Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 7-4-2024 om 07:15 zei 007mark:

Heb je de wekker weer staan, ga je na 1 rondje weer lang moeten wachten door een rode vlak. Classic  

Ik zet echt geen wekker meer man, gewoon lekker uur of 10 de boel aanslingeren met een ontbijtje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geloven jullie van de woorden Marko omtrent Sainz? Heb zelf het idee dat ze Sainz nu gebruiken om druk uit te oefenen op Perez. Die wil eigenlijk een meerjarig contract en RB wil enkel een jaarcontract aanbieden. Daarnaast denk ik dat Sainz alpha-mannetje wil zijn en niet wéér tweede viool wil spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het wel mooi vinden als ze het aandurven om Tsunoda door te schuiven naar Red Bull. Versloeg vrij gemakkelijk De Vries en nu ook Ricciardo in de eerste races. En geen van beiden vind ik een slechte coureur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei The Saint:

Wat geloven jullie van de woorden Marko omtrent Sainz? Heb zelf het idee dat ze Sainz nu gebruiken om druk uit te oefenen op Perez. Die wil eigenlijk een meerjarig contract en RB wil enkel een jaarcontract aanbieden. Daarnaast denk ik dat Sainz alpha-mannetje wil zijn en niet wéér tweede viool wil spelen. 

Lijkt me niet meer dan logisch dat ze in gesprek zijn. Perez heeft eigenlijk nooit écht gepresteerd bij RB en Sainz doet het natuurlijk voortreffelijk dit seizoen (en vorig seizoen ook). Ik denk dat Sainz ook eerste man zou willen zijn maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij Red Bull zou afwijzen om wel bij een Mercedes of een nog minder team eerste keus te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 nog 5 jaar bij Viaplay dus. Mag wat kosten, 45 miljoen per jaar :mrgy: Dus dat abonnementje zal nog wel jaarlijks geïndexeerd gaan worden gok ik hehe. Twijfel toch ook wel vaker en vaker over F1 tv, helemaal nu het gratis gaat zijn via ViaplayTV (oud SBS9) - zij het met enige vertraging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Satyr:

Ah, het Neederlandsche Klaeghvolck (Vroeger was alles beter) is er ook weer.

€18,- voor heel veel live topsport, het is een schande. 

Wel als je in principe alleen racen kijkt. Ik begon twee jaar terug met 9,99 per maand. Vind dit nogal overdreven ja. 

Nergens voor nodig om zo raar te reageren toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Satyr:

Ah, het Neederlandsche Klaeghvolck (Vroeger was alles beter) is er ook weer.

€18,- voor heel veel live topsport, het is een schande. 

Als andere providers (Ziggo van 50 p/m naar 100 p/m o.a.) nu ook ineens hun prijzen met 100% verhogen t.o.v. 2 jaar geleden, zou je dat ook normaal vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles wordt altijd duurder, ik snap dan echt niet dat iemand denkt dat ViaPlay dan altijd maar 9,99 blijft kosten, of misschien ietsjes meer. Die 9,99 was veel te laag, want het was nieuw, dus veel abonnementen willen scoren, dat wist iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Als andere providers (Ziggo van 50 p/m naar 100 p/m o.a.) nu ook ineens hun prijzen met 100% verhogen t.o.v. 2 jaar geleden, zou je dat ook normaal vinden?

Het is niet ineens en nogmaals, die 9,99 was te goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Satyr:

Alles wordt altijd duurder

Klopt, maar 80 procent in twee jaar is wel buitenproportoneel.

Maar goed, geeft niet, we hoeven het er niet over eens te worden. Kunnen het gewoon lekker over de race gaan hebben. Ik hoorde iets over het weer, jongens. Wordt het spektakel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei neva:

Wordt het spektakel?

Verwacht ik wel, ongeacht het weer. Ruimte genoeg om in te halen en er is met deze generatie auto's nog niet gereden. Slechts 1 vrije training, al mag er na de sprintrace nog even gesleuteld worden. Betekend ook dat de sprintrace heel anders kan zijn dan de race op zondag met een totaal andere startopstelling.

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites