Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Michaelinho*:

In de huidige vorm kan Max al in Spa of Zandvoort kampioen worden denk ik :-D

Die uitspraak van Perez dat hij mee zou doen om de titel begint toch al voorzichtig een grote grap te worden :DW:

En volgend jaar (als hij dan nog bij RB zal rijden), gaat hij het precies weer doen nadat hij 1 of 2 straatcircuits zal winnen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei sennid:

Zal RB een switcheroo doen als Perez zo slecht blijft presteren? Perez out en Ricciardo in?

Nee, want Ricciardo heeft al aangegeven dat hij weggaat aan het einde van het seizoen. Dan eerder een talent of Tsunoda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei sennid:

Zal RB een switcheroo doen als Perez zo slecht blijft presteren? Perez out en Ricciardo in?

Perez zal toch echt wel een beetje krediet hebben opgebouwd. En RB weet zelf ook wel dat niemand aan Max kan tippen. En zolang Perez voldoende punten blijft pakken voor de constructeurstitel is er denk ik weinig aan de hand.

56 minuten geleden zei delichris:

Nee, want Ricciardo heeft al aangegeven dat hij weggaat aan het einde van het seizoen. Dan eerder een talent of Tsunoda.

Tsunoda lijkt me echt uitgesloten. Die komt nog niet in de buurt van het niveau van Gasly en die vonden ze al niet goed genoeg. Daarnaast een ongelooflijk heethoofd. En de banden met Honda zullen minder worden en dus de noodzaak voor een Japanse rijder ook. Verkleind ook direct de kansen voor een Iwasa bijvoorbeeld. En in de Red Bull Academy zit er op dit moment verder nog niet echt een talent dat super stabiel presteert. 

Zie ze dan bijvoorbeeld nog eerder Carlos Sainz aantrekken ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel meer spektakel net bij de Indycar in Detroit. Zonde van Veekay, reed best steady rond P12, maar werd door een onnozole actie van Herta (die al schade had) de muur in getikt. Schade, nog een pitstop en P18 als gevolg.

Grosjean dit seizoen ook echt dramatisch bezig. Zoveelste DNF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Michaelinho*:

Perez zal toch echt wel een beetje krediet hebben opgebouwd. En RB weet zelf ook wel dat niemand aan Max kan tippen. En zolang Perez voldoende punten blijft pakken voor de constructeurstitel is er denk ik weinig aan de hand.

Tsunoda lijkt me echt uitgesloten. Die komt nog niet in de buurt van het niveau van Gasly en die vonden ze al niet goed genoeg. Daarnaast een ongelooflijk heethoofd. En de banden met Honda zullen minder worden en dus de noodzaak voor een Japanse rijder ook. Verkleind ook direct de kansen voor een Iwasa bijvoorbeeld. En in de Red Bull Academy zit er op dit moment verder nog niet echt een talent dat super stabiel presteert. 

Zie ze dan bijvoorbeeld nog eerder Carlos Sainz aantrekken ofzo. 

Dat is pas dan voor volgend seizoen. @sennid doelde volgens mij meer op het lopende seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Beurskoers Viaplay ingestort: veel opzeggingen na prijsverhoging

Oei oei. Gaat niet goed daar in Noorwegen... Beurskoers met meer dan de helft gezakt en de belangrijkste topman opgestapt. Nieuwe topman aangesteld en die moet gaan bezuinigen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei delichris:

Wordt vermoedelijk eerder 2025

Ligt eraan, als Viaplay in dit tempo door blijft gaan bestaat de kans dat ze helemaal van de buis verdwijnen op korte termijn. Zal niet zo'n vaart lopen, maar het is zeker een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lazy:

Ligt eraan, als Viaplay in dit tempo door blijft gaan bestaat de kans dat ze helemaal van de buis verdwijnen op korte termijn. Zal niet zo'n vaart lopen, maar het is zeker een optie.

Zie hieronder.

https://www.f1maximaal.nl/formule-1/viaplay-op-de-schopstoel-na-2025-als-ziggo-de-kans-krijgt-gaan-ze-alles-in-ere-herstellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei delichris:

Snap ik, want het contract loopt officieel tot 2025. MAAR als Viaplay nog dit jaar ten onder gaat, waar zeker een kans op is gezien de extreme val op de beurs (er is sprake dat grote investeerders zich terug gaan trekken) dan zullen ze niet tot 2025 nog F1 uit gaan zenden of denk jij van wel? ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lazy:

Snap ik, want het contract loopt officieel tot 2025. MAAR als Viaplay nog dit jaar ten onder gaat, waar zeker een kans op is gezien de extreme val op de beurs (er is sprake dat grote investeerders zich terug gaan trekken) dan zullen ze niet tot 2025 nog F1 uit gaan zenden of denk jij van wel? ;) 

Viaplay zal niet ten onder gaan. Let maar op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites