Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is... de Mol? 2017

Niejo101

Wie is... de Mol? 2017  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is... de Mol? 2017

• Diederik Jekel
    • Imanuelle Grives
    • Jeroen Kijk in de Vegte
    • Jochem van gelder
    • Sanne Wallis - de Vries
    • Thomas Cammaert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alvast maar een topic. Binnenkort worden de eerste details waarschijnlijk bekend gemaakt. Naar mijn idee is dat altijd ergens tussen september en november. Geen idee meer het exacte tijdstip.

Laat de roddelpers ook alvast maar beginnen, wie gaan er dit jaar mee doen, denken/hopen jullie? En wat zal het land worden?

Ik hoop zelf op een tweede keer ergens in Afrika. Zou wel vet zijn. Genoeg plekken waar het opnemen naar mijn idee best kan (niet te gevaarlijk / onmogelijk ivm wetgeving) en genoeg mooie locaties.

bewerkt door Niejo101
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roos en Diederik voor mij momenteel... Ik zal eens kijken of ik een polletje toe kan voegen.

Edit: uiteindelijk gelukt :)

Kun je hem ook wekelijks resetten met de afvaller etc? En dan een kopie in de eerste post zetten, zodat we kunnen zien wie er afgelopen keer op wie gestemd hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='pecswollenaer']Misschien is het niet zo handig dat de poll op de homepage te zien is. Zo zien mensen die het nog niet gekeken hebben wie er ontbreekt en er dus uit ligt. [/QUOTE] Normaal een poll aanpassen kan niet. Er is bij mijn weten een omweg, die Niejo101 heeft gebruikt. Dat is een poll maken in een nieuw topic en dan beiden samenvoegen. Dan krijg je dus wel een nieuw topic, en dus is het zichtbaar op de homepage. Daar valt weinig aan te doen. Dat zorgt er trouwens ook meteen voor dat ik mijn abbo op dit topic kwijt ben geraakt @Satioz Valt denk ik weinig aan te doen, omdat dit natuurlijk gezien wordt als nieuw topic. . Je hebt trouwens wel geluk: De huidige afvaller staat op dit moment 'gewoon' in de poll. Misschien handig om de laatste afvaller steeds nog wel in de poll te blijven zetten dan. @Niejo101.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog geen idee. Bij mij is het altijd de eerste vier afleveringen leren hoe iedereen heet, zodat ze daadwerkelijk BN-ers worden. Ik gok zelf op Jochem op dit moment, maar heb eigenlijk geen flauw idee.

Vind de opzet qua opdrachten (alles loopt in elkaar over) wel leuk. Al heb ik soms wel het idee dat dit eigenlijk gewoon 1 opdracht is. Ik hoop dus niet dat dit bijna altijd het geval zal zijn en er vaak maar één opdracht is waarin geld is te verdienen. Dat zou ik wel jammer vinden dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb werkelijk geen enkel idee, gezien het verloop en de afloop van de aflevering. Al krijg ik zelden een ideevoor aflevering 3, want je moet eerst toeval elimineren en de factor mensen maken fouten. Dan maar gestemd op wie ik hoop dat het wel is, Yvonne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Niejo101']@Zeus afgaande op de manier waarop ze aan het liegen was over die vrijstellingen, denk ik dat je gelijk hebt ja. zowel Sigrid als Vincent (for what it's worth) hadden haar tells meteen door.[/QUOTE] Of ze is juist hierom een héle goede mol, door het over te laten komen dat ze helemaal niet kan liegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites