Vitesse88 Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Anti voetbal wedstrijd. Onze vrienden kwamen voor 1 punt maar hadden nul recht er op. Paupers ;) Nee verdiende overwinning en Ricky :< Het voelde niet echt als een derby, zeer matig van 2 kanten op supportersvlak. 1e belangrijke pot in april in the pocket, nog minimaal 1 te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Wat een keeper die Marsman, die pakt punten voor ons ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Anti voetbal wedstrijd. Onze vrienden kwamen voor 1 punt maar hadden nul recht er op. Paupers ;) Nee verdiende overwinning en Ricky :< Het voelde niet echt als een derby, zeer matig van 2 kanten op supportersvlak. 1e belangrijke pot in april in the pocket, nog minimaal 1 te gaan. Joh, laatste acht wedstrijden zeven verloren, op vrijwel elke positie hebben wij een slechtere speler staan. Logisch om voor punt te gaan. Verdedigend stond het ook uitstekend in eerste helft, niks weggegeven. Jammer dat Golla en Breinburg stilstaan bij die eerste van Van Wolfswinkel. Periode rondom onze goal zijn we heel even de bovenliggende partij geweest. Ongelukkige penalty tegen helaas. Terecht verloren wel, maar denk dat het zonder die penalty 1-1 was gebleven. Vond Vitesse na onze goal niet meer zo sterk namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Klopt, het was ook wel logisch maar wel vervelend omdat het daarom geen open wedstrijd werd. Ik had het idee dat Vitesse niet wist hoe er mee om te gaan. Schitterende goal van die Kardioglu, zo'n talent zou altijd moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Ik hoop niet dat NEC deze vorm doorzet, NEC kan anders zomaar nog bij de laatste 3 eindigen. Vind het absoluut een der sympathiekere clubs in ere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Wees gerust Roda zorgt wel dat NEC erin blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 We moeten er nog twee onder ons houden hè :mrg: Wordt lastig zat. Denk dat wij moeilijkste schema hebben van onderste vijf ploegen. Gelukkig heeft Excelsior zojuist verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Krijgt FC Utrecht eigenlijk subsidie voor al die Marokkanen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Krijgt FC Utrecht eigenlijk subsidie voor al die Marokkanen :huhu: Nee jammer. Volgende keer beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Ik hoop niet dat NEC deze vorm doorzet, NEC kan anders zomaar nog bij de laatste 3 eindigen. Vind het absoluut een der sympathiekere clubs in ere. Ik vond NEC ook wel leuk, maar die opstelling :r Kan toch niet meer. Wanneer er 3 Nederlanders in staan moet je al blij wezen. Niet echt intentie om te voetballen ook en een Hyballa die zich zelf naar mijn mening beter vindt dan NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Ja erg vervelend als mensen zich groter voor doen dan ze zijn. Hè @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Puntjes binnen maar schandalig hoe Vitesse speelde tegen de 10. Heracles had recht op veel meer. Diks ook zo enorm dom met z'n 2e gele kaart. Overigens bizarre rode kaart voor Heracles, vond vooral de eerste vrij zwaar. Maar iig weer belangrijke punten. Ik vond NEC ook wel leuk, maar die opstelling :r Kan toch niet meer. Wanneer er 3 Nederlanders in staan moet je al blij wezen. Niet echt intentie om te voetballen ook en een Hyballa die zich zelf naar mijn mening beter vindt dan NEC. Ergens op de vorige pagina's lees je waarom ze nu zo spelen. Ja, het is een vreemdelingenlegioen maar dat is Roda ook. Hyballa vind ik overigens wel een toffe peer, heb zondag af en toe op hem gelet. 1 en al passie die man, soms wat te veel maar zo'n trainer wil alles uit z'n selectie halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Nu moet de schade beperkt blijven. Wat een dramatisch begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Blijf dan thuis zou ik zeggen. AZ doet ook weer hun best afgaande op de tussenstand, manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 bij 3-0 afgezet en toen Prison Break gaan kijken wat ik had opgenomen. Dat is beter dan die wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 bij 3-0 afgezet en toen Prison Break gaan kijken wat ik had opgenomen. Dat is beter dan die wedstrijd. Dit is echt belachelijk;e. Doen gewoon helemaal niks die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Go Ahead niet alleen slecht, maar ook gewoon enorm tam. Zelfs toen het 0 - 0 stond geen enkel duel ingegaan, bij die 2 - 0 van Elia staan ze ook allemaal maar te kijken. Vind ik nogal bizar als je net gewonnen hebt en gezien hebt dat Exca gisteren verloor. Doe dan in ieder geval alsof je zin hebt in een potje voetbal. Puntjes binnen maar schandalig hoe Vitesse speelde tegen de 10. Heracles had recht op veel meer. Diks ook zo enorm dom met z'n 2e gele kaart. Overigens bizarre rode kaart voor Heracles, vond vooral de eerste vrij zwaar. Maar iig weer belangrijke punten. Die tweede was amper een overtreding, laat staan een rode kaart. Heracles hele pot wel de bovenliggende partij vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Go Ahead niet alleen slecht, maar ook gewoon enorm tam. Zelfs toen het 0 - 0 stond geen enkel duel ingegaan, bij die 2 - 0 van Elia staan ze ook allemaal maar te kijken. Vind ik nogal bizar als je net gewonnen hebt en gezien hebt dat Exca gisteren verloor. Doe dan in ieder geval alsof je zin hebt in een potje voetbal. Spelen ook gewoon halverwege eigen helft Kramer en Berghuis een aantal keer in de voeten aan. :cab: Wat zou Maaskant ze hebben meegegeven voor de wedstrijd? Geniet van de sfeer en kijk lekker om je heen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Zo speelde ze tegen Twente ook al, alleen die maakte de kansen niet af en waren teveel aan het breien. Toen was het ook al zo dramatisch, maar Twente liet ons leven. En daardoor maakte we nog kans. Twitterde tijdens de eerste helft van zondag al dat we met deze spelopvatting geen enkel punt meer gingen pakken. Werden er door toedoen van Twente alsnog 3, maar daar zal het dit seizoen bij blijven ben ik bang. Begrijp het ook niet, ga in ieder geval de duels aan en laat zien dat je er bent, maar dat doen ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Die tweede was amper een overtreding, laat staan een rode kaart. Heracles hele pot wel de bovenliggende partij vond ik. Ja shirtje werd aangeraakt maar indd nooit geel. 2e helft met name vol voor Heracles, vond Vitesse ook erg laconiek ogen. Ze kwamen non-stop in de problemen omdat Nathan en Baker verzuimde mee te verdedigen. Nakamba kon alles oplossen en speelde overigens erg goed. Samen met Room en Miazga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 (bewerkt) Roda speelde met van leer werker paulissen rosheuvel el makrini met 5 Nederlanders. @Vitesse88 Edit: ohja ook van peppen en kum is halve Nederlander. 5 april 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Ik vind die Rashica toch altijd wel een leuke dreigende spelert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 (bewerkt) Ik vind die Rashica toch altijd wel een leuke dreigende spelert. Die had vanavond weinig zin ;c 5 april 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Willem II was waardeloos, maar die scheidsrechter kwam daar nog ruim onder qua niveau. Een speler smokkelt zeker 20 meter met een ingooi. Mulder gebaart dat ie terug moet, incluis fluitsignaal, maar de speler smokkelt nog maar even een paar meter extra. Mulder, doe de mensheid alsjeblieft een plezier en stop er gewoon mee. Als je zo weinig autoriteit als arbiter hebt, ben je ongeschikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Ik vond NEC ook wel leuk, maar die opstelling :r Kan toch niet meer. Wanneer er 3 Nederlanders in staan moet je al blij wezen. Niet echt intentie om te voetballen ook en een Hyballa die zich zelf naar mijn mening beter vindt dan NEC. Laatste vijf wedstrijden stonden er telkens vijf of zes Nederlanders basis, heeft de resultaten ook goed gedaan zeker ;) Heb vandaag alleen met half oog de eerste helft kunnen zien, maar van wat ik zag had NEC tot de goal de overhand. Voetballen tegen een achterstand kunnen we al het hele seizoen niet, geen fijne eigenschap voor een degradatiekandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten