Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Fantasy:

Ja weet niet zo goed hoe ik het tv-'kanaal' moet noemen ;c De afbeelding die ik voorbij zag komen was vanaf een telefoon, dus weet niet of je diezelfde camerastandpunten ook op tv kunt streamen in Viaplay.

Oh zo haha. Ja dat kan, als je tabel/tableau weergave klikt kan je zien welke kanalen allemaal live zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dit duo wel erg fijn om te beluisteren als ik eerlijk ben. 

Volgens mij is de beeldkwaliteit ook al verbeterd want ziet er ook al beter uit als vorige week.

Sowieso deze manier hoe viaplay uitzend lijkt me in de toekomst eerder vaker voor gaan komen dan minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

Hangt misschien van je provider af.

Als ik deze middag alle streamingsdiensten normaal kan kijken en wanneer ik de viaplay stream een keer aan en uitzet en het probleem zich dan ‘ineens’ niet meer voordoet, zal dat het probleem niet zijn :checkit:

Viaplay’s twitter account staat ramvol met klachten ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Mercedes zand in de ogen aan het strooien is dan lukt dat ze extreem goed.

Wel leuke dingen om te zien. Haas lijkt echt wel een stap te hebben gemaakt, leuk om te zien want twee auto's zo roemloos achteraan te rijden als afgelopen seizoen is ook niks.

Heb ook wel het idee dat Bottas dit seizoen weer kan laten zien dat hij wel gewoon een goede coureur is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei timpy00:

Als Mercedes zand in de ogen aan het strooien is dan lukt dat ze extreem goed.

Wel leuke dingen om te zien. Haas lijkt echt wel een stap te hebben gemaakt, leuk om te zien want twee auto's zo roemloos achteraan te rijden als afgelopen seizoen is ook niks.

Heb ook wel het idee dat Bottas dit seizoen weer kan laten zien dat hij wel gewoon een goede coureur is.

Laten we hopen dat de Mercedes inderdaad zo matig is als hij lijkt! Leuk om Ferrari het goed te zien doen.

Verder helemaal met je eens! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit even die nabeschouwing te kijken, maar wat een verademing is dat. Een presentatrice die doet wat ze moet doen: de kenners laten spreken. Tom Coronel die rustig is, die kale sloopkogel met erg veel zinnige en technische info. Straks die Ho-Pin er nog bij die af en toe aanschuift. Ik ben wat dat aan gaat wel fan. Nu nog zorgen voor goede beeldkwaliteit en vloeiende uitzendingen zonder haperingen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad (Samsung Q7 tv) maar wat ik online lees zijn het vooral de LG tv's die erg veel problemen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

McLaren valt zwaar tegen zeg. Zonde. Alpine lijkt wel een Force India, irritant man. Ferrari wel lekker en Haas ook mooie stappen gezet man, zo lijkt het. Mercedes nog ongewis, maar oogt niet best.

McLaren heeft problemen met de remmen dacht ik. Op F1tv werd gezegd ze kunnen de auto niet stoppen tijdens de wintertesten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alfa en Haas doen het redelijk goed voor hun doen voorlopig.

Benieuwd hoe Mercedes het straks in de kwali er vanaf brengt. Zullen ongetwijfeld nog wat tijd vinden.

Oh en ik ben er 100% van overtuigd dat Russell dit seizoen meer punten gaat pakken dan Lewis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De graphics zijn wel helemaal kut hé dit jaar. Veel onoverzichtelijker dan vorig jaar.

Mega interessante kwalificaties vandaag km te volgen. De Ferrari's zien er wel heeeel goed uit zeg. Zou het ook erg mooi vinden als Bottas zijn Alfa straks boven de Mercedesen eindigt:mrgy:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites