Thierryvane Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Citaat Malen - Brobbey Simons Reijnders - De Roon Blind - Aké - Virgil - Geertruida - Dumfries Verbruggen Zoiets dan maar tegen Frankrijk? Ben geen fan van Weghorst dus daarom #BrobbeyArmy. De Roon bij gebrek aan beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Ik zou Weghorst en Frimpong er in zetten. En heel misschien Wieffer weer een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 1 minuut geleden zei himan: Ik zou Weghorst en Frimpong er in zetten. En heel misschien Wieffer weer een kans geven. Dumfries gaat natuurlijk nooit naar de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Dumfries gaat natuurlijk nooit naar de bank. Helaas niet ben ik ook bang. Hopelijk toch wel Frimpong tegen Griekenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Dumfries doet het toch harstikke goed bij Inter en ook bij Oranje een van de belangrijkste spelers. Moet die dan meteen wissel? Het is lullig voor Frimpong maar als je concurrent het zo goed doet op de wingback positie zie ik geen reden om dat nu te wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Dumfries is toch een van de weinige spelers die bij het Nederlands elftal constant presteert? Die gaat echt nooit bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Ligt eraan hoe lang een periode moet zijn om over constant te spreken. Tegen Kroatië en Italië zag ik vooral een Dumfries die ouderwets liep te schutteren en dat hij op het WK (behalve tegen de VS, toen speelde hij goed) ook absoluut geen indruk wist te maken. In de EK-kwalificatie doet hij het inderdaad prima, ook vorige maand. Dan nog blijft het punt staan dat Frimpong alles kan wat Dumfries kan, maar dan beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Ik zou tegen Frankrijk gewoon behoudend spelen en spelers rust geven om vervolgens tegen Griekenland te knallen. Verder Dumfries nu laten banken zou heel gek zijn. In de vorm van zijn leven. Frimpong lekker laten invallen zodra we 3-0 achterstaan tegen Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Waarom wordt Cillessen niet opgeroepen na al dat keepersgedoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 6 minuten geleden zei cimbomcu: Waarom wordt Cillessen niet opgeroepen na al dat keepersgedoe? Volgens mij is die geblesseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Waarom wordt Cillessen niet opgeroepen na al dat keepersgedoe? Wat dacht je van Bizot, die heeft een heerlijk seizoen in Frankrijk tot nog toe en volgens mij deed hij het vorig seizoen ook niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Bizot is 32 en duidelijk niet goed genoeg. Dan heeft het niet zo heel veel nut om hem op te roepen, toch? Zou nog eerder voor Gorter of Scherpen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Als je aan gort-er gespeeld wil worden of dat de tegenstander met scherp-en gaat schieten wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Bizot is 32 en duidelijk niet goed genoeg. Dan heeft het niet zo heel veel nut om hem op te roepen, toch? Zou nog eerder voor Gorter of Scherpen gaan. Dat is vast een grapje, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Dat is vast een grapje, toch? Waarom? Zelfde niveau en het maakt geen reet uit wie je als derde keeper meeneemt. Dan kun je net zo goed twee wat jongere gasten meenemen die je in de toekomst misschien nog wel vaker mee gaat pakken, in plaats van een 32-jarige die op dit niveau sowieso al is afgeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Waarom? Zelfde niveau en het maakt geen reet uit wie je als derde keeper meeneemt. Dan kun je net zo goed twee wat jongere gasten meenemen die je in de toekomst misschien nog wel vaker mee gaat pakken, in plaats van een 32-jarige die op dit niveau sowieso al is afgeschreven. Ja. Bedoelde niet zozeer dat van Bizot. Aan Scherpen en Gorter ga je ook weinig hebben in de toekomst, denk ik. 3e keeper boeit idd niet zoveel, I guess. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Gorter zie ik nog wel zitten, is pas 23. Maar als iedereen fit is lijkt de pikorde me Bijlow, Flekken, Verbruggen en wie er dan daar verder allemaal nog achter zit is inderdaad totaal niet interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Waarom wordt Cillessen niet opgeroepen na al dat keepersgedoe? Welk keepersgedoe? Je hebt gewoon Nick Olij en Bart Verbruggen? Cillessen heeft al jaren onnodig als 1e keeper gespeeld met 0 wedstrijdritme en nu wil je hem als 3e keeper? Gelukkig is ie geblesseerd, ook dan zou ik hem 'n niet oproepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Ik kijk niet veel Eredivisie maar van wat ik heb gezien en je moet Gorter gaan oproepen... dan is er toch wel sprake van een keepersprobleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 2 uur geleden zei Chiemel: Als je aan gort-er gespeeld wil worden of dat de tegenstander met scherp-en gaat schieten wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 19 minuten geleden zei Lensherr: Ik kijk niet veel Eredivisie maar van wat ik heb gezien en je moet Gorter gaan oproepen... dan is er toch wel sprake van een keepersprobleem. Voor een derde keeper die nooit gaat spelen nee, totaal geen probleem. Nick Olij gaat spelen met Bart Verbruggen als 2e keeper of omgekeerd. Totaal geen probleem, gaat niet in actie komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Voor een derde keeper die nooit gaat spelen nee, totaal geen probleem. Nick Olij gaat spelen met Bart Verbruggen als 2e keeper of omgekeerd. Totaal geen probleem, gaat niet in actie komen. Nick Olij gaat niet spelen, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 1 minuut geleden zei Aaron21: Nick Olij gaat niet spelen, haha. Aaha Aaron21=Ronald Koeman. Confirmed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Aaha Aaron21=Ronald Koeman. Confirmed Misschien speelt hij wel als rechtsbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Zojuist zei Aaron21: Misschien speelt hij wel als rechtsbuiten? Wat wil je nou van mij op dit forum? Je roept al jaar ik jou opzoek, maar ook als ik dat niet doe, blijf je mij opstoken. Heb je niks beters te doen? Zou me eerder over Belgische keepers zorgen maken met Courtois heellang afwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten