Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei timpy00:

Dat verschil mogen ze toch nooit weggeven?

Nope zeker niet, maar 1 invalbeurt (wat me stug lijkt) kan veel veranderen. Dus kan het nog wel interessant worden.

Max die George nog ff afbrand in een interview, mooi. ‘Nog niet eerder een rijder gezien die een ander zo graag een straf aanpraat bij de stewards. Voor de camera de mr nice guy uithangen’. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Vitesse88:

Nope zeker niet, maar 1 invalbeurt (wat me stug lijkt) kan veel veranderen. Dus kan het nog wel interessant worden.

Max die George nog ff afbrand in een interview, mooi. ‘Nog niet eerder een rijder gezien die een ander zo graag een straf aanpraat bij de stewards. Voor de camera de mr nice guy uithangen’. 

Is dit niet een beetje de pot die de ketel verwijt zwart te zijn? :-D Hoe die zo openbaar liep te roepen dat Norris niet afgeremd had tijdens die 2x 0,5 seconden gele vlag vond ik ook ietwat genant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fantasy:

Is dit niet een beetje de pot die de ketel verwijt zwart te zijn?  Hoe die zo openbaar liep te roepen dat Norris niet afgeremd had tijdens die 2x 0,5 seconden gele vlag vond ik ook ietwat genant.

Volgens mij vroeg hij het aan z’n egineer toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei joostmakaay:

Doornbos per direct weg bij Ziggo, enige reden om Race Cafe nog eens aan te zetten is dus ook weg :-D

Was wel te verwachten met dat langdurige contract dat F1 met Viaplay heeft getekend. Zal me niet verbazen als hij bij F1tv opduikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vitesse88:

Volgens mij vroeg hij het aan z’n egineer toch?

Hij weet ook wel dat de FIA meeluistert. Max heeft wat boter op zijn hoofd in deze. Alle teams en coureurs zijn continu bezig met elkaar te naaien. Dat  verpest voor mij de sport een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Boppah:

Hij weet ook wel dat de FIA meeluistert. Max heeft wat boter op zijn hoofd in deze. Alle teams en coureurs zijn continu bezig met elkaar te naaien. Dat  verpest voor mij de sport een beetje.

Het verschil is dat Max het openbaar zegt en dat Russell voor de camera's zegt dat de straf voor Max vreemd was, terwijl hij buiten de camera's Max erbij naaide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei The Saint:

Was wel te verwachten met dat langdurige contract dat F1 met Viaplay heeft getekend. Zal me niet verbazen als hij bij F1tv opduikt. 

Hij gaat voor z'n business emigreren naar Dubai, dus lijkt me sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Het verschil is dat Max het openbaar zegt en dat Russell voor de camera's zegt dat de straf voor Max vreemd was, terwijl hij buiten de camera's Max erbij naaide.

Ja, maar toch. Ze zijn continu bezig met elkaar te naaien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Ik ben benieuwd of Assen interesse heeft in de F1 race. Qua infrastructuur is het goed. De baan niet qua inhalen. 

Gaat niet gebeuren. 

Zandvoort stopt vanwege de financiële onzekerheid. Samen met Silverstone de twee GP’s zonder staatssteun. Ze moeten alleen al een kleine 75miljoen aftikken aan de FOM. Dat bedrag stijgt alleen maar omdat er veel interesse is voor GP’s uit landen waar ze geld als water hebben.

Ze zien de bui natuurlijk ook al hangen als Verstappen “vroegtijdig” met pensioen gaat. F1 interesse in NL zakt weer wat en vervolgens krijgt Zandvoort de boel niet uitverkocht.  

2024 had bijvoorbeeld al 30.000 minder bezoekers dan de 2023 editie. Buitenlandse opkopers kregen de kaarten niet verkocht. Dus de buitenlandse markt lijkt er niet echt warm voor te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Waarom zou je een circuit willen waar je niet kunt inhalen?

Zandvoort is wat dat betreft ook geen geweldige baan. Het is vooral leuk uit een stukje nostalgie. De wagens zijn de breed geworden voor dit soort banen. Wil je een fatsoenlijke GP van Nederland hebben moet er een geheel nieuw circuit komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Boppah:

Zandvoort is wat dat betreft ook geen geweldige baan. Het is vooral leuk uit een stukje nostalgie. De wagens zijn de breed geworden voor dit soort banen. Wil je een fatsoenlijke GP van Nederland hebben moet er een geheel nieuw circuit komen. 

Daarom gewoon geen GP in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Waarom zou je een circuit willen waar je niet kunt inhalen?

Die circuits zijn er nu ook al. 

26 minuten geleden zei The Saint:

Gaat niet gebeuren. 

Zandvoort stopt vanwege de financiële onzekerheid. Samen met Silverstone de twee GP’s zonder staatssteun. Ze moeten alleen al een kleine 75miljoen aftikken aan de FOM. Dat bedrag stijgt alleen maar omdat er veel interesse is voor GP’s uit landen waar ze geld als water hebben.

Ze zien de bui natuurlijk ook al hangen als Verstappen “vroegtijdig” met pensioen gaat. F1 interesse in NL zakt weer wat en vervolgens krijgt Zandvoort de boel niet uitverkocht.  

2024 had bijvoorbeeld al 30.000 minder bezoekers dan de 2023 editie. Buitenlandse opkopers kregen de kaarten niet verkocht. Dus de buitenlandse markt lijkt er niet echt warm voor te worden. 

Assen had toentertijd wel interesse in de F1. Ze zouden het wel graag willen.

56 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ik zou het echt zonde vinden van de TT baan. Bijna alles moet verbreed worden waardoor de charme er af gaat voor de motorsport. 

Klopt. Maar ze zouden het wel willen. Tenminste dat was een paar jaar geleden het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites