Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Beppu:

De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar.

Klopt ja, even wennen. 

1 minuut geleden zei Chiemel:

Interessant begin!

Jaaaa ongelooflijk, leuk man, zo'n nieuw tijdperk :D Het zit weer lekker dicht op elkaar met een paar prachtige verrassingen. 

Albon en Bottas ook :<

2 minuten geleden zei Chiemel:

Verder hapert Viaplay lekker, hoe is dat bij jullie? 

Via de TV app geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook geen problemen met de tv app. Overigens wel echt balen dat je maar met maximaal twee tegelijk kan kijken.

Vind het in de studio en de verdere rapportage tot nu toe ook wel prima hoor. Al heb ik gister niet kunnen kijken. Bevalt me prima tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Hier ook geen problemen met de tv app. Overigens wel echt balen dat je maar met maximaal twee tegelijk kan kijken.

Vind het in de studio en de verdere rapportage tot nu toe ook wel prima hoor. Al heb ik gister niet kunnen kijken. Bevalt me prima tot nu toe.

Oh dacht max 5 personen te lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Beppu:

De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar.

Mega interessante kwalificaties vandaag km te volgen. De Ferrari's zien er wel heeeel goed uit zeg. Zou het ook erg mooi vinden als Bottas zijn Alfa straks boven de Mercedesen eindigt:mrgy:.

Vind vooral die nummers tussen de tussenstand en namen erg vaag. Dat lijkt ook wel vaak te happeren. 

Snap ook niks van de paarse sector, die kunnen ze nu allemaal rijden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Vind vooral die nummers tussen de tussenstand en namen erg vaag. Dat lijkt ook wel vaak te happeren. 

Snap ook niks van de paarse sector, die kunnen ze nu allemaal rijden? 

Dit is echt een drama. Wie boeit die nummers wat. Teams zijn veel relevanter. En die sector tijden zijn inderdaad helemaal fucked. Net hadden er drie tegelijk een paarse eerste sector.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Beppu:

Vooral even wennen nog imo. Het enige dat echt ruk is zijn de paarse sectoren. Die veranderen niet dynamisch mee als een ander na die betreffende rijder paars rijdt. 

14 minuten geleden zei Chiemel:

Interessant begin! Verder hapert Viaplay lekker, hoe is dat bij jullie? 

Nergens last van via de tv. Blijft ‘ie bij jou bufferen dan? Of loopt alles echt vast en doet ‘ie niks meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Alfa en Haas doen het redelijk goed voor hun doen voorlopig.

Benieuwd hoe Mercedes het straks in de kwali er vanaf brengt. Zullen ongetwijfeld nog wat tijd vinden.

Oh en ik ben er 100% van overtuigd dat Russell dit seizoen meer punten gaat pakken dan Lewis.

Mega voorbarig dit maar het zag er niet goed uit bij Russel. Hamilton kwam met een halve seconde nog redelijk in de buurt, maar Russel 1.5 seconde van Leclerc:cab:. Erg mooi dat Bottas boven hem js geëindigd ook vandaag.

Alle lof voor Kevin Magnussen ook. Wereldse prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Mega voorbarig dit maar het zag er niet goed uit bij Russel. Hamilton kwam met een halve seconde nog redelijk in de buurt, maar Russel 1.5 seconde van Leclerc:cab:. Erg mooi dat Bottas boven hem js geëindigd ook vandaag.

Alle lof voor Kevin Magnussen ook. Wereldse prestatie.

Niet verwacht dat verschil. Maargoed is ook wel een bold prediction.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Ja klopt.

Overigens kudo's voor Viaplay, hoor en lees veel kritiek, maar prima uitzending. Zelfs een interview met Bottas die vooral over Bottas ging in plaats van over Max. Netjes.

Mee eens! Vandaag was een prima uitzending. Ook de F2 & F3 waren goed verzorgd. Valkenburg en Heemskerk bevallen me wel prima. Vind alleen Stephane in de pits nog niet geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Mee eens! Vandaag was een prima uitzending. Ook de F2 & F3 waren goed verzorgd. Valkenburg en Heemskerk bevallen me wel prima. Vind alleen Stephane in de pits nog niet geweldig.

Vind haar vooral in het Nederlands nog echt mwa.

In het Engels vind ik haar al een stuk beter. Maar is even wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei delichris:

Zo te zien zend Viaplay de F3 niet uit. 

21 minuten geleden zei Keko:

Stond eerst wel aangegeven, maar toen ik 'm probeerde te openen kwam er een foutmelding en nu is de pagina volledig weg...

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ja, had al een tweet gestuurd. Maar uiteraard geen reactie :-D

Zonde wel, had graag gekeken. 

Op m’n mobiel kan ik ‘m wel gewoon kijken nu. Weet niet hoe dat via tv is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites