PJHoutman Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 40 minuten geleden zei Aaron21: ja, maar wat gebeurt er in het scenario van 19CH98? Als ze de competitie uitmoeten en niet kunnen promoveren dan is er nog maar één optie over hè Nouja, eigenlijk twee, opheffen van het beloftenelftal zou technisch gezien ook nog kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Drommels drommels drommels... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 4 minuten geleden zei Abe: Drommels drommels drommels... Ik vind deze grap voor het eerst in vijf jaar toch wat leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 En dan te bedenken dat het een aantal weken geleden nog een discussie was wie van de jonge keepers de nummer 1 in Oranje moest worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Snap überhaupt niet waarom die gozer ineens zo'n groot talent was. Gaat in Nederland veel te snel met keepers. Onana was potentie wereldtop. Verder in de afgelopen tien jaar nauwelijks echt goede, talentvolle keepers gezien. Bijlow is nu aardig, maar gaat al weer veel te snel met de hype. Vraag mij af of dat nou echt een wereldtopper gaat worden of gewoon een verdienstelijke keeper voor onderkant/middenmoot Premier League of middenmoot/subtop Serie A. Niet dat het laatste slecht zou zijn overigens, dat is nog steeds oké voor in een nationaal elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Hoogtijd dat er eens zuivere speeltijd wordt ingevoerd. Woensdag Groningen, vandaag Fortuna. Keepertje mag lekker de hele pot een halve minuut nemen per uittrap. Ongekend hoe eigenlijk deze sport verkracht wordt door aanstellerij, dom tijdgerek etc. Erg zonde dat je vanavond niet de 3 punten binnenhaalt, was dik verdiend geweest. Fortuna geen kans gecreëerd. Wordt wel een pittig seizoen dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Even een kijkje nemen in Alkmaar. Bier is op, dus ruimte zat voor 3 punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Kansloos... Az niet goed, maar kowet had helemaal niets in te brengen. Wat een wanprestatie. Snel vergeten en de wedstrijd van afgelopen woensdag naar boven halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 (bewerkt) Op 24-9-2021 om 14:35 zei 19CH98: En een nog idioter scenario: Op dit moment zou jong AZ promoveren en AZ degraderen. Zou dat mogen en dat AZ dan de licenties weer omwisseld zodat ze 1 team in de eredivisie en 1 team in de KKD houden? Je bent niet goed wijs. Je weet nu nog niet eens oktober is? En seizoen pas medio mei 2022 voorbij is? AZ gaat dit seizoen niet degraderen... 26 september 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Je bent niet goed wijs. Je weet nu nog niet eens oktober is? En seizoen pas medio mei 2022 voorbij is? AZ gaat dit seizoen niet degraderen... Dat denk ik ook (daarom noemde ik het ook een idioot scenario) maar het is toch leuk om erover na te denken wat de regels dan zijn? Zou niet voor het eerst zijn dat de KNVB weer eens niet volledig is in de reglementen en er allemaal juridisch getouwtrek zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 10 minuten geleden zei 19CH98: Dat denk ik ook (daarom noemde ik het ook een idioot scenario) maar het is toch leuk om erover na te denken wat de regels dan zijn? Zou niet voor het eerst zijn dat de KNVB weer eens niet volledig is in de reglementen en er allemaal juridisch getouwtrek zou komen. Daar heb je gelijk in. Is en blijft voetbal is niks 100% uit te sluiten idd. Maar ik denk dan dat promotie van Jong AZ doorgaat naar ED en normaal AZ KKD gaat spelen? Hahaahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 35 minuten geleden zei Kyrill: Daar heb je gelijk in. Is en blijft voetbal is niks 100% uit te sluiten idd. Maar ik denk dan dat promotie van Jong AZ doorgaat naar ED en normaal AZ KKD gaat spelen? Hahaahah Iemand zei al dat Jong AZ dan ondanks het kampioenschap 1 divisie naar beneden wordt gezet maar dat zou wel jammer zijn. Bij mij op de club is er kans op eenzelfde scenario. Heren 2 speelt eerste divisie maar gaat een lastig seizoen tegemoet en heren 3 speelt tweede divisie en zit vol met ex-internationals/landskampioenen en dergelijke. Wel tussen de 40 en 60 jaar oud allemaal maar wij zitten dus te geinen dat zij voor het kampioenschap moeten gaan zodat heren 2 niet uit de eerste divisie verdwijnt, zelfs al eindigen ze onderaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Op 25-9-2021 om 21:56 zei Vitesse88: Hoogtijd dat er eens zuivere speeltijd wordt ingevoerd. Woensdag Groningen, vandaag Fortuna. Keepertje mag lekker de hele pot een halve minuut nemen per uittrap. Ongekend hoe eigenlijk deze sport verkracht wordt door aanstellerij, dom tijdgerek etc. Erg zonde dat je vanavond niet de 3 punten binnenhaalt, was dik verdiend geweest. Fortuna geen kans gecreëerd. Wordt wel een pittig seizoen dit. Kan die keeper van jullie over mee praten idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 22 uur geleden zei 19CH98: Iemand zei al dat Jong AZ dan ondanks het kampioenschap 1 divisie naar beneden wordt gezet maar dat zou wel jammer zijn. Bij mij op de club is er kans op eenzelfde scenario. Heren 2 speelt eerste divisie maar gaat een lastig seizoen tegemoet en heren 3 speelt tweede divisie en zit vol met ex-internationals/landskampioenen en dergelijke. Wel tussen de 40 en 60 jaar oud allemaal maar wij zitten dus te geinen dat zij voor het kampioenschap moeten gaan zodat heren 2 niet uit de eerste divisie verdwijnt, zelfs al eindigen ze onderaan. En dan jaar erop 3 2 maken hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 12 minuten geleden zei komodo25: En dan jaar erop 3 2 maken hoppa Precies dat dus maar dat zou dus niet mogen bij het voetbal kennelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 10 minuten geleden zei 19CH98: Precies dat dus maar dat zou dus niet mogen bij het voetbal kennelijk Bij amateur voetbal wel hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 1 minuut geleden zei komodo25: Bij amateur voetbal wel hoor Dan snap ik niet dat AZ het in een hypothetisch scenario niet zou mogen. Maar goed, Jong AZ ondertussen verloren van Louis van Gaal en AZ 1 gewonnen van GAE dus de wereld ziet er opeens weer heel anders uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 2 uur geleden zei komodo25: Kan die keeper van jullie over mee praten idd Erger mij er ook kapot aan als Vitesse dat doet ja. Al waren Groningen en Fortuna de overtreffende trap qua tijdrekken. Begrijp sowieso niet waarom er in NL zo zwakzinnig er tegen opgetreden wordt. Geef maar een keer een indirecte vrije trap oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 8 minuten geleden zei Vitesse88: Erger mij er ook kapot aan als Vitesse dat doet ja. Al waren Groningen en Fortuna de overtreffende trap qua tijdrekken. Begrijp sowieso niet waarom er in NL zo zwakzinnig er tegen opgetreden wordt. Geef maar een keer een indirecte vrije trap oid. Dat tijdrekken vind ik ook niets hoor. Werkt ook nog vaak averechts heb ik het idee. Dat aanstellen is 3x niks al doet Groningen dat ook. Vaak om dan even snel tactisch overleg te hebben. Ergens wel begrijpelijk maar verschrikkelijk om tegen te spelen. Overigens blijf ik het afkeuren hoor wat er gebeurd is. Wat een speler ook doet en waar om dan maar met bier te smijten doe je niet. Bierenbeulen daar in het noorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Op 23-9-2021 om 18:51 zei GAE EAGLES: Ja, dat is het bij alle clubs natuurlijk. Maar wat ik gisteren zag stemde mij zeer tevreden. Op het afmaken van kansen na dan. Vandaag lijkt het wel weer lekker te lopen he. Zie lang niet alles van GAE, maar wel leuk om te zien dit. Als Feyenoorder die een klein jongetje was in 2002 kan ik ook wel genieten van de combi van Wonderen & Bosvelt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Vraag me toch af waarom je de VAR nodig hebt om die 1-2 van GAE af te keuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 Knvb en Vitesse Buitink krijgt 3 wedstrijden voor gevaarlijk spel, wat de f joh En Vitesse gaat weer niet in beroep. Denk dat Vitesse ooit bezuinigd heeft op een advocaat. Wat een beslissing weer zeg. Het is overigens altijd feest met Guzu die Vitesse fluit. Gisteren ook de verkeerde geel geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 Bero maakt toch gewoon een overtreding? Hij steekt zijn voet uit en haalt hem neer. Hajek is er ook bij betrokken, maar de scheids bepaalt uiteindelijk voor welke overtreding hij fluit. Buitink gaat gewoon met gestrekt been in. Het laag koppen van Kökcu is de enige reden dat Buitink hem niet raakt, overduidelijk rood. 3 wedstrijden is mogelijk wat overdreven, al kan ik me voorstellen dat zijn weigering het veld te verlaten na vier keer sommeren daarin heeft meegespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 2 uur geleden zei PJHoutman: Bero maakt toch gewoon een overtreding? Hij steekt zijn voet uit en haalt hem neer. Hajek is er ook bij betrokken, maar de scheids bepaalt uiteindelijk voor welke overtreding hij fluit. Buitink gaat gewoon met gestrekt been in. Het laag koppen van Kökcu is de enige reden dat Buitink hem niet raakt, overduidelijk rood. 3 wedstrijden is mogelijk wat overdreven, al kan ik me voorstellen dat zijn weigering het veld te verlaten na vier keer sommeren daarin heeft meegespeeld. Maar het gaat toch altijd om de eerste overtreding? Kijk maar bij dat gemiereneuk rondom mogelijke pingels. Ineens is de 1e overtreding leidend. Mwah dat laatste was onzinnig maar de VAR was aan het kijken, anders had Guzu hem al veel eerder gesommeerd te vertrekken. Wat overigens nog steeds overdreven gedoe was van Buitink. 1 pot was prima geweest. Vind het wel grappig als Buitink altijd invalt. Je kunt de klok erop gelijk zetten dat die een kaart pakt Die heeft niet de ontwikkeling doorgemaakt wat er verwacht werd, wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 oktober 2021 Share Geplaatst 5 oktober 2021 10 uur geleden zei Vitesse88: Maar het gaat toch altijd om de eerste overtreding? Kijk maar bij dat gemiereneuk rondom mogelijke pingels. Ineens is de 1e overtreding leidend. Mwah dat laatste was onzinnig maar de VAR was aan het kijken, anders had Guzu hem al veel eerder gesommeerd te vertrekken. Wat overigens nog steeds overdreven gedoe was van Buitink. 1 pot was prima geweest. Vind het wel grappig als Buitink altijd invalt. Je kunt de klok erop gelijk zetten dat die een kaart pakt Die heeft niet de ontwikkeling doorgemaakt wat er verwacht werd, wel jammer. Maar dan moet Göz dus van mening zijn dat dat van Hajek een overtreding is, dat bedoel ik. Als hij vindt dat dat te licht is voor een vrije trap, dan is de eerste overtreding dus die van Bero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten