cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Wtf is dit? Smerige charge op De Jong, donkerrode kaart en volledig gemist door Blom. Waarom wordt de VAR daar niet gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Fijn dat die VAR bij de goal van VVV geraadpleegd werd, maar bij de schop op De Jong en de beuk op Huntelaar mocht ie ook wel komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Kutleven he @Nom de Guerre :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 augustus 2018 Share Geplaatst 18 augustus 2018 Vanwege dit? :D Nee man, ik ben erger gewend van Fortuna. Het heeft niet zo mogen zijn, al zat die winnende er aan te komen. Laatste kwartier ofzo zat Fortuna stuk. Dat de winnende dan in de laatste minuut valt is zuur, maar niet onterecht. Als we zo blijven voetballen, gaan we echt nog wel puntjes pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Vanwege dit? :D Nee man, ik ben erger gewend van Fortuna. Het heeft niet zo mogen zijn, al zat die winnende er aan te komen. Laatste kwartier ofzo zat Fortuna stuk. Dat de winnende dan in de laatste minuut valt is zuur, maar niet onterecht. Als we zo blijven voetballen, gaan we echt nog wel puntjes pakken. Hoe speelde Novaki? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Hoe speelde Novaki? Sterk in de duels, af en toe onhandig in de acties maar een prima goal. Hij kreeg wat weinig ballen in de zestien helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Ilic van NAC :love: Te Vrede was ook sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 [quote name='Sophomore']Kutleven he @Nom de Guerre :D[/QUOTE] Leuk he, lekker provoceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Hoe speelde Novaki? Een tijdje naar gezocht, maar wellicht heb je hier ook wat aan... http://dai.ly/x6s7zfs Het is jammer dat we Nova niet vaker in stelling konden brengen, Viergever en Schwaab hadden best wel moeite met zijn fysieke spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 (bewerkt) Leuk he, lekker provoceren. Het is af en toe wel eens fijn om bepaalde voetbaluitslagen erin te wrijven bij iemand jah. Al was dit dit keer niet mijn intentie, eerder een soort van medeleven. 19 augustus 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Het is af en toe wel eens fijn om bepaalde voetbaluitslagen erin te wrijven bij iemand jah. Al was dit dit keer niet mijn intentie, eerder een soort van medeleven. Daarom ook de :D zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 De ironie van deze situatie is overweldigend. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Daarom ook de :D zeker? Exact, je hebt helemaal gelijk. Soms zit het zo tegen dat je er eigenlijk alleen maar om kunt lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsjavin Geplaatst 19 augustus 2018 Share Geplaatst 19 augustus 2018 Wat kan ik toch genieten van die Slutsky. Ik denk niet dat er iemand is die die man niet mag of haat. Ben geen Vitesse-supporter, maar hoe hij zich in interviews gedraagt en net ook weer langs de lijn tegen Heerenveen. Fanatiek aan het coachen, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2018 Share Geplaatst 20 augustus 2018 (bewerkt) Zitten de Russische trolls ook al hier? 20 augustus 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsjavin Geplaatst 20 augustus 2018 Share Geplaatst 20 augustus 2018 Zitten de Russische trolls ook al hier? Ik heb mijn naam ook niet echt mee he ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 20 augustus 2018 Share Geplaatst 20 augustus 2018 Ilic van NAC :love: Te Vrede was ook sterk. Die Ilic kan wel aardig voetballen inderdaad.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2018 Share Geplaatst 23 augustus 2018 Weet er iemand welke clubs/trainers in de Eredivisie hun verdediging bij standaardsituaties zonedekking of mandekking doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 augustus 2018 Share Geplaatst 23 augustus 2018 Weet er iemand welke clubs/trainers in de Eredivisie hun verdediging bij standaardsituaties zonedekking of mandekking doen? Allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2018 Share Geplaatst 24 augustus 2018 Allemaal. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 Gore club dat PSV, Dumpfries die niet zijn rode kaart krijgt en dan in de 93ste minuut weer winnen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Gore club dat PSV, Dumpfries die niet zijn rode kaart krijgt en dan in de 93ste minuut weer winnen :r Tja als je het zelf doet (vorige week nog) dan ben je gewoon blij met de 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Tja als je het zelf doet (vorige week nog) dan ben je gewoon blij met de 3 punten. Ben je ook, wel compleet verschillende situaties natuurlijk VVV - Ajax en nu PEC - PSV en ook vorige week Fortuna - PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 (bewerkt) Nou ja, zelfs met mijn groen-gele bril op kan ik niet anders dan zeggen dat PSV terecht gewonnen heeft in Sittard. De winnende goal hing de laatste tien minuten in de lucht, helaas. We kwamen amper van de eigen helft af en PSV kreeg een aantal kansen. Dat die goal zo laat valt is behoorlijk kut, maar niet onverdiend. Suggereren dat PSV onterecht gewonnen heeft in Sittard is gewoon niet eerlijk. Lullig ja, maar niet onverdiend. 27 augustus 2018 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Nou ja, zelfs met mijn groen-gele bril op kan ik niet anders dan zeggen dat PSV terecht gewonnen heeft in Sittard. De winnende goal hing de laatste tien minuten in de lucht, helaas. We kwamen amper van de eigen helft af en PSV kreeg een aantal kansen. Dat die goal zo laat valt is behoorlijk kut, maar niet onverdiend. Suggereren dat PSV onterecht gewonnen heeft in Sittard is gewoon niet eerlijk. Lullig ja, maar niet onverdiend. Ja maar zo gaat dat he. Dat roepen ze na elke late goal, en als het dan zoals vorige week wel gelukkig is, dan hebben ze de bevestiging die ze zoeken en is PSV voor de komende jaren weer lucky. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten