Vitesse88 Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Overigens had Red bull ook kunnen zeggen; ‘Max, laat Lando maar voorbij gaan. Hij krijgt een straf’. Engels publiek heeft weer extra redenen om toxic te zijn richting Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Dit gaat een leuke race worden aanstaande zondag. Mclaren had ook kunnen zeggen Lando doe rustig, want je krijgt een straf. Op de socal media gaat het nu ook aardig heen en weer als ik bepaalde sites mag geloven. Maar ai ai ai 0,012 van de winst afzitten in Assen is wel heel zuur voor Collin. Hij heeft een puike race gereden en de sfeer op het circuit was heel erg mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 1 uur geleden zei delichris: Dit gaat een leuke race worden aanstaande zondag. Mclaren had ook kunnen zeggen Lando doe rustig, want je krijgt een straf. Op de socal media gaat het nu ook aardig heen en weer als ik bepaalde sites mag geloven. Maar ai ai ai 0,012 van de winst afzitten in Assen is wel heel zuur voor Collin. Hij heeft een puike race gereden en de sfeer op het circuit was heel erg mooi. Nou ja dat geld natuurlijk andersom ook voor Max: Het was in mijn ogen niet een hele handige actie. Lando kan daar in principe geen kant meer op, behalve de baan af. Maar ik ben dan ook een complete leek wat betreft F1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nou ja dat geld natuurlijk andersom ook voor Max: Het was in mijn ogen niet een hele handige actie. Lando kan daar in principe geen kant meer op, behalve de baan af. Maar ik ben dan ook een complete leek wat betreft F1. Ze deden beide dingen die misschien niet konden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Eindelijk een stoeltje voor een talent. Oliver Bearman krijgt de kans bij Haas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Collin pole position in de Moto3. Bo en Zonta kwamen niet in aanmerking voor een top10 in de Moto2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Perez wat dacht je? Ik heb mijn contract binnen en ik kan nu freewheelend door het seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 23 minuten geleden zei delichris: Perez wat dacht je? Ik heb mijn contract binnen en ik kan nu freewheelend door het seizoen? Ja je ziet het resultaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 8 minuten geleden zei sennid: Ja je ziet het resultaat Klopt, maar ik mag hopen dat ze hem als nog eruit tyfen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Wat een race! Spannendste in hele lange tijd. Voor het eerst weer spanning vooraan sinds 2021. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Heel gave race en prachtig dat Hamilton hem pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli McLaren smijt het weer in het putje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Zo'n verrassend nieuws is dit niet, want dit werd al gezegd toen hij nog aan het racen was. Citaat https://nos.nl/artikel/2528940-voormalig-formule-1-coureur-ralf-schumacher-komt-uit-de-kast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli (bewerkt) Regen tijdens de kwalificatie. Lekker hoor. Edit: OMG Perez. Wat een pannenkoek ben je ook. 20 juli bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Daaaag Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Lekker hoor Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Verrassend haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Russell hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Alpine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Wint Verschoor een race en dan wordt hij weer gediskwalificeerd. Omdat de bodemplaat teveel versleten was. Het zit die jongen ook niet echt mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 2 uur geleden zei delichris: Wint Verschoor een race en dan wordt hij weer gediskwalificeerd. Omdat de bodemplaat teveel versleten was. Het zit die jongen ook niet echt mee. Volgens mij inmiddels de 3e keer. Is ook elke keer wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 9 minuten geleden zei 007mark: Volgens mij inmiddels de 3e keer. Is ook elke keer wat. Klopt, maar volgens mij kon er telkens niets aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Krijgen we nog een beetje regen vanmiddag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten