Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 4 minuten geleden zei Fantasy: Ja weet niet zo goed hoe ik het tv-'kanaal' moet noemen De afbeelding die ik voorbij zag komen was vanaf een telefoon, dus weet niet of je diezelfde camerastandpunten ook op tv kunt streamen in Viaplay. Oh zo haha. Ja dat kan, als je tabel/tableau weergave klikt kan je zien welke kanalen allemaal live zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Oh zo haha. Ja dat kan, als je tabel/tableau weergave klikt kan je zien welke kanalen allemaal live zijn. Thanks. Af en toe voel ik me echt een digibeet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 32 minuten geleden zei Michaelinho*: Er zijn überhaupt geen TV kanalen toch? Behalve die tijdelijke enkele zender bij Ziggo en KPN dan. Jawel de app installeren op je tv. Heb ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 32 minuten geleden zei delichris: Jawel de app installeren op je tv. Heb ik ook. Dit inderdaad. Nu bij vrije training 2 ook het vaste commentaarduo. Ben benieuwd. Ook naar de tijden en auto's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 12 minuten geleden zei timpy00: Dit inderdaad. Nu bij vrije training 2 ook het vaste commentaarduo. Ben benieuwd. Ook naar de tijden en auto's. Alleen jammer dat er nu weer iedere keer haperingen in het beeld zitten bij Viaplay. Het is ook echt niet te geloven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Alleen jammer dat er nu weer iedere keer haperingen in het beeld zitten bij Viaplay. Het is ook echt niet te geloven Nog helemaal geen hapering gehad eerlijk gezegd in deze sessie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Zojuist zei timpy00: Nog helemaal geen hapering gehad eerlijk gezegd in deze sessie. Dat is het ergste ook nog. Dat het dus per gebruiker compleet random lijkt te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Dat is het ergste ook nog. Dat het dus per gebruiker compleet random lijkt te zijn Hangt misschien van je provider af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Of van de de internetverbinding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik heb ook nergens last van. Zit dan ook wel op glasvezel internet, 1 gig ofzo. Wat een verademing trouwens dit commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Vind dit duo wel erg fijn om te beluisteren als ik eerlijk ben. Volgens mij is de beeldkwaliteit ook al verbeterd want ziet er ook al beter uit als vorige week. Sowieso deze manier hoe viaplay uitzend lijkt me in de toekomst eerder vaker voor gaan komen dan minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 5 minuten geleden zei delichris: Hangt misschien van je provider af. Als ik deze middag alle streamingsdiensten normaal kan kijken en wanneer ik de viaplay stream een keer aan en uitzet en het probleem zich dan ‘ineens’ niet meer voordoet, zal dat het probleem niet zijn . Viaplay’s twitter account staat ramvol met klachten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Als Mercedes zand in de ogen aan het strooien is dan lukt dat ze extreem goed. Wel leuke dingen om te zien. Haas lijkt echt wel een stap te hebben gemaakt, leuk om te zien want twee auto's zo roemloos achteraan te rijden als afgelopen seizoen is ook niks. Heb ook wel het idee dat Bottas dit seizoen weer kan laten zien dat hij wel gewoon een goede coureur is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 12 minuten geleden zei timpy00: Als Mercedes zand in de ogen aan het strooien is dan lukt dat ze extreem goed. Wel leuke dingen om te zien. Haas lijkt echt wel een stap te hebben gemaakt, leuk om te zien want twee auto's zo roemloos achteraan te rijden als afgelopen seizoen is ook niks. Heb ook wel het idee dat Bottas dit seizoen weer kan laten zien dat hij wel gewoon een goede coureur is. Laten we hopen dat de Mercedes inderdaad zo matig is als hij lijkt! Leuk om Ferrari het goed te zien doen. Verder helemaal met je eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 McLaren valt zwaar tegen zeg. Zonde. Alpine lijkt wel een Force India, irritant man. Ferrari wel lekker en Haas ook mooie stappen gezet man, zo lijkt het. Mercedes nog ongewis, maar oogt niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Mercedes zal wel weer wat uit de hoge hoed toveren. Ferrari prachtige wagen, had IETS roder gemogen. Red Bull staat er zo te zien goed voor! Maargoed, laten we gaan oordelen na de kwalificatie van morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Zit even die nabeschouwing te kijken, maar wat een verademing is dat. Een presentatrice die doet wat ze moet doen: de kenners laten spreken. Tom Coronel die rustig is, die kale sloopkogel met erg veel zinnige en technische info. Straks die Ho-Pin er nog bij die af en toe aanschuift. Ik ben wat dat aan gaat wel fan. Nu nog zorgen voor goede beeldkwaliteit en vloeiende uitzendingen zonder haperingen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad (Samsung Q7 tv) maar wat ik online lees zijn het vooral de LG tv's die erg veel problemen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 1 uur geleden zei neva: McLaren valt zwaar tegen zeg. Zonde. Alpine lijkt wel een Force India, irritant man. Ferrari wel lekker en Haas ook mooie stappen gezet man, zo lijkt het. Mercedes nog ongewis, maar oogt niet best. McLaren heeft problemen met de remmen dacht ik. Op F1tv werd gezegd ze kunnen de auto niet stoppen tijdens de wintertesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Vind de auto van Hamilton echt lelijk uit zien met die gele startnummers op zijn auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Leuke F3 race gezien net! De winnaar nog ff 5 seconden straf voor track limits. Werd daardoor tweede. Hadjar (RB Junior) won daardoor na een sterke opmars richting P2. Arthur Leclerc van P13 naar P5, ook heel netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Alfa en Haas doen het redelijk goed voor hun doen voorlopig. Benieuwd hoe Mercedes het straks in de kwali er vanaf brengt. Zullen ongetwijfeld nog wat tijd vinden. Oh en ik ben er 100% van overtuigd dat Russell dit seizoen meer punten gaat pakken dan Lewis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Een bijzondere FP3 gezien. Max was goed, maar Mercedes en Ferrari zaten er heel goed bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Nog even snel een team gemaakt voor de Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar. Mega interessante kwalificaties vandaag km te volgen. De Ferrari's zien er wel heeeel goed uit zeg. Zou het ook erg mooi vinden als Bottas zijn Alfa straks boven de Mercedesen eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Interessant begin! Verder hapert Viaplay lekker, hoe is dat bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten