delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Nou Piastri kom maar met je protest naar Russell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Op 7-4-2024 om 07:15 zei 007mark: Heb je de wekker weer staan, ga je na 1 rondje weer lang moeten wachten door een rode vlak. Classic Ik zet echt geen wekker meer man, gewoon lekker uur of 10 de boel aanslingeren met een ontbijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Nu Stroll aan de kant schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april De zoon van Dan Wheldon heeft meegedaan aan de USF Juniors series afgelopen weekend en het talent zit in de familie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Wat geloven jullie van de woorden Marko omtrent Sainz? Heb zelf het idee dat ze Sainz nu gebruiken om druk uit te oefenen op Perez. Die wil eigenlijk een meerjarig contract en RB wil enkel een jaarcontract aanbieden. Daarnaast denk ik dat Sainz alpha-mannetje wil zijn en niet wéér tweede viool wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Zou het wel mooi vinden als ze het aandurven om Tsunoda door te schuiven naar Red Bull. Versloeg vrij gemakkelijk De Vries en nu ook Ricciardo in de eerste races. En geen van beiden vind ik een slechte coureur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 uur geleden zei The Saint: Wat geloven jullie van de woorden Marko omtrent Sainz? Heb zelf het idee dat ze Sainz nu gebruiken om druk uit te oefenen op Perez. Die wil eigenlijk een meerjarig contract en RB wil enkel een jaarcontract aanbieden. Daarnaast denk ik dat Sainz alpha-mannetje wil zijn en niet wéér tweede viool wil spelen. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze in gesprek zijn. Perez heeft eigenlijk nooit écht gepresteerd bij RB en Sainz doet het natuurlijk voortreffelijk dit seizoen (en vorig seizoen ook). Ik denk dat Sainz ook eerste man zou willen zijn maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij Red Bull zou afwijzen om wel bij een Mercedes of een nog minder team eerste keus te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april F1 nog 5 jaar bij Viaplay dus. Mag wat kosten, 45 miljoen per jaar Dus dat abonnementje zal nog wel jaarlijks geïndexeerd gaan worden gok ik hehe. Twijfel toch ook wel vaker en vaker over F1 tv, helemaal nu het gratis gaat zijn via ViaplayTV (oud SBS9) - zij het met enige vertraging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Prijs per mei zal al 17,99 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Ja, jemig, weer een prijsverhoging. Dit gaat echt nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Godver. Had gehoopt dat die toko failliet zou gaan. F1tv is tegenwoordig ook flink aan de prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Ah, het Neederlandsche Klaeghvolck (Vroeger was alles beter) is er ook weer. €18,- voor heel veel live topsport, het is een schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 15 minuten geleden zei Satyr: Ah, het Neederlandsche Klaeghvolck (Vroeger was alles beter) is er ook weer. €18,- voor heel veel live topsport, het is een schande. Wel als je in principe alleen racen kijkt. Ik begon twee jaar terug met 9,99 per maand. Vind dit nogal overdreven ja. Nergens voor nodig om zo raar te reageren toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 17 minuten geleden zei Satyr: Ah, het Neederlandsche Klaeghvolck (Vroeger was alles beter) is er ook weer. €18,- voor heel veel live topsport, het is een schande. Als andere providers (Ziggo van 50 p/m naar 100 p/m o.a.) nu ook ineens hun prijzen met 100% verhogen t.o.v. 2 jaar geleden, zou je dat ook normaal vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Alles wordt altijd duurder, ik snap dan echt niet dat iemand denkt dat ViaPlay dan altijd maar 9,99 blijft kosten, of misschien ietsjes meer. Die 9,99 was veel te laag, want het was nieuw, dus veel abonnementen willen scoren, dat wist iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 1 minuut geleden zei joostmakaay: Als andere providers (Ziggo van 50 p/m naar 100 p/m o.a.) nu ook ineens hun prijzen met 100% verhogen t.o.v. 2 jaar geleden, zou je dat ook normaal vinden? Het is niet ineens en nogmaals, die 9,99 was te goedkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 minuten geleden zei Satyr: Alles wordt altijd duurder Klopt, maar 80 procent in twee jaar is wel buitenproportoneel. Maar goed, geeft niet, we hoeven het er niet over eens te worden. Kunnen het gewoon lekker over de race gaan hebben. Ik hoorde iets over het weer, jongens. Wordt het spektakel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april (bewerkt) 17 minuten geleden zei neva: Wordt het spektakel? Verwacht ik wel, ongeacht het weer. Ruimte genoeg om in te halen en er is met deze generatie auto's nog niet gereden. Slechts 1 vrije training, al mag er na de sprintrace nog even gesleuteld worden. Betekend ook dat de sprintrace heel anders kan zijn dan de race op zondag met een totaal andere startopstelling. 18 april bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 50% kans op regen, spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Heb er geen tel van gezien, maar wat is dit dan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 15 minuten geleden zei Fantasy: Heb er geen tel van gezien, maar wat is dit dan haha Dit is de uitslag van de 1e vrije training van de GP van China. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Max stond een halve seconde voor op iedereen, tot de laatste 5 minuten. Toen was de baan supersnel. Max was veruit de snelste in gelijke omstandigheden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Alpine, Williams en Tsunoda exit in Q1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten