Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Dit gaat een leuke race worden aanstaande zondag. Mclaren had ook kunnen zeggen Lando doe rustig, want je krijgt een straf. Op de socal media gaat het nu ook aardig heen en weer als ik bepaalde sites mag geloven.

Maar ai ai ai 0,012 van de winst afzitten in Assen is wel heel zuur voor Collin. Hij heeft een puike race gereden en de sfeer op het circuit was heel erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Dit gaat een leuke race worden aanstaande zondag. Mclaren had ook kunnen zeggen Lando doe rustig, want je krijgt een straf. Op de socal media gaat het nu ook aardig heen en weer als ik bepaalde sites mag geloven.

Maar ai ai ai 0,012 van de winst afzitten in Assen is wel heel zuur voor Collin. Hij heeft een puike race gereden en de sfeer op het circuit was heel erg mooi.

Nou ja dat geld natuurlijk andersom ook voor Max: Het was in mijn ogen niet een hele handige actie. Lando kan daar in principe geen kant meer op, behalve de baan af. Maar ik ben dan ook een complete leek wat betreft F1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Nou ja dat geld natuurlijk andersom ook voor Max: Het was in mijn ogen niet een hele handige actie. Lando kan daar in principe geen kant meer op, behalve de baan af. Maar ik ben dan ook een complete leek wat betreft F1.

Ze deden beide dingen die misschien niet konden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Wint Verschoor een race en dan wordt hij weer gediskwalificeerd. Omdat de bodemplaat teveel versleten was. Het zit die jongen ook niet echt mee.

Volgens mij inmiddels de 3e keer. Is ook elke keer wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites