Kelvin Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]cgxPAa3BjZQ[/YOUTUBE] De politie Twente :-D Eerst doe je een melding van een politie-onderzoek via de stadionspeaker en dan ga je via Twitter melden dat het gaat om een drugsonderzoek. Je roept iedereen op het stadion te verlaten, terwijl dat niet de bedoeling was en vervolgens zeg je met droge ogen dat de actie zeer goed was voorbereid door de politie. 6 april 2017 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Ik was er bij (zit in vak-p, gebeurde rond vak 105/106 ik zit in vak 101). Sloeg echt nergens op, gewoon een belachelijke actie. Was echt onnodig, had je beter kunnen doen na de wedstrijd of de laatste 5 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Ik was er bij (zit in vak-p, gebeurde rond vak 105/106 ik zit in vak 101). Sloeg echt nergens op, gewoon een belachelijke actie. Was echt onnodig, had je beter kunnen doen na de wedstrijd of de laatste 5 minuten Niet zeiken, jullie doen elke wedstrijd een halve bekentenis :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Niet zeiken, jullie doen elke wedstrijd een halve bekentenis :naughty: Alleen zondag op pad toch? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 (bewerkt) Maar het feit dat ze juist tijdens de wedstrijd drugs handelen, is voor de politie gewoon een goede reden om het dan te doen. Die hebben geen zak aan een controle na de wedstrijd. Maar wel treurig hoe het gelopen is en natuurlijk gaat vak p niet leeg wanneer de speaker dat vraagt. Beetje naïef gedacht van de politie. Op tv kwam het iig raar over: - eerst vak P leeg, toen het hele stadion en toen weer alleen vak P. - als je het hele stadion vraagt te vertrekken, hoe kun je dan wel de spelers laten doorspelen (publiek kan dan bv denken aan terreurdreiging)?! Vind het vrij sneu voor de mensen die een los kaartje hebben gekocht en wel zijn gegaan. Dat het buiten geëscaleerd is valt wel te begrijpen en een logisch vervolg. Morgen zullen de kranten wel weer de 'voetbalsupporters' wegzetten als criminelen. Die vrouw van de politie ook doodleuk zeggen dat er waarschijnlijk geen evaluatie zal zijn betreft de miscommunicatie :-D 7 april 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Toen ze bij Fox opeens die Pascal Kamperman (de presentator van de voor- nabeschouwing bij Twente - PSV) in beeld brachten, dacht ik dat ook de cameramensen weg moesten en dat ze gingen stoppen met de live registratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Morgen zullen de kranten wel weer de 'voetbalsupporters' wegzetten als criminelen. Slachtofferrol much? We hoeven er toch niet omheen te draaien dat supporters van de harde kern van voetbalclubs zwaar oververtegenwoordigd zijn in misdaad? Van drugshandel en -gebruik tot geweld en vandalisme. Enige groep in Nederland die denk ik hoger scoort in misdaden zijn criminelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Die arme jongens van vak p. Hebben ze ook nog een goal gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 [YOUTUBE]cgxPAa3BjZQ[/YOUTUBE] De politie Twente :-D Eerst doe je een melding van een politie-onderzoek via de stadionspeaker en dan ga je via Twitter melden dat het gaat om een drugsonderzoek. Je roept iedereen op het stadion te verlaten, terwijl dat niet de bedoeling was en vervolgens zeg je met droge ogen dat de actie zeer goed was voorbereid door de politie. :cab: Misschien dat de speaker gewoon een fout maakte? Terechte unit, werd tijd. Hoor al jaren over intimidatie en zware drugs bij Vak P. Ook van stewards die daar werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Cocu weer eens de angsthaas. Overigens had je dit allang moeten beslissen, maar ben je ook ontzettend slecht aan het verdedigen. Ik vind vooral dat je naar de spelers moet kijken. Zoet, Guardado, van Ginkel, Willems, zij zijn geen schim meer van vorig seizoen. Het meest schrijnende vind ik nog Pröpper. Vorig seizoen speelde hij zo ontzettend goed, maar dit jaar is het zwaar klote met hem. De tweede plek kan je na gisteravond vergeten. Eerlijk gezegd vind ik het nog geen eens een ramp, misschien dat Brands dan wel de benodigde versterkingen haalt. Vorig seizoen schreeuwde iedereen al om een nieuwe linksbuiten en centrale verdediger, maar dit seizoen konden we doodleuk naar Bergwijn/Zinchenko en Isimat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 (bewerkt) :cab: Misschien dat de speaker gewoon een fout maakte? Terechte unit, werd tijd. Hoor al jaren over intimidatie en zware drugs bij Vak P. Ook van stewards die daar werken. De speaker heeft omgeroepen in de naam van de politie he. Eerst riep hij om dat vak P leeg moest, daarna het hele stadion en ten slofte weer alleen vak P. Lijkt me duidelijk dat de fout bij de politie ligt. Lees reacties op internet; 'dit gebeurd in elke supportershome in het betaald voetbal'. Nou weet niet hoor, maar niet iedere club (vrijwel geen) heeft z'n supportershome onder de 'harde kern' zitten. In het stadion zal er op de wc's genoeg gebruikt worden, maar gok geen handel. 7 april 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Die uitsluiting van Europees voetbal van Twente voor twee seizoenen he, waarom tellen daar niet gewoon enkel de jaren mee dat Twente ook daadwerkelijk Europees voetbal haalt? Dat is met Galatasaray, Servische clubs enzo ook het geval. Komt dit doordat het een straf is van de KNVB ipv UEFA? En waarom heeft die UEFA niet gestraft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 maar gok geen handel. Dus wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Bij Twente ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Die uitsluiting van Europees voetbal van Twente voor twee seizoenen he, waarom tellen daar niet gewoon enkel de jaren mee dat Twente ook daadwerkelijk Europees voetbal haalt? Dat is met Galatasaray, Servische clubs enzo ook het geval. Komt dit doordat het een straf is van de KNVB ipv UEFA? En waarom heeft die UEFA niet gestraft? Dit vind ik een heel goed punt Sophomore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Bij Twente ja Oh begreep het verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Die uitsluiting van Europees voetbal van Twente voor twee seizoenen he, waarom tellen daar niet gewoon enkel de jaren mee dat Twente ook daadwerkelijk Europees voetbal haalt? Dat is met Galatasaray, Servische clubs enzo ook het geval. Komt dit doordat het een straf is van de KNVB ipv UEFA? En waarom heeft die UEFA niet gestraft? Is inderdaad een straf van de KNVB. Waarom ze daarvoor gekozen hebben weet ik niet. FIFA heeft Twente gestraft met een geldboete. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 (bewerkt) Die uitsluiting van Europees voetbal van Twente voor twee seizoenen he, waarom tellen daar niet gewoon enkel de jaren mee dat Twente ook daadwerkelijk Europees voetbal haalt? Dat is met Galatasaray, Servische clubs enzo ook het geval. Komt dit doordat het een straf is van de KNVB ipv UEFA? En waarom heeft die UEFA niet gestraft? Mooi dit, Soof kan niet zeiken over de scheidsrechter of een onverdiend puntverlies. Dus dan maar hierover beginnen 'out of the blue' Maar hoe zie dat voor je als FC Twente in play-offs finale komt. Dan speelt de tegenstander alleen om te voorkomen dat Twente een jaar van de straf kan afhalen. 7 april 2017 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 (bewerkt) Ik heb er eerder over gepost, maar nu schoot mij ineens te binnen dat deze straf van de KNVB is en die van Gala van de UEFA. Oh en ik ben niet zuur over gisteren hoor. Alleen dood en dood ziek van bepaalde dingen bij PSV. Leuk team hebben jullie staan, aantal zeer leuke spelers en altijd prachtige sfeer. Wij speelden erg arrogant en zijn er terecht voor afgestraft. Alleen maar lof voor FC Twente op het veld (en langs de lijn). Euh dat is een goede vraag @Kelvin In Turkije speelde Gala de finale van de beker in 2016 en haalde zo Europees voetbal (waar ze dus voor uitgesloten zijn). Nu is de beker natuurlijk een prijs (los van het Europees ticket), iets wat je niet kunt zeggen over de play-offs (ben zo blij dat PSV daar nooit aan mij heeft hoeven doen tot nu toe). Geen idee hoe je die situatie moet oplossen en de KNVB kennende zou het een situatie zijn geweest waar zij ook totaal niet over na zouden hebben gedacht. 7 april 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Bij vi melden ze dat het om 46 stripjes drugs gaat; daar moet dus 25.000 man voor wijken :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Ik zit ook te kijken maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik me voor moet stellen bij een stripje drugs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Dus toch nog iemand die het met me eens is dat goal van Sanchez gevaarlijk spel was. (Derksen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Ik zit ook te kijken maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik me voor moet stellen bij een stripje drugs. Zelfs ik niet haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Een Suske en Wiske met een envelopje tussen de pagina's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten