Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei himan:

3 doelpunten verschil of meer. 

Dat zeg ik fout. Als Wikipedia klopt is 0-3 voor België ook nog genoeg. 

De Nederlandse althans, de Engelse zegt van niet. Dus 3 doelpunten verschil of meer is waarschijnlijk het antwoord. Dit gezeik komt omdat de uitdoelpuntenregel is veranderd. Ik wist dat wel, maar de Nederlandse Wiki blijkbaar nog niet. :sorry:

ja, het is simpel. ons doelpuntensaldo zal beter zijn als we winnen met 3 goals verschil (of meer), dus we moeten enkel gelijk komen in onderlinge duels. uitdoelpunten tellen inderdaad niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei himan:

3 doelpunten verschil of meer. 

Dat zeg ik fout. Als Wikipedia klopt is 0-3 voor België ook nog genoeg. 

De Nederlandse althans, de Engelse zegt van niet. Dus 3 doelpunten verschil of meer is waarschijnlijk het antwoord. Dit gezeik komt omdat de uitdoelpuntenregel is veranderd. Ik wist dat wel, maar de Nederlandse Wiki blijkbaar nog niet. :sorry:

Wij hebben met 1-4 gewonnen in Brussel. Stel Belgie wint in Amsterdam met 0-3 dan is onderlinge resultaat gelijk (beide uit winnen met 3 doelpunten verschil). Dan gaat hem om doelsaldo over de rest van de duels. Nederland heeft nu +13, Belgie +7. Dus stel Belgie wint staan beide ploegen op +10 :D En dan ben ik hem kwijt. Weet niet wat dan telt: doelpunten voor of FIFA ranking lijst... 

:t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lazy:

Wij hebben met 1-4 gewonnen in Brussel. Stel Belgie wint in Amsterdam met 0-3 dan is onderlinge resultaat gelijk (beide uit winnen met 3 doelpunten verschil). Dan gaat hem om doelsaldo over de rest van de duels. Nederland heeft nu +13, Belgie +7. Dus stel Belgie wint staan beide ploegen op +10 :D En dan ben ik hem kwijt. Weet niet wat dan telt: doelpunten voor of FIFA ranking lijst... 

:t:

Hoogst aantal punten behaald in wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.

Hoogste doelsaldo behaald in wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.

Hoogste aantal doelpunten gescoord in wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.

Hoogste aantal uitdoelpunten gescoord in wedstrijden tussen de gelijk geëindigde teams.

Hoogste doelsaldo behaald in alle wedstrijden in de groep.

Hoogste aantal doelpunten gescoord in alle wedstrijden in de groep.

Hoogste aantal uitdoelpunten gescoord in alle wedstrijden in de groep.

Hoogste aantal overwinningen in de groep.

Hoogste aantal uitoverwinningen in de groep.

Laagste aantal disciplinaire punten (rode en gele kaarten).

Positie volgens de UEFA ranking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Aaron21:

Ik snap ook niet dat we dit theoretiseren want dit gaat natuurlijk niet gebeuren.

Je kan het ook omdraaien, hoe het mogelijk is dat we 1-4 verliezen van dit Oranje. @Mansveld

Je hebt 1-4 verloren, en zondag misschien weer, van het team wat minimaal de halve finales haalt op het WK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bogatyr:

Dat is wel heel optimistisch.

Want? Voor welk land moeten wij bang zijn? Er is geen enkel land wat wij niet kunnen hebben en ben van mening dat als de halve finale niet gehaald wordt, het een mislukt wk is voor Louis en de mannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Mansveld:

Want? Voor welk land moeten wij bang zijn? Er is geen enkel land wat wij niet kunnen hebben en ben van mening dat als de halve finale niet gehaald wordt, het een mislukt wk is voor Louis en de mannen.

Genoeg. Duitsland, Spanje, Portugal, Engeland, Brazilie, Argentinie, Frankrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Mansveld:

Je mag zeker geen team onderschatten. Zeker niet op een tornooi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kyrill:

Genoeg. Duitsland, Spanje, Portugal, Engeland, Brazilie, Argentinie, Frankrijk

Haha, daar hoef je niet bang voor te zijn. Deze discussie heb ik hier in het verleden al eens gevoerd, begin dit jaar of eind vorig jaar geloof ik. Blijf van mening dat het team voldoende kwaliteit heeft om minimaal de halve finale te halen. Als dat ook niet je minimale doelstelling is kan je sowieso beter thuis blijven. Maar Louis gaat het voor elkaar krijgen.

21 minuten geleden zei Bogatyr:

Je mag zeker geen team onderschatten. Zeker niet op een tornooi. 

Onderschat niemand, denk juist dat menigeen ons team onderschat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Mansveld:

Haha, daar hoef je niet bang voor te zijn. Deze discussie heb ik hier in het verleden al eens gevoerd, begin dit jaar of eind vorig jaar geloof ik. Blijf van mening dat het team voldoende kwaliteit heeft om minimaal de halve finale te halen. Als dat ook niet je minimale doelstelling is kan je sowieso beter thuis blijven. Maar Louis gaat het voor elkaar krijgen.

Onderschat niemand, denk juist dat menigeen ons team onderschat.

Op het EK was het niet veel soeps. Net zoals ons trouwens. Dus we zullen eerst maar eens zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie goal van Brobbey die eerste. Hopelijk krijgt hij nog wat speelminuten nu hij ook opgeroepen is voor het reguliere elftal.

En tja, qua kwaliteit hoor je zeker niet bij de beste vier. Moeten ze het toch echt gaan hebben van ingespeeldheid, tactiek, teamgeest, portie geluk (lotingen + in wedstrijden..). Je weet het nooit, maar ik zou m'n geld er niet gauw op zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Socrates:

Mooie goal van Brobbey die eerste. Hopelijk krijgt hij nog wat speelminuten nu hij ook opgeroepen is voor het reguliere elftal.

En tja, qua kwaliteit hoor je zeker niet bij de beste vier. Moeten ze het toch echt gaan hebben van ingespeeldheid, tactiek, teamgeest, portie geluk (lotingen + in wedstrijden..). Je weet het nooit, maar ik zou m'n geld er niet gauw op zetten. 

Brobbey speelde sowieso goed, net als Frimpong, Ekkelenkamp en Simons. Gravenberch had er echt geen zin in en was enorm nonchalant.

Scherpen kan er voetballend echt helemaal niks van. Die gaf de Belgen 3 cadeau's, maar die maakten het gelukkig niet af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Brobbey speelde sowieso goed, net als Frimpong, Ekkelenkamp en Simons. Gravenberch had er echt geen zin in en was enorm nonchalant.

Scherpen kan er voetballend echt helemaal niks van. Die gaf de Belgen 3 cadeau's, maar die maakten het gelukkig niet af.

Frimpong hoort ook gewoon bij Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites