekregen, maar wat Solbakken daar voor discutabele rol in speelde is me geheel ontgaan. https://www.thesun.co.uk/sport/30348566/arsenal-fans-norway-joke-martin-odegaard-injury/ Hier kijk zelf maar het ''filmpje'' hele debieel en geniep lachje erbij dat hij even Arteta ''pleziertje'' doet IS te zien in filmpje hier ook de foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 7 minuten geleden zei Kyrill: https://www.thesun.co.uk/sport/30348566/arsenal-fans-norway-joke-martin-odegaard-injury/ Hier kijk zelf maar het ''filmpje'' hele debieel en geniep lachje erbij dat hij even Arteta ''pleziertje'' doet IS te zien in filmpje hier ook de foto Hij zegt toch: Ik denk niet dat Arteta mij opbelt om me te bedanken. Dat is toch niet iets geks? Verder lijkt de blessure ontstaan door contact en daar kan een trainer niet veel aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 8 minuten geleden zei Kyrill: https://www.thesun.co.uk/sport/30348566/arsenal-fans-norway-joke-martin-odegaard-injury/ Hier kijk zelf maar het ''filmpje'' hele debieel en geniep lachje erbij dat hij even Arteta ''pleziertje'' doet IS te zien in filmpje hier ook de foto Als je hier daadwerkelijk over valt ben je wanneer het op Arsenal aankomt nog kleinzeriger dan ik al dacht. Solbakken zegt hier werkelijk niets verkeerds. Dit is geen storm in een glas water, het is windstil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Het feit hij het grappig vind Odegaard geblesseerd is geraakt, is al debiel nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 10 minuten geleden zei Kyrill: Het feit hij het grappig vind Odegaard geblesseerd is geraakt, is al debiel nog. Waar haal je vandaan dat hij het grappig vond dan? Of moet je misschien toch weer toegeven dat je de situatie verkeerd beoordeeld hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 21 minuten geleden zei Kyrill: Het feit hij het grappig vind Odegaard geblesseerd is geraakt, is al debiel nog. Grappig vinden en iets weglachen is wel een serieus verschil, he. Met deze vorm van redeneren was Unnerstall blij met zijn rode kaart gisteren, want hij moest lachen bij een interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 2 uur geleden zei Kyrill: Het feit hij het grappig vind Odegaard geblesseerd is geraakt, is al debiel nog. Nee, hij zegt al lachend dat Arteta hem niet zal opbellen om hem te bedanken. Dat is toch best grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober (bewerkt) Niet voor mij als Arsenal fan nu ie in PL,CL en beker tot dusverre al 9 duels niet heeft mee kunnen doen, vanwege deze blessure en hij is überhaupt nog niet eens wedstrijd fit. 25 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 3 uur geleden zei Kyrill: Niet voor mij als Arsenal fan nu ie in PL,CL en beker tot dusverre al 9 duels niet heeft mee kunnen doen, vanwege deze blessure en hij is überhaupt nog niet eens wedstrijd fit. Ja dat heeft dus totaal niks met die bondscoach te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 1 uur geleden zei timpy00: Ja dat heeft dus totaal niks met die bondscoach te maken. En niets met dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Nja interlandvoetbal is gewoon iets ontzettends oninteressants. Die Nations League helpt ook echt niet mee. Dan speel je zogenaamd meer tegen landen van niveau, maar het gaat echt nergens over. Helpt ook niet mee dat NL niet aan te gluren is. Dus ja hoe minder we kijken hoe meer ze dat in de kijkcijfers terug gaan zien en hopelijk daar wat mee gaan doen. Maar ik ben bang van niet overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november #WZAWZDB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Pff die ellende komt er natuurlijk ook weer aan. 3 rechtsbacks in de selectie. Opvallend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Taylor en Fitz-Jim robbed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november #koemanout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Kluivert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 7 uur geleden zei MarF_RJC: Kluivert? Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Op 8-11-2024 om 08:23 zei timpy00: Taylor en Fitz-Jim robbed. FITZ-JIM EEN NEGEN, HEEL GOED /Henk Spaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 13 uur geleden zei PJHoutman: Justin Snap ik, maar draait die goed? Volg hem namelijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Waarom die dikke de Ligt er altijd weer bij zit is me echt een raadsel. Verder is Rensch hilaris, maar die zit er puur bij voor het Ajax quotum. Kan niet anders. 2 spitsen van 1 team dat 433 speelt vind ik ook grappig. Maar Bosnië en Hongarije moeten te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten