Berjan1986 Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Op 30-6-2021 om 20:38 zei Socrates: Ja leuk, gaat om vooruitgang. Ajax heeft weinig meer aan de Eredivisie. Die stuwt Ajax niet vooruit. Sterker nog, het blijft Ajax klein houden. Slechte weerstand, weinig gelden, onaantrekkelijke competitie voor buitenlandse talenten.. Eredivisie heeft vooral veel aan Ajax door Europese punten en geld. Snap overigens niet wat er arrogant is aan deze constatering. Bol het af dan.... En als je niet weet wat er arrogant aan is, dan mist er wel iets hoor Dat Nederland een onaantrekkelijk land is voor buitenlandse talenten is van de lachwekkende zinnen wel het meest lachwekkend. De ED staat in Europa bekend als de kweekvijver van talenten, waar talenten ook nog ruimte krijgen om te groeien. Hier is de druk niet zo groot als in andere landen. Dus talenten van Real of Arsenal kunnen mooi in de ED rijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 6 uur geleden zei Arsène: Hmm zelf nooit een kruisband afgescheurd zeker? mag toch hopen dat je de opmerking niet serieus, transfer zat er al even aan te komen en is heel spijtig. Maar ook Pröpper is vervangbaar, mag hopen dat de huidige selectie het als extra motivatie ziet in de komende thuiswedstrijd tegen Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 23 uur geleden zei La Pulga: Ik denk dat hij gewoon een algemene reactie citeert van een Tukker. Wacht ik bedoelde iemand van Almelo, geen idee hoe die gasten zich noemen. Twentenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 39 minuten geleden zei delichris: Twentenaren. Lijkt me een beetje gek als iemand van Heracles zichzelf een Twentenaar noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 28 minuten geleden zei La Pulga: Lijkt me een beetje gek als iemand van Heracles zichzelf een Twentenaar noemt. Het ligt in Twente dus het lijkt mij logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 10 minuten geleden zei delichris: Het ligt in Twente dus het lijkt mij logisch. Bij Twentenaar denk ik toch echt maar aan 1 club. Je zal vast wel gelijk hebben, ik vind het maar een beetje raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Bij Twentenaar denk ik toch echt maar aan 1 club. Je zal vast wel gelijk hebben, ik vind het maar een beetje raar. Het is de streek Twente dus vandaar Twentenaren. Het is zeker raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 juli 2021 Share Geplaatst 3 juli 2021 (bewerkt) Een fan van 1860 München is ook gewoon een Beier (en daar woont), daar lijkt mij semantisch gezien niets vreemd aan toch. Net als een fan van Roma ook gewoon Laziali zijn (inwoners van de regio Lazio). Enfin, lijkt mij duidelijk. 3 juli 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Vind ze beide geen leuke clubs is dat ook goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Goh hoop toch wel dat we straks naar het stadion mogen als de competitie begint. Wordt hoogtijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Goh hoop toch wel dat we straks naar het stadion mogen als de competitie begint. Wordt hoogtijd. Bij Vitesse zit toch bijna niemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 38 minuten geleden zei delichris: Bij Vitesse zit toch bijna niemand 2010 wil z’n grap terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 4 uur geleden zei Vitesse88: 2010 wil z’n grap terug Huh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 De loopbaan van Arjen Robben zit er nu echt op.De aanvaller (37),goed voor 96 interlands,stopt een jaar na zijn overwachte comeback bij Groningen. "Het voetbalhart wilde graag verder, maar de beslissing om te stoppen is eerlijk en realistisch.Daarom ben ik vanaf vandaag geen speler meer,maar supporter van onze FC",aldus Robben op website van de club.Door blessures kwam hij vorig seizoen tot zeven duels. Robben debuteerde bij Groningen en kwam daarna uit voor PSV,Chelsea,Real Madrid Bayern München.Hij werd met zijn clubs elf keer kampioen en in 2019 stopte hij voor het eerst.Hij veroverde WK-zilver en WK-brons met het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Zeer verstandig. Leek me al niet leuk voor hem om nog een seizoen met maximaal vijf wedstrijden te spelen. En meer kan zijn lichaam gewoonweg niet aan. Jammer, maar nu kun je in elk geval op een logisch moment een punt erachter zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 Deze is wel pijnlijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 Waarom doet Berghuis dit zichzelf en zijn gezin aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 11 minuten geleden zei Sophomore: Waarom doet Berghuis dit zichzelf en zijn gezin aan? Ik dacht ook al dat hij één van die mannen zal zijn achter het spandoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 2 uur geleden zei Sophomore: Waarom doet Berghuis dit zichzelf en zijn gezin aan? Dan hoeft hij over vier jaar niet meer te...nou ja, je kunt zelf het geluidsfragmentje wel er achteraan denken zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 8 uur geleden zei Sophomore: Waarom doet Berghuis dit zichzelf en zijn gezin aan? Cruyf zowel speler van Ajax als Feyenoord en manager Ajax. Koeman manager Ajax, PSV EN Feyenoord EN voor alle 3 clubs gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Zit wel een klein verschilletje in he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 11 uur geleden zei Sophomore: Waarom doet Berghuis dit zichzelf en zijn gezin aan? Is dat werkelijk de juiste vraag denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 2 uur geleden zei Socrates: Is dat werkelijk de juiste vraag denk je? Nee, maar wel het enige wat je zelf kan beïnvloeden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 1. PSV 2. Ajax 3.AZ 4.Vitesse 5. Feyenoord 6. Fc Utrecht 7. Willem II 8. Fc Groningen 9.Fc Twente 10. Sparta Rotterdam 11. Heracles Almelo 12. PEC Zwolle 13. SC Heerenveen 14. NEC Nijmegen 15.Cambuur Leeuwarden 16.Go Ahead Eagles 17. Fortuna Sittard 18.RKC Waalwijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Op 21-7-2021 om 22:45 zei 007mark: Zat ik er wel eventjes naast zeg Lekker potje wel. Zal iedereen ook straks direct wel denken dat ze landskampioen worden. 7 uur geleden zei Kyrill: 1. PSV 2. Ajax 3.AZ 4.Vitesse 5. Feyenoord 6. Fc Utrecht 7. Willem II 8. Fc Groningen 9.Fc Twente 10. Sparta Rotterdam 11. Heracles Almelo 12. PEC Zwolle 13. SC Heerenveen 14. NEC Nijmegen 15.Cambuur Leeuwarden 16.Go Ahead Eagles 17. Fortuna Sittard 18.RKC Waalwijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten