Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ligt eraan hoe lang een periode moet zijn om over constant te spreken. Tegen Kroatië en Italië zag ik vooral een Dumfries die ouderwets liep te schutteren en dat hij op het WK (behalve tegen de VS, toen speelde hij goed) ook absoluut geen indruk wist te maken. In de EK-kwalificatie doet hij het inderdaad prima, ook vorige maand.

Dan nog blijft het punt staan dat Frimpong alles kan wat Dumfries kan, maar dan beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou tegen Frankrijk gewoon behoudend spelen en spelers rust geven om vervolgens tegen Griekenland te knallen. 

Verder Dumfries nu laten banken zou heel gek zijn. In de vorm van zijn leven. Frimpong lekker laten invallen zodra we 3-0 achterstaan tegen Frankrijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Aaron21:

Dat is vast een grapje, toch?

Waarom? Zelfde niveau en het maakt geen reet uit wie je als derde keeper meeneemt. Dan kun je net zo goed twee wat jongere gasten meenemen die je in de toekomst misschien nog wel vaker mee gaat pakken, in plaats van een 32-jarige die op dit niveau sowieso al is afgeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Waarom? Zelfde niveau en het maakt geen reet uit wie je als derde keeper meeneemt. Dan kun je net zo goed twee wat jongere gasten meenemen die je in de toekomst misschien nog wel vaker mee gaat pakken, in plaats van een 32-jarige die op dit niveau sowieso al is afgeschreven.

Ja. Bedoelde niet zozeer dat van Bizot. Aan Scherpen en Gorter ga je ook weinig hebben in de toekomst, denk ik. 3e keeper boeit idd niet zoveel, I guess.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Waarom wordt Cillessen niet opgeroepen na al dat keepersgedoe?

Welk keepersgedoe? Je hebt gewoon Nick Olij en Bart Verbruggen? Cillessen heeft al jaren onnodig als 1e keeper gespeeld met 0 wedstrijdritme en nu wil je hem als 3e keeper? Gelukkig is ie geblesseerd, ook dan zou ik hem 'n niet oproepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lensherr:

Ik kijk niet veel Eredivisie maar van wat ik heb gezien en je moet Gorter gaan oproepen... dan is er toch wel sprake van een keepersprobleem.

Voor een derde keeper die nooit gaat spelen nee, totaal geen probleem. Nick Olij gaat spelen met Bart Verbruggen als 2e keeper of omgekeerd. Totaal geen probleem, gaat niet in actie komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Voor een derde keeper die nooit gaat spelen nee, totaal geen probleem. Nick Olij gaat spelen met Bart Verbruggen als 2e keeper of omgekeerd. Totaal geen probleem, gaat niet in actie komen. 

Nick Olij gaat niet spelen, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Aaron21:

Misschien speelt hij wel als rechtsbuiten?

Wat wil je nou van mij op dit forum? Je roept al jaar ik jou opzoek, maar ook als ik dat niet doe, blijf je mij opstoken. Heb je niks beters te doen? Zou me eerder over Belgische keepers zorgen maken met Courtois heellang afwezig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites