Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei MetalMichael:

Bal gaat naar links, Pasveer raakt het been van Lozano. Penalty.

Oke. Ik kijk er iets anders tegenaan. Vind het wel heeeeeel makkelijk gegeven. Sterker nog, onderstaande vraag ik mij af of pasveer überhaupt lozano raakt.

kun je ook goed zien dat de bal de compleet andere kant op gaat en lozano al gestrekt gaat voor het contact. Gele kaart voor een schwalbe. Daarbij gezegd dat dit de enige hoek is waaruit ik het tot nu toe gezien heb. 

9FE21DB1-50DF-4D4A-9E2D-4E98E01B63C2.png

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt compleet klaar met deze selectieve bepalingen bij de VAR. Hoe kun je ingodsnaam een vrije bal tegen geven bij gevaarlijk spel?! Waarom bij de eerste van psv niet kijken maar bij die van Vitesse wel?! De knuffelturk heeft er weer alles aan gedaan om de schijnwerpers op zichzelf te krijgen. Walgelijke beslissingen. Linssen buitenspel? Lozano die weer eens een fantastische duik maakt (bij de eerste). Jammer dat de 3 punten niet over de streep getrokken kon worden. Nu kun je het Calimero noemen maar het is vandaag weer gebleken dat de kleinere clubs benadeeld worden. Wat een mafkees joh. Hij zal ook wel weer zo laf zijn om

niet voor de camera’s te komen. Als supporters (ongeacht je clubvoorkeur) wordt je gewoon alsnog in het ootje genomen waar je bij staat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij gaat niet kijken bij de eerste omdat de VAR het kennelijk ook een strafschop vindt. De vrije bal tegen vond ik ook krom, ik had een indirecte vrije trap verwacht door het gevaarlijk spel (penalty kan alleen als de tegenstander geraakt wordt en dat werd hij niet). 

Buitenspel van Linssen is een fout van de grensrechter. Die ging ik er waarschijnlijk vanuit dat Zoet de bal zou vangen en geeft dan alsnog het vlagsignaal, maar ging nu de mist in omdat Zoet onder de bal doorging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij liet vandaag wel zien waarom PSV niet kampioen moet worden, of je nou voor Ajax bent of voor PSV maar dit kan gewoon niet meer. Sterker nog, als supporter van PSV zou ik graag afstand willen doen van dit kampioenschap (mochten ze het alsnog worden) Lozano was 100% schwalbe, hij springt voor er contact is.

https://www.foxsports.nl/video/3049491/slutskiy-gozubuyuk-denkt-dat-hij-god-maar-hij-slechtste-scheidsrechter-die-ooit-heb-gezien/

Mooi hoe woedend die is :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Sophomore:

Die werd niet gegeven. 

Scheidsrechtersbal, maar alsnog nadelig voor Vitesse. Deze man heeft vandaag wederom laten zien dat die niet kan fluiten. Slutsky zal wel geschorst worden op basis van z’n uitspraken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Sophomore:

Ja sorry, beetje flauw van mij ;c 

Geeft niet, wist die regel ook niet goed. Zie net de samenvatting terug, eerste pingel van psv mag er nooit 1 zijn; Lozano flikkert al voordat er contact is met Pasveer. Ongelofelijk zeg. ‘Buitenspelmoment Linssen’ was ook op 1 lijn. Geef dan de aanvallende ploeg voordeel en bekijk het daarna als het twijfel is. Knuffelturk durfde niet voor de camera’s omdat de ‘emoties’ nog hoog waren. Nee, hij wilde gewoon niet geconfronteerd worden met z’n opzichtelijke fouten. Morgen lezen we wel weer zo’n reactie wat nergens op slaat.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites