neva Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 6 minuten geleden zei Beppu: De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar. Klopt ja, even wennen. 1 minuut geleden zei Chiemel: Interessant begin! Jaaaa ongelooflijk, leuk man, zo'n nieuw tijdperk Het zit weer lekker dicht op elkaar met een paar prachtige verrassingen. Albon en Bottas ook 2 minuten geleden zei Chiemel: Verder hapert Viaplay lekker, hoe is dat bij jullie? Via de TV app geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Interessant begin! Verder hapert Viaplay lekker, hoe is dat bij jullie? Geen enkel probleem mee, stream met de telefoon via Chromecast naar de televee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Hier ook geen problemen met de tv app. Overigens wel echt balen dat je maar met maximaal twee tegelijk kan kijken. Vind het in de studio en de verdere rapportage tot nu toe ook wel prima hoor. Al heb ik gister niet kunnen kijken. Bevalt me prima tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 minuut geleden zei Beppu: Hier ook geen problemen met de tv app. Overigens wel echt balen dat je maar met maximaal twee tegelijk kan kijken. Vind het in de studio en de verdere rapportage tot nu toe ook wel prima hoor. Al heb ik gister niet kunnen kijken. Bevalt me prima tot nu toe. Oh dacht max 5 personen te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 13 minuten geleden zei Beppu: De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar. Mega interessante kwalificaties vandaag km te volgen. De Ferrari's zien er wel heeeel goed uit zeg. Zou het ook erg mooi vinden als Bottas zijn Alfa straks boven de Mercedesen eindigt. Vind vooral die nummers tussen de tussenstand en namen erg vaag. Dat lijkt ook wel vaak te happeren. Snap ook niks van de paarse sector, die kunnen ze nu allemaal rijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Vind vooral die nummers tussen de tussenstand en namen erg vaag. Dat lijkt ook wel vaak te happeren. Snap ook niks van de paarse sector, die kunnen ze nu allemaal rijden? Dit is echt een drama. Wie boeit die nummers wat. Teams zijn veel relevanter. En die sector tijden zijn inderdaad helemaal fucked. Net hadden er drie tegelijk een paarse eerste sector.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 20 minuten geleden zei Beppu: De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar. Vooral even wennen nog imo. Het enige dat echt ruk is zijn de paarse sectoren. Die veranderen niet dynamisch mee als een ander na die betreffende rijder paars rijdt. 14 minuten geleden zei Chiemel: Interessant begin! Verder hapert Viaplay lekker, hoe is dat bij jullie? Nergens last van via de tv. Blijft ‘ie bij jou bufferen dan? Of loopt alles echt vast en doet ‘ie niks meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Wow Leclerc ! Gaat interessant worden morgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Ferrari versus Verstappen dus dit weekend. Hamilton zit nog redelijk close trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Max - Leclerc zou wel eens intenser kunnen worden dan dat het vorig jaar was. Die twee geven elkaar 0.0 ruimte denk ik. Wordt vingers aflikken hoor. Al zou ik er niet raar van opkijken als Merc nog wat gaat vinden en zich er ook in gaat mengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Magnussen echt sterk in de Haas. Die hebben de start niet gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 2 uur geleden zei 007mark: Alfa en Haas doen het redelijk goed voor hun doen voorlopig. Benieuwd hoe Mercedes het straks in de kwali er vanaf brengt. Zullen ongetwijfeld nog wat tijd vinden. Oh en ik ben er 100% van overtuigd dat Russell dit seizoen meer punten gaat pakken dan Lewis. Mega voorbarig dit maar het zag er niet goed uit bij Russel. Hamilton kwam met een halve seconde nog redelijk in de buurt, maar Russel 1.5 seconde van Leclerc. Erg mooi dat Bottas boven hem js geëindigd ook vandaag. Alle lof voor Kevin Magnussen ook. Wereldse prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Echt wel interessant allemaal. Heerlijk voor Haas ook, dat gun ik ze wel. Net als Valtteri, gewoon nog steeds op de staart bij Lewis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Mclaren is wel echt heel droevig net als Aston Martin. Maar als de verschillen overall zo klein zijn zou echt heel mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Ja klopt. Overigens kudo's voor Viaplay, hoor en lees veel kritiek, maar prima uitzending. Zelfs een interview met Bottas die vooral over Bottas ging in plaats van over Max. Netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Heerlijke foto dit wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Jaaaa geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 2 uur geleden zei Beppu: Mega voorbarig dit maar het zag er niet goed uit bij Russel. Hamilton kwam met een halve seconde nog redelijk in de buurt, maar Russel 1.5 seconde van Leclerc. Erg mooi dat Bottas boven hem js geëindigd ook vandaag. Alle lof voor Kevin Magnussen ook. Wereldse prestatie. Niet verwacht dat verschil. Maargoed is ook wel een bold prediction. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 uur geleden zei neva: Ja klopt. Overigens kudo's voor Viaplay, hoor en lees veel kritiek, maar prima uitzending. Zelfs een interview met Bottas die vooral over Bottas ging in plaats van over Max. Netjes. Mee eens! Vandaag was een prima uitzending. Ook de F2 & F3 waren goed verzorgd. Valkenburg en Heemskerk bevallen me wel prima. Vind alleen Stephane in de pits nog niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Mee eens! Vandaag was een prima uitzending. Ook de F2 & F3 waren goed verzorgd. Valkenburg en Heemskerk bevallen me wel prima. Vind alleen Stephane in de pits nog niet geweldig. Vind haar vooral in het Nederlands nog echt mwa. In het Engels vind ik haar al een stuk beter. Maar is even wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Zo te zien zend Viaplay de F3 niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Stond eerst wel aangegeven, maar toen ik 'm probeerde te openen kwam er een foutmelding en nu is de pagina volledig weg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ben benieuwd hoe Bottas en Magnussen het gaan doen in de race. Bottas kan snelle rondjes rijden, maar slechte racer en die zal dus naar mijn verwachting alleen nog maar achteruit kunnen. Magnussen zal vast uitvallen met een technisch mankement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 42 minuten geleden zei delichris: Zo te zien zend Viaplay de F3 niet uit. Ja, had al een tweet gestuurd. Maar uiteraard geen reactie . Zonde wel, had graag gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 48 minuten geleden zei delichris: Zo te zien zend Viaplay de F3 niet uit. 21 minuten geleden zei Keko: Stond eerst wel aangegeven, maar toen ik 'm probeerde te openen kwam er een foutmelding en nu is de pagina volledig weg... 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Ja, had al een tweet gestuurd. Maar uiteraard geen reactie . Zonde wel, had graag gekeken. Op m’n mobiel kan ik ‘m wel gewoon kijken nu. Weet niet hoe dat via tv is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten