Fantasy Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Oh maar hey https://www.instagram.com/stephanekox/?hl=nl edit; Lange tijd was onduidelijk hoeveel de Formule 1 fans vanaf 2022 moeten betalen om de racesport te kunnen volgen. De nieuwe rechtenhouder, het Scandinavische NENT (Nordic Entertainment Group), vraag 13,99 per maand voor een abonnement op de eigen streamingsdienst Viaplay. Ook sloot ze een deal met de kabelaanbieders KPN en VodafoneZiggo waar de Formule 1-beelden straks tegen betaling te zien zijn. Komt dus waarschijnlijk ook nog wel gewoon via KPN en/of VZ als zender beschikbaar, prima wat mij betreft. Ziggo straks na volgende week opzeggen en maart 2022 dat zenderpakket erbij aanschaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 17 minuten geleden zei neva: Grand Prix van Zandvoort komende drie jaar live te zien bij NOS, Formule 1 bij KPN en Ziggo | Formule 1 | AD.nl 13,99 dus. Pfff. Spotgoedkoop Ah, even hersteld. Thanks @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Doornbos gaat niet mee, Coronel mag af en toe nog wel aanschuiven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 4 minuten geleden zei Beppu: Doornbos gaat niet mee, Coronel mag af en toe nog wel aanschuiven Dat is wel droevig te noemen. Ik weet niet wat de verwachting is wat NENT nog meer gaat binnenhalen, maar zij hebben nu dus de rechten voor darts en voor de Bundesliga toch? En daar komt PL waarschijnlijk nog bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Analisten: Tom Coronel, Giedo van der Garde, Ho-Pin Tung en Christijan Albers. Ho-Pin is wel top. Zo veel beter inhoudelijk dan ieder ander. Tom Coronel is wel érg jammer dat die meegaat. Ben nog wel erg benieuwd naar wie de presentatie dan op zich gaat mogen nemen. Citaat Nieuw is dat Viaplay op locatie ook analisten gaat inzetten. Dit wordt een internationaal gezelschap. NENT heeft voor meerdere landen de uitzendrechten van Formule 1 in bezit. De internationale analisten kunnen met Engels als voertaal in alle landen door Viaplay worden ingezet. Het analistenteam op locatie bestaat uit voormalig F1-wereldkampioen Mika Häkkinen, David Coulthard en Tom Kristensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 45 minuten geleden zei Fantasy: Analisten: Tom Coronel, Giedo van der Garde, Ho-Pin Tung en Christijan Albers. Ho-Pin is wel top. Zo veel beter inhoudelijk dan ieder ander. Tom Coronel is wel érg jammer dat die meegaat. Ben nog wel erg benieuwd naar wie de presentatie dan op zich gaat mogen nemen. Presentatie is toch al bekend. Dat wordt Amber Brantsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Daar komt waarschijnlijk wel ook Premier League bij, lijkt me. En wat nog meer? Bundesliga iig toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 uur geleden zei timpy00: Dat is wel droevig te noemen. Ik weet niet wat de verwachting is wat NENT nog meer gaat binnenhalen, maar zij hebben nu dus de rechten voor darts en voor de Bundesliga toch? En daar komt PL waarschijnlijk nog bij? PL is al bekend dat hebben zij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 13 minuten geleden zei rich ruzzian: Presentatie is toch al bekend. Dat wordt Amber Brantsen Verrek; heb je helemaal gelijk in. Krijg je dus de volgende groep: Presentatrice: Amber Brantsen Analisten: Tom Coronel, Giedo van der Garde, Ho-Pin Tung en Christijan Albers Commentaroren: Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk Pit-reporter: Stéphane Kox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Robert Doornbos zal zich wel gepiepeld voelen dat Tom Coronel wel blijft (wat ook echt belachelijk is). Ben heel benieuwd in ieder geval, gaat vast een andere sfeer krijgen komend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Zojuist zei Rogier.: Robert Doornbos zal zich wel gepiepeld voelen dat Tom Coronel wel blijft (wat ook echt belachelijk is). Ben heel benieuwd in ieder geval, gaat vast een andere sfeer krijgen komend jaar. Vind dat qua studio sessies rond de formule 1 niet zo erg. Maar voor mij is Coronel daar wel een van de grotere stoorzenders in dus dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Ja, ik verwacht een meer serieuze richting, misschien zelfs wel wat kritisch naar Max toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 24 minuten geleden zei Satyr: Ja, ik verwacht een meer serieuze richting, misschien zelfs wel wat kritisch naar Max toe. Ik vind dat persoonlijk niet erg. Altijd afwachten hoe het daadwerkelijk gaat zijn, maar in eerste instantie kijk ik daar wel naar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Doornbos niet, Coronel wel. Dat is toch idioot? Afijn, die 13,99 hou ik wel in de Buutse. Het houd een keer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Is inderdaad idioot. Als de situatie niet heel veel lastiger is dan 'vroeger' zijn er toch wel streams te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Wat zijn we toch ook weer lekker oer-Hollands gierig met zijn allen eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Ik heb echt geen enkele reden meer om ZS aan te houden, dus ik ruil ze gewoon om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 12 minuten geleden zei timpy00: Ik heb echt geen enkele reden meer om ZS aan te houden, dus ik ruil ze gewoon om. Precies dit. La Liga, PL of welke andere competitie dan ook kunnen me gestolen worden wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 22 minuten geleden zei Rogier.: Wat zijn we toch ook weer lekker oer-Hollands gierig met zijn allen eigenlijk Eens, maar tel het maar eens op. Ik heb tijdje geleden keer overzicht gemaakt ( beslissing wel/geen leaseauto) wat we aan vaste kosten kwijt waren. Dan schrik je wat je godsamme aan abonnementen hebt hoor. Zo uit mijn hoofd, voor de televisie: 11,99 Netflix 6,99 Disney 85 Ziggo Gewoon even 100 EU in de maand om televisie te kijken. Koekoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Ik heb nu Ziggo (ESPN, ZS als extra pakketten), Netflix, Disney+ en Amazonprime Maar voor mij verandert er volgens mij niet extreem veel als ik ZS eruit gooi en ViaPlay wel neem. Tip trouwens voor dingen als Netflix, neem met vrienden of familie het familie abbo die kost volgens mij 14,99 wij delen die met vier huishoudens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Ik heb nu Ziggo (ESPN, ZS als extra pakketten), Netflix, Disney+ en Amazonprime Maar voor mij verandert er volgens mij niet extreem veel als ik ZS eruit gooi en ViaPlay wel neem. Tip trouwens voor dingen als Netflix, neem met vrienden of familie het familie abbo die kost volgens mij 14,99 wij delen die met vier huishoudens. Uitstekende tip, wij delen die ook Netflix met ons huishouden. En we hebben ook Spotify Family. Mijn broertje betaald mijn Spotify ik zijn Netflix. Ik heb 110.058 minuten Spotify geluisterd dit jaar dus ik ben zeer tevreden met die deal haha. @Elsjorro1990 85 voor Ziggo damn wat heb je dan wel allemaal niet voor zenders joh? Effe rijtje ik heb: KPN met alle sport dingen(betalen mijn ouders ik betaal mijn swapfiets voor 17 euro per maand speciaal genomen heb zodat mijn moeder mjn oude fiets kon nemen) Pathe Unlimited 21 per maand Netflix 14 per maand maar deel dus idd kosten Spotify PS Plus voor een jaar 70 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Ziggo heb ik dus 85 euro ofzo maar dat is inclusief ZS en ESPN. Moet het even uitzoeken maar denk dat de switch straks dus niet heel veel gaat schelen qua prijs wanneer ik naar ViaPlay ga. @Kyrill Unlimited is een beetje voor de amateurs, de echte hebben Unlimited Gold (like me) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Ziggo heb ik dus 85 euro ofzo maar dat is inclusief ZS en ESPN. Moet het even uitzoeken maar denk dat de switch straks dus niet heel veel gaat schelen qua prijs wanneer ik naar ViaPlay ga. @Kyrill Unlimited is een beetje voor de amateurs, de echte hebben Unlimited Gold (like me) Hahahhaa vriend ik weet hoe het is ja hahaha. Ik heb 7 -8 jaar Gold gehad hoor haha. Maar toen had ik het opgezet en voor een 3e keer genomen sinds 2005 en nu weer normale haha. Weet je wat het is? Ik kijk niet zovaak imax en 3D ... 3D neem ik sowieso als echt alleen maar kan... En die snacks zijn lekker dus dan is 25% korting heel fijn maar daar probeer ik juist mee te stoppen in de bioscoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Uitstekende tip, wij delen die ook Netflix met ons huishouden. En we hebben ook Spotify Family. Mijn broertje betaald mijn Spotify ik zijn Netflix. Ik heb 110.058 minuten Spotify geluisterd dit jaar dus ik ben zeer tevreden met die deal haha. @Elsjorro1990 85 voor Ziggo damn wat heb je dan wel allemaal niet voor zenders joh? Effe rijtje ik heb: KPN met alle sport dingen(betalen mijn ouders ik betaal mijn swapfiets voor 17 euro per maand speciaal genomen heb zodat mijn moeder mjn oude fiets kon nemen) Pathe Unlimited 21 per maand Netflix 14 per maand maar deel dus idd kosten Spotify PS Plus voor een jaar 70 Ik heb ESPN voor eredivisie loeren en volgens mij het middelste pakket omdat ik wel van een fatsoenlijke internet snelheid houd. Kom je daar aan. Overigens waren dit alleen maar mijn abonnementen die dan met tv te maken hebben. Daarnaast idd ook nog onzin zoals spotify ed. Dus ik vond het wel prima. Blijf niet aan de gang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik heb ESPN voor eredivisie loeren en volgens mij het middelste pakket omdat ik wel van een fatsoenlijke internet snelheid houd. Kom je daar aan. Overigens waren dit alleen maar mijn abonnementen die dan met tv te maken hebben. Daarnaast idd ook nog onzin zoals spotify ed. Dus ik vond het wel prima. Blijf niet aan de gang. Groot geliijk heb je vriend! Helemaal mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten