Dansmeister Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 10 uur geleden zei Socrates: Voetballend en qua inzicht vast wel. Dat zal je wel merken op die trainingspartijtjes en oefenvormpjes. Op een groot veld met volle intensiteit zie je pas dat zijn fysiek hem inmiddels te vaak in de steek laat. Benieuwd hoelang Van Gaal gaat vasthouden aan Memphis. Er is toch echt iemand die op ongeveer dezelfde positie speelt, in dezelfde competitie speelt en in vrijwel alles net wat beter is momenteel. Elke La Liga-volger zou momenteel toch echt voor Danjuma ipv Memphis kiezen. Maar ja, NL elftal, dan houden al die coaches vast aan oude patronen. Valt mij nog mee dat Wijnaldum niet speelt. Net zolang tot de laatste interland onder van Gaal. Aanvoerder en de statistieken zijn natuurlijk echt heel goed van hem qua doelpunten en assists. Je krijgt hierin het Haller verhaal. Het voegt soms /vaak weinig toe, maar het is doeltreffend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 De eerste helft was gewoon goed van Oranje. Tweede helft werd het minder, maar al met al een goede wedstrijd gezien van Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 We worden wereldkampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 1 uur geleden zei La Pulga: We worden wereldkampioen! Als de spelers dit systeem goed onder de knie krijgen zie ik Nederland zeker ver komen op het WK. In 20214 gaf ook bijna niemand Nederland een kans en zie hoever ze kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 2 uur geleden zei Dansmeister: Net zolang tot de laatste interland onder van Gaal. Aanvoerder en de statistieken zijn natuurlijk echt heel goed van hem qua doelpunten en assists. Je krijgt hierin het Haller verhaal. Het voegt soms /vaak weinig toe, maar het is doeltreffend. Van Dijk is aanvoerder. En nja, het kan best ja, scorebordjournalistiek en lekker op de oude patronen gokken. Maar ik denk dat Danjuma (en ook Gakpo al) een stuk beter zouden functioneren en ook meer kunnen brengen. Zijn gewoon beter in vorm en inmiddels zelfs completer dan Memphis, die ook in een goed draaiend Barca eigenlijk niets meer te bieden heeft buiten penalty's inschieten. Verder zou ik in wedstrijden waarin je verwacht dominant te zijn of waarin je hoog druk wil zetten straks kiezen voor: Timber - Van Dijk - Aké Zit genoeg snelheid in voor de tegenaanval en de vleugel-CV's kunnen nog een beetje meevoetballen ook, want gister leken het ook wel halve backjes in balbezit. Van de wingbacks moet offensief wel wat meer komen, vond dat die te passief waren gisteren. Op links zou ik gewoon echt Wijndal of Malacia de kans geven, met een voorkeur voor Wijndal omdat het de betere voetballer is en op rechts al een techniekloze draver staat die inmiddels heilig is (Dumfries). Waar ik inmiddels best mee kan leven, al blijft het in balbezit - en zolang hij niet gewoon kan rennen - geen geweldige voetballer. Persoonlijk zou ik Hateboer wel vaker willen zien, net iets meer combinerend vermogen en strakkere voorzet. Maar goed, dat zal wel niet gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Op 27-3-2022 om 12:28 zei Socrates: Van Dijk is aanvoerder. En nja, het kan best ja, scorebordjournalistiek en lekker op de oude patronen gokken. Maar ik denk dat Danjuma (en ook Gakpo al) een stuk beter zouden functioneren en ook meer kunnen brengen. Zijn gewoon beter in vorm en inmiddels zelfs completer dan Memphis, die ook in een goed draaiend Barca eigenlijk niets meer te bieden heeft buiten penalty's inschieten. Verder zou ik in wedstrijden waarin je verwacht dominant te zijn of waarin je hoog druk wil zetten straks kiezen voor: Timber - Van Dijk - Aké Zit genoeg snelheid in voor de tegenaanval en de vleugel-CV's kunnen nog een beetje meevoetballen ook, want gister leken het ook wel halve backjes in balbezit. Van de wingbacks moet offensief wel wat meer komen, vond dat die te passief waren gisteren. Op links zou ik gewoon echt Wijndal of Malacia de kans geven, met een voorkeur voor Wijndal omdat het de betere voetballer is en op rechts al een techniekloze draver staat die inmiddels heilig is (Dumfries). Waar ik inmiddels best mee kan leven, al blijft het in balbezit - en zolang hij niet gewoon kan rennen - geen geweldige voetballer. Persoonlijk zou ik Hateboer wel vaker willen zien, net iets meer combinerend vermogen en strakkere voorzet. Maar goed, dat zal wel niet gaan gebeuren. Maar die heeft tot nu toe toch ook niet een al te beste indruk achtergelaten in die paar interlands? Voor wat betreft de rest wel redelijk eens ja. Ik verwacht wel dat van Gaal Depay er never uit gaat halen. Aan de andere kant was ik wel blij verrast dat Wijnaldum eindelijk eens mocht banken. Die komt namelijk ook niet veel verder dan prima statistieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Heb wedstrijd tegen Denemarken niet goed gezien, maar fout die met Dumfries vaak wordt gemaakt is dat hij al heel hoog staat en daardoor geen ruimte voor zich heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Komt ook omdat zelfs als die Nederlandse trainers een niet zo Hollands systeem hanteren, ze nog steeds in veelal dezelfde Hollandse school-patronen denken. Lekker op de middenlijn gaan staan, balletjes naar elkaar toe gaan schuiven en dan het spel verplaatsen naar een flank waar vervolgens iedereen stil staat. Dumfries kan niet zo veel uit zulke stilstaande situaties, want het is gewoon niet zo'n goede voetballer. Maar je moet ook zorgen dat je in de situaties komt om eens te counteren en voorwaarts ruimte aan te vallen ipv dat je balbezit consolideert en iedereen rustig zijn positie inneemt. Dat gevoel voor ruimte en direct kunnen spelen zie je in Duitsland en Italië bijvoorbeeld vaak, maar in Nederland amper. En dus ook bij heel veel coaches niet, al geloof ik nog wel dat Van Gaal daar wat meer besef over heeft dan een De Boer of Koeman. Maar het is waar: in wedstrijden waarin je veel moet omschakelen is Dumfries een goede kracht, maar als je lekker hoog staat en vooral lekker aan het voetballen bent.. Tja, dan zou je ook kunnen kijken naar alternatieven die wat meer toevoegen. Erg zonde wat dat betreft dat Mazraoui en/of Dest niet voor Nederland uitkomen, dan had je de perfecte optie gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Zit een beetje Jong Oranje te kijken, maar dit Zwitsers spelen wel echt irritant.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Kolere, het begint een beetje lachwekkend te worden die Blind. Natuurlijk gaf hij afgelopen zaterdag een prima assist maar bij alle andere acties liep hij er weer bij alsof hij in zijn broek gescheten heeft. Het kan toch wel 1 wedstrijd zonder hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei La Pulga: Zit een beetje Jong Oranje te kijken, maar dit Zwitsers spelen wel echt irritant.. En de verdiende 1-0! Ik kijk pas een kwartiertje maar volgens mij speelt die Taylor wel erg goed. Iemand anders die dat kan bevestigen? Zo 2-0, Tavsan 29 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: En de verdiende 1-0! Ik kijk pas een kwartiertje maar volgens mij speelt die Taylor wel erg goed. Iemand anders die dat kan bevestigen? Zo 2-0, Tavsan Heb het grotendeels gezien. Taylor speelt inderdaad gewoon goed, geen wereldpor, maar degelijk! Tavsan inderdaad prachtige goal en ook wel lekker dit! Nadat die Zwitsers eerst Burger een 2e geel aannaaien, een schwalbe maken voor een penal, en Scherpen een fantastische redding had op een kopbal is die 2-0 voorsprong gewoon karma! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 8 minuten geleden zei Arezo: Kolere, het begint een beetje lachwekkend te worden die Blind. Natuurlijk gaf hij afgelopen zaterdag een prima assist maar bij alle andere acties liep hij er weer bij alsof hij in zijn broek gescheten heeft. Het kan toch wel 1 wedstrijd zonder hem? Je zou zeggen van wel, maar als je ziet dat Aké je enige alternatief is centraal achterin is het ook wel treurig gesteld met de bezetting op die positie... edit; meer mensen bij wie het beeld op ESPN ontzettend hapert trouwens? Of ligt dat aan m'n eigen verbinding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 6 minuten geleden zei Fantasy: edit; meer mensen bij wie het beeld op ESPN ontzettend hapert trouwens? Of ligt dat aan m'n eigen verbinding. Helemaal niks, nada, 0,0 haperingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Hier ook nergens last van terwijl ik wel via het internet kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 7 minuten geleden zei Jotew: Helemaal niks, nada, 0,0 haperingen Dankje, grazie, merci, ik heb het modem even gereset en nu doet m'n tv helemaal niets meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 8 minuten geleden zei Fantasy: Dankje, grazie, merci, ik heb het modem even gereset en nu doet m'n tv helemaal niets meer Zo zou ik het ook opgelost hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 12 minuten geleden zei Fantasy: Dankje, grazie, merci, ik heb het modem even gereset en nu doet m'n tv helemaal niets meer Naja dan kan je iig nagenoeg met zekerheid stellen dat het haperen niet door ESPN kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 10 minuten geleden zei Arezo: Zo zou ik het ook opgelost hebben. Met dezelfde uitkomst als gevolg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 22 minuten geleden zei Fantasy: Dankje, grazie, merci, ik heb het modem even gereset en nu doet m'n tv helemaal niets meer Als je Ziggo hebt is/wordt dat mijn werk je komende weken en maanden helpen op t forum van Ziggo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Als je Ziggo hebt is/wordt dat mijn werk je komende weken en maanden helpen op t forum van Ziggo Standaard antwoorden als; Zit je stekker er wel goed in al voorgeprogrammeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Standaard antwoorden als; Zit je stekker er wel goed in al voorgeprogrammeerd? Hahaha ''have you try putting it on and off again?'' misschien wel. Maar stekker laat ik even achter wegen vergeet ik zelf regelmatig 29 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Terugkomend op het voetbal, beide teams zijn niet zo best. Wel een grote kans van Duitsland net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Het is een hele matige pot ja. Duitsland is niet meer wat het was. En wij hebben gewoon een bijzonder matige ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Depay, mijn god zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten