Vitesse88 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Op 1-4-2022 om 16:25 zei 007mark: Denk je net alle ellende achter je gelaten te hebben... Toch grappig dat uitgerekend Vitesse dit doet en andere clubs ‘achterblijven’ en dat niet doen. Supporters van andere clubs doen alsof Arnhem en omstreken pro Rusland is door Oyf. Wel leuk dat hun zich kunnen identificeren met de kleuren van Cambuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 1 uur geleden zei Vitesse88: Toch grappig dat uitgerekend Vitesse dit doet en andere clubs ‘achterblijven’ en dat niet doen. Supporters van andere clubs doen alsof Arnhem en omstreken pro Rusland is door Oyf. Wel leuk dat hun zich kunnen identificeren met de kleuren van Cambuur Voordeel dat daar ook genoeg plek is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 9 minuten geleden zei Djurovski: Voordeel dat daar ook genoeg plek is Die grap is hier al gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Voordeel dat daar ook genoeg plek is Dijenkletser van de bovenste plank. Zelf verzonnen? Oh wacht, 2010 wil z’n grap terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 1 uur geleden zei FlyD: Die grap is hier al gemaakt Volg niet alles @Vitesse88Ah zie dat de Friese buurtjes het nog slechter doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Gisteren genoten op de hoofdtribune in Zwolle :D. Wel zo goed als veilig nu gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Congrats mannen, knappe prestatie wel van Go Ahead Qua wedstrijd zat het misschien niet mee voor PEC, al voelde je in de eerste helft wel aan dat GAE ook als winnaar uit de strijd kon komen. Na rust probeerde PEC wel wat te forceren, maar mis je ook gewoon kwaliteit in de voorhoede. En dat je hem dan alsnog verliest is ook wel weer typisch. Vond het verder vooral een hele tamme IJsselderby, zowel op het veld als op de tribune. Bij het overgrote deel van de supporters is er ook wel een soort berusting dat het nu echt over is. Qua punten is het gat nog wel te overbruggen, maar op basis van het programma, het spel en de mentale tik van gisteren ziet eigenlijk niemand het meer gebeuren. Ja Bram van Polen en Dick Schreuder, omdat ze niks anders kunnen zeggen. Maar denk dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Seizoenskaart kan weer verlengd worden, dus dat heb ik maar weer gedaan. Op naar seizoen 23, wordt wel een stuk duurder (65 euro), maar vorig seizoen is die gelijk gebleven door corona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 9 uur geleden zei GAE EAGLES: Seizoenskaart kan weer verlengd worden, dus dat heb ik maar weer gedaan. Op naar seizoen 23, wordt wel een stuk duurder (65 euro), maar vorig seizoen is die gelijk gebleven door corona. 65 euro voor een seizoenskaart?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 1 minuut geleden zei delichris: 65 euro voor een seizoenskaart?? Was het maar zo'n feest, 65 euro duurder. Nu 265 euro in totaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 1 minuut geleden zei GAE EAGLES: Was het maar zo'n feest, 65 euro duurder. Nu 265 euro in totaal. hahahaha ik vond het al zo apart, maar je weet het nooit. 265 is ook niet veel natuurlijk. Dat is zo'n 15,5 per wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 19 minuten geleden zei delichris: hahahaha ik vond het al zo apart, maar je weet het nooit. 265 is ook niet veel natuurlijk. Dat is zo'n 15,5 per wedstrijd. Nee, dat valt reuze mee. Los kaartje is volgens mij 25 euro en bij topwedstrijden 35. Dus daar kan je niets van zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 Fraser bij Utrecht, ben benieuwd wat ie daar voor elkaar kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Handhaving lijkt me nog wel een feit. Wat een seizoen en misschien zit er zelfs nog een toetje in (dat zou echt ongekend zijn). Ga ik niet vanuit, maar we staan dichtbij. Wat is dat Willem II slecht zeg, daar zat echt niets in gisteravond. Niet dat wij groots speelden, maar bij de Tilburgers lukte nagenoeg niets. Die zie ik er ook nog wel rechtstreeks uit gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 12 uur geleden zei GAE EAGLES: Handhaving lijkt me nog wel een feit. Wat een seizoen en misschien zit er zelfs nog een toetje in (dat zou echt ongekend zijn). Ga ik niet vanuit, maar we staan dichtbij. Wat is dat Willem II slecht zeg, daar zat echt niets in gisteravond. Niet dat wij groots speelden, maar bij de Tilburgers lukte nagenoeg niets. Die zie ik er ook nog wel rechtstreeks uit gaan. Geef jullie net zo veel kans als ons daarop. Al zal 3 punten morgen zeer welkom zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 12 uur geleden zei Djurovski: Geef jullie net zo veel kans als ons daarop. Al zal 3 punten morgen zeer welkom zijn Eens en dan zijn er nog een paar ploegen die mee kunnen strijden om plek 8. Dat maakt het ook de laatste wedstrijden nog spannend om wat te kunnen bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Man man man wat zit Leeuwenburgh weer mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Op 9-4-2022 om 10:30 zei GAE EAGLES: Handhaving lijkt me nog wel een feit. Wat een seizoen en misschien zit er zelfs nog een toetje in (dat zou echt ongekend zijn). Ga ik niet vanuit, maar we staan dichtbij. Wat is dat Willem II slecht zeg, daar zat echt niets in gisteravond. Niet dat wij groots speelden, maar bij de Tilburgers lukte nagenoeg niets. Die zie ik er ook nog wel rechtstreeks uit gaan. Niet wij groots speelden? En dan nog 4-0 winnen? Lool. Jullie handhaving was in mijn ogen minstens 3-5 weken al een feit... Blij nu feit is, wat ik al had verwacht en zag aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Goed voetballertje, die Sarr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 36 minuten geleden zei Kyrill: Niet wij groots speelden? En dan nog 4-0 winnen? Lool. Jullie handhaving was in mijn ogen minstens 3-5 weken al een feit... Blij nu feit is, wat ik al had verwacht en zag aankomen. Ja, lees je goed. Wij speelden niet goed, Jr hoort het de spelers en trainer ook zeggen na de wedstrijd. Maar Willem II was heel slecht en wij hadden wat geluk dat de ballen na de corners net goed vielen en daaruit scoorden. Toen waren we nog niet zeker, maar na de zege uit bij Pec was het wel klaar en nu helemaal. En nu Groningen verloren heeft kan het nog veel mooier worden. We gaan het zien, maar het gaan nog leuke weken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Voor de wedstrijd: Heerenveen moet een puntje pakken dan zijn ze veilig Na de wedstrijd: Heerenveen doet mee op Europese play-offs. Voetballogica in twee zinnen uitgelegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 35 minuten geleden zei Satyr: Voor de wedstrijd: Heerenveen moet een puntje pakken dan zijn ze veilig Na de wedstrijd: Heerenveen doet mee op Europese play-offs. Voetballogica in twee zinnen uitgelegd Kan alleen in Nederland ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 42 minuten geleden zei Satyr: Voor de wedstrijd: Heerenveen moet een puntje pakken dan zijn ze veilig Na de wedstrijd: Heerenveen doet mee op Europese play-offs. Voetballogica in twee zinnen uitgelegd En officieel zijn ze nog niet eens veilig (wij ook niet). Al gaan de onderste natuurlijk nooit alles winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 1 uur geleden zei Thomassje123: Kan alleen in Nederland ja in België staat na 34 speeldagen de promovendus aan de leiding met 77 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 2 uur geleden zei Aaron21: in België staat na 34 speeldagen de promovendus aan de leiding met 77 punten. Maar dankzij de debielen van Hypercube zijn ze geen kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten