Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Bij het publiceren van het VAR handboek had ik al het vermoeden dat deze regels misbruikt gingen worden door de scheidsrechter/VAR om een speler met een tweede geel vanaf te sturen. Dat er nu direct rood werd gegeven is misschien om te verbloemen dat er hier misbruik werd gemaakt van de VAR regels. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei MetalMichael:

PSV speelt als het Feyenoord in de laatste weken onder Stam. Totaal geen vertrouwen, idee en vol in paniek als er ook maar een beetje druk wordt gegeven.

En dan moet je bedenken dat dit onze beste wedstrijd in tijden is, op Fortuna thuis na. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zullen mij wel nog kennen van de anti Bas Nijhuis club, nou door zijn sympathieke optredens bij VI begon dat langzamerhand te draaien. Maar vandaag beseft die weer met zijn interview wat voor mongool het is. Voor de mensen die het niet hebben gezien ''ik heb tegen de PSV spelers gezegd, scoor er maar eerst 2 en dan praten we weer verder'' Wat ben je dan van een treurig niveau :-D  3 gele kaarten ook met protesteren haha, maar elkaar de tering intrappen mag wel he clown Bassie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Dysproz:

Dat maakt deze uitspraak van Nijhuis niet minder achterlijk.

Wat is er achterlijk aan dan? Een scheidsrechter mag toch gewoon een persoonlijkheid hebben, of moet hij alles maar over zich heen laten komen zonder eens een prikje terug te geven? Dit soort one-liners gebeuren op alle niveaus, waaronder het allerhoogste. Van der Ende/Jol heeft daar ook eens een boekje over opengedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei MetalMichael:

Heb je ook nog een eigen mening, of praat je elke keer de mensen van Foxsports of VI na?

Allemaal leuk en aardig, maar protesteren doe je niet zo fel en niet met z'n drieën. Ook niet als het geen penalty was.

Wat lul je nou slap gast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Ah, dus het slap gelul ging over het verhaal over protesteren, aangezien je nu toegeeft dat je maar wat "kenners" nalult?

Haha, lekker AZ. :D

Omdat Perez en De Boer dat vinden mag ik dat niet meer vinden? Of wat is dat voor triest gelul van je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites