Lazy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 3 minuten geleden zei Fantasy: Ah ja, ik stream het geluid dan inderdaad wel naar een JBL voor een beetje volume. Ja maar dan nog. Toch van de zotte dat je allerlei poespas uit moet halen om een beetje degelijk F1 te kunnen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 6 minuten geleden zei Lazy: Ja maar dan nog. Toch van de zotte dat je allerlei poespas uit moet halen om een beetje degelijk F1 te kunnen kijken. Ja dat is weer een andere discussie Hopelijk is het snel mogelijk om via F1tv ook mogelijk om het commentaar van Olaf Mol en Jack Plooij te krijgen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 29 minuten geleden zei Fantasy: Ja dat is weer een andere discussie Hopelijk is het snel mogelijk om via F1tv ook mogelijk om het commentaar van Olaf Mol en Jack Plooij te krijgen idd. juni of juli als het allemaal mee zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Die gingen roch met viaplay commentaar uitzenden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 14 uur geleden zei timpy00: Die gingen roch met viaplay commentaar uitzenden? Daar zitten toch al commentatoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 7 minuten geleden zei delichris: Daar zitten toch al commentatoren. Ik dacht dat ik had gelezen dat F1TV vanaf juni voor Nederland met het Nederlandse Viaplay commentaar te horen was. Maar pin me er niet op vast hoor, was alleen wat ik dacht te hebben gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Wie het Nederlandse commentaar gaan verzorgen is nog niet bekend. Zouden zowel Mol/Plooij kunnen zijn als het Viaplay-duo. https://www.totaaltv.nl/nieuws/formule-1commentaar-olav-mol-ook-bij-f1-tv-pro/ Citaat Onduidelijkheid Het nog niet bekend wie het Nederlandse commentaar bij F1 TV PRO gaat verzorgen. Op dit moment zijn twee partijen actief met Nederlands commentaar. Dit zijn Viaplay en Grand Prix Radio waarvoor Olav Mol het commentaar gaat verzorgen. Het is dus niet ondenkbaar dat het stemgeluid van Mol gaat terugkeren bij Formule 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 4 minuten geleden zei Fantasy: Wie het Nederlandse commentaar gaan verzorgen is nog niet bekend. Zouden zowel Mol/Plooij kunnen zijn als het Viaplay-duo. https://www.totaaltv.nl/nieuws/formule-1commentaar-olav-mol-ook-bij-f1-tv-pro/ Top, bedankt voor de update. Voor mij niet relevant, ben prima tevreden met Viaplay in het algemeen. Ook over darts en voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 7 minuten geleden zei timpy00: Ik dacht dat ik had gelezen dat F1TV vanaf juni voor Nederland met het Nederlandse Viaplay commentaar te horen was. Maar pin me er niet op vast hoor, was alleen wat ik dacht te hebben gelezen. Dat had ik niet mee gekregen. Alleen dat Mol en Plooij naar F1tv zouden gaan per juni/juli. https://www.streamwijzer.nl/f1-tv-pro-nederlands-commentaar-2022/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Op 10-5-2022 om 07:10 zei timpy00: Ja dat snap ik ook wel. Maar is dus extra leuk. Zit totaal niet op een hegemonie te wachten. Gaat wel gebeuren denk ik. Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik meer geniet van het middenveld dan van die top 3. Toch redelijk wat actie deze keer rond plaats 10. Vorig jaar zat het allemaal iets minder bij elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Ik heb totaal geen last van die twee commentatoren. Want eerlijk is eerlijk, Olav Mol is alleen cult door zijn fouten, hij had ook een hoop mensen die er niks aan vonden. De enige die ik echt vervelend vind, is Allard Kalff. Die moet gewoon niks zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Ik zit in besloten groep voor mijn werk bij Ziggo. Veel testers hebben laatste tijd ,enorm veel last gehad met ''momentjes'' ''even geduld'' En ''beeld haperingen'' en ''storingen''. Dat komt zowel voor bij de CL, EL als Conference League. Ook bij de F1 en gisteren ook tijdens S10 en Song festival. Ik zou graag willen weten of mensen hier die ook tv van Ziggo hebben ook dit soort problemen ondervinden laatste dagen en weken tijdens bijvoorbeeld Feyenoord-Marseille, Feyenoord-PSV , F1 etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Ik zit in besloten groep voor mijn werk bij Ziggo. Veel testers hebben laatste tijd ,enorm veel last gehad met ''momentjes'' ''even geduld'' En ''beeld haperingen'' en ''storingen''. Dat komt zowel voor bij de CL, EL als Conference League. Ook bij de F1 en gisteren ook tijdens S10 en Song festival. Ik zou graag willen weten of mensen hier die ook tv van Ziggo hebben ook dit soort problemen ondervinden laatste dagen en weken tijdens bijvoorbeeld Feyenoord-Marseille, Feyenoord-PSV , F1 etc? Ik heb Ziggo, maar nergens last van. Alleen als ik via de app van viaplay F1 kijk dan is het één groot drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: Ik zit in besloten groep voor mijn werk bij Ziggo. Veel testers hebben laatste tijd ,enorm veel last gehad met ''momentjes'' ''even geduld'' En ''beeld haperingen'' en ''storingen''. Dat komt zowel voor bij de CL, EL als Conference League. Ook bij de F1 en gisteren ook tijdens S10 en Song festival. Ik zou graag willen weten of mensen hier die ook tv van Ziggo hebben ook dit soort problemen ondervinden laatste dagen en weken tijdens bijvoorbeeld Feyenoord-Marseille, Feyenoord-PSV , F1 etc? Totaal nergens last van, heb ook Ziggo. Maar ook bij Viaplay heb ik nergens last van of bij een van mijn andere streamingsdiensten. 2 uur geleden zei delichris: Dat had ik niet mee gekregen. Alleen dat Mol en Plooij naar F1tv zouden gaan per juni/juli. https://www.streamwijzer.nl/f1-tv-pro-nederlands-commentaar-2022/ In dat bericht staat toch juist een tweet van Mol dat hij daar niet te horen is? Maar goed, voor mij maakt het verder ook niet uit. 1 uur geleden zei Sundgot: Gaat wel gebeuren denk ik. Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik meer geniet van het middenveld dan van die top 3. Toch redelijk wat actie deze keer rond plaats 10. Vorig jaar zat het allemaal iets minder bij elkaar Ja ben er ook bang voor. Nog een extra reden om te hopen dat Ferrari een goede upgrade kan doen. Middenveld is wel echt heel mooi. Daar is het echt heel gelijkwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 @timpy00 Die tweet is van maart en het artikel is van april. En juist in april zijn er onderhandelingen geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 22 minuten geleden zei delichris: @timpy00 Die tweet is van maart en het artikel is van april. En juist in april zijn er onderhandelingen geweest. Ah oke, dacht dat die link zeg maar de bevestiging was dat zij dit gingen doen vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 https://www.nu.nl/formule-1/6201019/de-vries-rijdt-vrije-training-bij-williams-geruchten-over-vast-stoeltje-gevoed.html Zou het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Zou mooi zijn voor Nyck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Zou beter zijn voor Williams, als Latifi eruit gegooid wordt. Die gast doet niet anders dan weg gereden worden door Albon (die wel punten pakt in een Williams, terwijl die eigenlijk nog meer problemen heeft gehad waar hijzelf niets aan kon doen) of zijn auto in de muur parkeren. Latifi crasht oprecht nog vaker dan Maldonado, maar Pastor had tenminste nog snelheid op de baan. Ik weet niet hoe goed de Vries het zal doen, maar slechter dan Latifi kan eigenlijk al niet. De Vries hoeft alleen maar te finishen en eigenlijk zou het dan al beter doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Hmm Als je ziet wat Albon (met wat geluk) uit die auto haalt. Ik schat de Vries hoger in (wel wereldkampioen F2 en nu ook FE), dus zou genoeg mogelijk moeten zijn. Latifi is de lang in F2 blijven hangen en een absolute paiddriver. Weet niet of Williams hem zomaar zou kunnen missen qua financiën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 1 uur geleden zei Arezo: Hmm Als je ziet wat Albon (met wat geluk) uit die auto haalt. Ik schat de Vries hoger in (wel wereldkampioen F2 en nu ook FE), dus zou genoeg mogelijk moeten zijn. Latifi is de lang in F2 blijven hangen en een absolute paiddriver. Weet niet of Williams hem zomaar zou kunnen missen qua financiën. Ik begreep dat een van de redenen juist was dat ze minder afhankelijk zijn geworden van de miljoentjes van Latifi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 6 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik begreep dat een van de redenen juist was dat ze minder afhankelijk zijn geworden van de miljoentjes van Latifi. Dit is inderdaad het geval! Hopen dat De Vries het leuk doet, benieuwd wat er dan met Latifi gaat gebeuren. Die voegt op dit moment namelijk ook echt 0,0 toe aan de F1 sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Ik heb VT1 niet gevolgd, maar Vips in een RedBull laatste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 8 minuten geleden zei Fantasy: Ik heb VT1 niet gevolgd, maar Vips in een RedBull laatste? Was vooral bezig met data aan het verzamelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten