frietsaus Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Haha, eerst die buitenspelsituatie en dan die penaltysituatie... Ik ga even huilie huilie doen, maar het lijkt alsof Kabouter Marc SV kampioen moet worden ofzo?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Haha, eerst die buitenspelsituatie en dan die penaltysituatie... Ik ga even huilie huilie doen, maar het lijkt alsof Kabouter Marc SV kampioen moet worden ofzo?? 100% penalty, ook al gaat Lozano makkelijk naar de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Zojuist zei MetalMichael: 100% penalty, ook al gaat Lozano makkelijk naar de grond. Had ik het misschien niet over de penaltysituatie aan de andere kant...?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Had ik het misschien niet over de penaltysituatie aan de andere kant...?? Ah ok, was me niet duidelijk. Leek mij ook een pingel idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Ah ok, was me niet duidelijk. Leek mij ook een pingel idd. Precies, mijn punt exact! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 14 minuten geleden zei MetalMichael: 100% penalty, ook al gaat Lozano makkelijk naar de grond. Vind je? Bal gaat links, lozano rechts lijkt het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Vind je? Bal gaat links, lozano rechts lijkt het wel. Bal gaat naar links, Pasveer raakt het been van Lozano. Penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Lozano zoekt het contact veel te duidelijk imo. Maar als je Pasveer als doelman hebt moet je eigenlijk gewoon kapot schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 (bewerkt) 18 minuten geleden zei MetalMichael: Bal gaat naar links, Pasveer raakt het been van Lozano. Penalty. Oke. Ik kijk er iets anders tegenaan. Vind het wel heeeeeel makkelijk gegeven. Sterker nog, onderstaande vraag ik mij af of pasveer überhaupt lozano raakt. kun je ook goed zien dat de bal de compleet andere kant op gaat en lozano al gestrekt gaat voor het contact. Gele kaart voor een schwalbe. Daarbij gezegd dat dit de enige hoek is waaruit ik het tot nu toe gezien heb. 7 april 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Dit trekt PSV gewoon nog binnen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 1 minuut geleden zei Isco22: Dit trekt PSV gewoon nog binnen natuurlijk Denk dat deze pot beslissend is voor de titel. Wie er na deze bovenaan staat pakt 'm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Gaat Zoet toch (weer) niet vrijuit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Wat een wedstrijd joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 39 minuten geleden zei Elsjorro1990: Heb verschillende keren op de play knop proberen te klikken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Hoe zit het trouwens tegenwoordig met de regels rondom doorgebroken speler in eigen zestien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Zojuist zei Chiemel: Hoe zit het trouwens tegenwoordig met de regels rondom doorgebroken speler in eigen zestien? Is het het ontnemen van een doelkans (rood), of niet (geel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Waar waren die PSV'ers vandaag met hun hoofd dan? Zowel Dumfries als De Jong loopt te verkondingen dat ze zichzelf tekort gedaan hebben. Die Dumfries nog kritiek te leveren op de arbitrage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 30 minuten geleden zei Chiemel: Hoe zit het trouwens tegenwoordig met de regels rondom doorgebroken speler in eigen zestien? Als je een poging doet om de bal te spelen hoor je geen rode kaart te krijgen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Echt compleet klaar met deze selectieve bepalingen bij de VAR. Hoe kun je ingodsnaam een vrije bal tegen geven bij gevaarlijk spel?! Waarom bij de eerste van psv niet kijken maar bij die van Vitesse wel?! De knuffelturk heeft er weer alles aan gedaan om de schijnwerpers op zichzelf te krijgen. Walgelijke beslissingen. Linssen buitenspel? Lozano die weer eens een fantastische duik maakt (bij de eerste). Jammer dat de 3 punten niet over de streep getrokken kon worden. Nu kun je het Calimero noemen maar het is vandaag weer gebleken dat de kleinere clubs benadeeld worden. Wat een mafkees joh. Hij zal ook wel weer zo laf zijn om niet voor de camera’s te komen. Als supporters (ongeacht je clubvoorkeur) wordt je gewoon alsnog in het ootje genomen waar je bij staat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Hij gaat niet kijken bij de eerste omdat de VAR het kennelijk ook een strafschop vindt. De vrije bal tegen vond ik ook krom, ik had een indirecte vrije trap verwacht door het gevaarlijk spel (penalty kan alleen als de tegenstander geraakt wordt en dat werd hij niet). Buitenspel van Linssen is een fout van de grensrechter. Die ging ik er waarschijnlijk vanuit dat Zoet de bal zou vangen en geeft dan alsnog het vlagsignaal, maar ging nu de mist in omdat Zoet onder de bal doorging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 2 uur geleden zei Vitesse88: Hoe kun je ingodsnaam een vrije bal tegen geven bij gevaarlijk spel?! Die werd niet gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Volgens mij liet vandaag wel zien waarom PSV niet kampioen moet worden, of je nou voor Ajax bent of voor PSV maar dit kan gewoon niet meer. Sterker nog, als supporter van PSV zou ik graag afstand willen doen van dit kampioenschap (mochten ze het alsnog worden) Lozano was 100% schwalbe, hij springt voor er contact is. https://www.foxsports.nl/video/3049491/slutskiy-gozubuyuk-denkt-dat-hij-god-maar-hij-slechtste-scheidsrechter-die-ooit-heb-gezien/ Mooi hoe woedend die is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 41 minuten geleden zei Sophomore: Die werd niet gegeven. Scheidsrechtersbal, maar alsnog nadelig voor Vitesse. Deze man heeft vandaag wederom laten zien dat die niet kan fluiten. Slutsky zal wel geschorst worden op basis van z’n uitspraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 3 minuten geleden zei Vitesse88: Scheidsrechtersbal Ja sorry, beetje flauw van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 9 minuten geleden zei Sophomore: Ja sorry, beetje flauw van mij Geeft niet, wist die regel ook niet goed. Zie net de samenvatting terug, eerste pingel van psv mag er nooit 1 zijn; Lozano flikkert al voordat er contact is met Pasveer. Ongelofelijk zeg. ‘Buitenspelmoment Linssen’ was ook op 1 lijn. Geef dan de aanvallende ploeg voordeel en bekijk het daarna als het twijfel is. Knuffelturk durfde niet voor de camera’s omdat de ‘emoties’ nog hoog waren. Nee, hij wilde gewoon niet geconfronteerd worden met z’n opzichtelijke fouten. Morgen lezen we wel weer zo’n reactie wat nergens op slaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten