Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Malen en Frimpong erin misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Frimpong op rechts zou veel te logisch zijn hé? Godver man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wout! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 25 minuten geleden zei Urbeto: Alleen voor de conducteur die hier net even leuk kwam doen dat Turkije de grootste is hoop ik dat Stefan de Vrij hem zometeen vanaf 40 meter in de kruising jankt. En ja, ik weet dat dat niet gaat gebeuren. Kopballetje vanaf 10 meter neem ik ook genoegen mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Assist van Memphis, wereldspeler natuurlijk hè! Lekker Stefan . Nu Memphisje en Denzel wisselen aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 1 minuut geleden zei Urbeto: Kopballetje vanaf 10 meter neem ik ook genoegen mee Wilde jou net taggen ja. Lekker. Nu door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 27 minuten geleden zei Urbeto: Alleen voor de conducteur die hier net even leuk kwam doen dat Turkije de grootste is hoop ik dat Stefan de Vrij hem zometeen vanaf 40 meter in de kruising jankt. En ja, ik weet dat dat niet gaat gebeuren. Mwoah, accuraat genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wat zijn dit voor wissels ook? Wel heerlijk van De Vrij trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 2 minuten geleden zei Chiemel: Mwoah, accuraat genoeg Maar geen extra punten in de poule. Doen we allemaal niet aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Cooooody!!!!! Eindtovenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Liep bij de 1e goal naar de WC. Dacht, loop na 5 minuten weer ff voor de gein naar de WC. Eeuwige roem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Hoppaaaaaaaaa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Zojuist zei Chiemel: Liep bij de 1e goal naar de WC. Dacht, loop na 5 minuten weer ff voor de gein naar de WC. Eeuwige roem. Blijven lopen naar die WC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Zojuist zei Chiemel: Liep bij de 1e goal naar de WC. Dacht, loop na 5 minuten weer ff voor de gein naar de WC. Eeuwige roem. Nog twee keer graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wat een lelijke goal, maar die telt ook natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Dit zou 2x de juiste uitslag zijn vandaag. #kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Ik krijg ineens een enorme zin om te toeteren nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Verbruggen heeft niet z’n beste dag hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 13 minuten geleden zei Chiemel: Liep bij de 1e goal naar de WC. Dacht, loop na 5 minuten weer ff voor de gein naar de WC. Eeuwige roem. Naar de wc nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Koeman topcoach! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Laat ze lekker voorzetten geven, komt toch geen gevaar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Verbruggen heeft niet z’n beste dag hè? Nou, dit was dan wel weer keurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Naar de wc nu Bij 3e keer werd Depay gewisseld, dus mwoah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wat een niveau, maar goed, door is door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Toeterende auto's en vuurwerk in Groningen, mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten