ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei Rogier.: Makkelijke pingel zeg, poh. Snap dat ‘ie ‘m geeft, maar op deze manier mag je er 3 per wedstrijd geven. Tja wie maakt er dan zo’n domme sliding? Op Minteh ook echt dan ben je niet zo’n slimme speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Ik vind die Minteh echt ge-ni-aal. Die jongen kan van Messi naar Lukoki gaan binnen enkele seconden. En weer andersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik vind die Minteh echt ge-ni-aal. Die jongen kan van Messi naar Lukoki gaan binnen enkele seconden. En weer andersom. Ik vind het meer van Bolt naar Boerrigter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 1 minuut geleden zei MetalMichael: Ik vind het meer van Bolt naar Boerrigter. Never forget dit GIF'je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Fijn om de naam Boerrigter weer te lezen. Mijn standaard gif in Ajax shirt; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Nu begint het eng te worden @Dansmeister... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 2 minuten geleden zei Thierryvane: Nu begint het eng te worden @Dansmeister... Ben al weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 5 minuten geleden zei Dansmeister: Fijn om de naam Boerrigter weer te lezen. Mijn standaard gif in Ajax shirt; Meerdere gifjes in een foto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 3 uur geleden zei Thierryvane: Ik vind die Minteh echt ge-ni-aal. Die jongen kan van Messi naar Lukoki gaan binnen enkele seconden. En weer andersom. Eerder maakte Magikarp (via Whatsapp) al een vergelijking tussen Paixao en Lukoki. Toch vind ik een vergelijking met Lukoki niet een hele gelukkige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 33 minuten geleden zei 007mark: Eerder maakte Magikarp (via Whatsapp) al een vergelijking tussen Paixao en Lukoki. Toch vind ik een vergelijking met Lukoki niet een hele gelukkige Ban hem ook maar op Whatsapp dan en doe hem de groeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Was die Boerigter echt zo slecht dan joh? 12 goals in 47 duels voor een winger is niet heel slecht?(heb geen idee hoeveel assists) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ik kan toch niet de enige zijn, die het raar vindt ED clubs bv Sparta, hun shirts volstaan met sponsors maar niet eens spelers namen hebben? Hoe armoedig ben je dan? Kom op zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 9 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan toch niet de enige zijn, die het raar vindt ED clubs bv Sparta, hun shirts volstaan met sponsors maar niet eens spelers namen hebben? Hoe armoedig ben je dan? Kom op zeg... Dat heeft niets met armoedig zijn te maken, maar met een soort conservatieve hang naar vroeger, noem het voetbalromantiek: "Een decennium lang eerbiedigt Sparta al de gedachte: De club (lees: het shirt) is altijd belangrijker dan de speler. ,,En laten we eerlijk zijn: Sparta heeft ook geen Arjen Robben die 10.000 shirtjes verkoopt op zijn naam”, zegt Wesley van der Stam, manager publiekszaken en een wandelende Sparta-encyclopedie." Ze spelen elke wedstrijd met nummer 1 t/m 11 in de basis en shirtjes drukken met de namen zou ook nog een stuk lastiger zijn, want ze moeten al een hoop maten per nummer hebben, afhankelijk van wie in de basis spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 1 minuut geleden zei Tim': Dat heeft niets met armoedig zijn te maken, maar met een soort conservatieve hang naar vroeger, noem het voetbalromantiek: "Een decennium lang eerbiedigt Sparta al de gedachte: De club (lees: het shirt) is altijd belangrijker dan de speler. ,,En laten we eerlijk zijn: Sparta heeft ook geen Arjen Robben die 10.000 shirtjes verkoopt op zijn naam”, zegt Wesley van der Stam, manager publiekszaken en een wandelende Sparta-encyclopedie." Ze spelen elke wedstrijd met nummer 1 t/m 11 in de basis en shirtjes drukken met de namen zou ook nog een stuk lastiger zijn, want ze moeten al een hoop maten per nummer hebben, afhankelijk van wie in de basis spelen. Ik wist al voordat je ging posten dat jij zou gaan posten haha. En volgens mij is het niet alleen Sparta, ik heb loop der jaren genoeg andere teams gezien die het ook niet doen Andere competitie's en landen hebben ook gewoon clubs namen op hun shirts, of denk jij dat Aleix Vidal zoveel shirts gaat verkopen dan? Ik niet iig. https://www.startpagina.nl/v/sport/voetbal/vraag/305353/spelen-voetbal-elftallen-naam-shirt/ 2012 is dan wel weer tijdje geleden maar is veelaal vaak ook 'kosten besparend' dus wel degelijk niet geheel lost te zien van minder geld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 6 uur geleden zei Kyrill: Wat een non-discussie weer, lekker belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 3 minuten geleden zei MetalMichael: Onzin, totaal niet mee eens. Ik erger me er aan, geen namen op shirtjes. Maar ipv alleen maar simpel 'in gruwelijk hekel'' aan topic te posten, vraag ik er hiernaar in de hoop er wat van te leren, en dat lukt vrij aardig tot dusver En romantisch /romantiek valt wat voor te zeggen, ik vind alleen jammer omdat er zoveel zijn , en is heel wat makkelijker om zelf tijdens wedstrijd meteen te zien/te lezen met wie je te maken hebt, dan van commentator te horen die ook meer dan eens fouten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 12 uur geleden zei Tim': Ze spelen elke wedstrijd met nummer 1 t/m 11 in de basis en shirtjes drukken met de namen zou ook nog een stuk lastiger zijn, want ze moeten al een hoop maten per nummer hebben, afhankelijk van wie in de basis spelen. Heeft niet iedere speler verplicht een vast nummer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 31 minuten geleden zei Erwin.: Heeft niet iedere speler verplicht een vast nummer? Nee, dat dacht ik eerst ook. Maar in Nederland hebben de belofteteams en Sparta dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Je hebt bv. ook geen spelerslijsten (met rugnummers) voor de Eredivisie. Volgens mij mag iedereen die lid is van een Eredivisieclub, ingeschreven staat bij de KNVB en aan de minimaal leeftijd voldoet (15 jaar volgens mij) uitkomen in het eerste elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari https://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-blokkeert-amerikaanse-overname-vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 2 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-blokkeert-amerikaanse-overname-vitesse Dit en (mogelijke) degradatie zou wel een desastreus kunnen zijn voor Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 26 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-blokkeert-amerikaanse-overname-vitesse Happy Valentine's Day! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari (bewerkt) 37 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-blokkeert-amerikaanse-overname-vitesse Dit zagen we totaal niet aankomen. Wat een wanbeleid is er gevoerd door een stel incapabele mensen. Iedere week een update vanuit de club, maar we zijn voor de gek gehouden. Ook 7 maanden vanuit Vitesse niks gebeurd. Het proces had veel sneller kunnen lopen. Schaam me echt kapot. Hoop dat plan Arnhem snel van de grond komt, anders is het klaar met club. Geloof ergens dat degradatie nog wel op te vangen is, maar er moet iets gebeuren en hoop dat de huidige mensen zsm vertrekken. De club is jaren lui gerund, geleefd boven onze stand en nu krijg je rekening gepresenteerd. Op het veld kapot aan het gaan door een incapabele TD. Zeer pijnlijk voor de vaste kern supporters die jaren bij de club komen en met goede bedoelingen de club supporten. Zal het online gebeuren maar mijden want tjonge wat zijn mensen blij dat 1 van de oudste club fan NL kapot gaat. Triest dat je kunt juichen als een club kapot gaat. 14 februari bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 8 minuten geleden zei Vitesse88: Dit zagen we totaal niet aankomen. Wat een wanbeleid is er gevoerd door een stel incapabele mensen. Iedere week een update vanuit de club, maar we zijn voor de gek gehouden. Ook 7 maanden vanuit Vitesse niks gebeurd. Het proces had veel sneller kunnen lopen. Schaam me echt kapot. Hoop dat plan Arnhem snel van de grond komt, anders is het klaar met club. Geloof ergens dat degradatie nog wel op te vangen is, maar er moet iets gebeuren en hoop dat de huidige mensen zsm vertrekken. De club is jaren lui gerund, geleefd boven onze stand en nu krijg je rekening gepresenteerd. Op het veld kapot aan het gaan door een incapabele TD. Zeer pijnlijk voor de vaste kern supporters die jaren bij de club komen en met goede bedoelingen de club supporten. Zal het online gebeuren maar mijden want tjonge wat zijn mensen blij dat 1 van de oudste club fan NL kapot gaat. Triest dat je kunt juichen als een club kapot gaat. Dat vind ik ook altijd wel bijzonder ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Het zou echt eeuwig zonde zijn. Gelukkig ken ik ook NEC'ers die zeggen dat Vitesse nooit failliet moet gaan, want voor hen is geen resultaat mooier dan een zege op de aartsrivaal. Die kans wil je niet kwijtraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten