Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei LouisPSV:

Erg zonde inderdaad. Vooral als je ziet wat voor circuits allemaal van de kalender zijn afgehaald de afgelopen jaren (Hockenheim bijv).

Helaas telt nostalgie niet mee bij de FIA. We gaan in de nabije toekomst meer van dit soort circuits krijgen, vooral gericht op Azie, Noord-Amerika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lazy:

Helaas telt nostalgie niet mee bij de FIA. We gaan in de nabije toekomst meer van dit soort circuits krijgen, vooral gericht op Azie, Noord-Amerika.

Niet alle circuits in Azië vind ik dan weer even kut hoor. Nu haal ik waarschijnlijk alle golfstaatjes enzo door elkaar. Maar Jeddah en Bakoe zijn toch gewoon prima racecircuits voor F1? (wellicht haal ik dus plaatsnamen en circuits door elkaar).

Enige nadeel, en vind ik wel een legitiem nadeel is dat je jezelf soms kunt afvragen of je overal wilt racen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei timpy00:

Niet alle circuits in Azië vind ik dan weer even kut hoor. Nu haal ik waarschijnlijk alle golfstaatjes enzo door elkaar. Maar Jeddah en Bakoe zijn toch gewoon prima racecircuits voor F1? (wellicht haal ik dus plaatsnamen en circuits door elkaar).

Enige nadeel, en vind ik wel een legitiem nadeel is dat je jezelf soms kunt afvragen of je overal wilt racen.

Neuh zeker niet. Is ook niet dat die circuits per definitie kut zijn omdat ze toevallig in Azie liggen. Meer om aan te geven dat nostaligische circruits als Hockenheim, Nurburgring etc niet snel terug zullen keren op de kalender en meer de focus zal liggen op landen die meer willen betalen, zoals bijvoorbeeld de VS die nu mogelijk 3 races gaan krijgen volgend jaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei sennid:

Het zal ook te maken hebben met de fanbase van landen. Als Max niet zo goed was dan was Zandvoort nooit een optie geweest.

Lewis wilden toch ook een race in Zuid-Afrika hebben?

Het oude Kyalami is wel een tof circuit. Ken dat nog uit de oude Grand Prix spellen op de PC :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei sennid:

Het zal ook te maken hebben met de fanbase van landen. Als Max niet zo goed was dan was Zandvoort nooit een optie geweest.

Lewis wilden toch ook een race in Zuid-Afrika hebben?

Zuid-Afrika was ook een optie, maar volgens mij kregen die daar lang niet alles geregeld.

14 minuten geleden zei Lazy:

Neuh zeker niet. Is ook niet dat die circuits per definitie kut zijn omdat ze toevallig in Azie liggen. Meer om aan te geven dat nostaligische circruits als Hockenheim, Nurburgring etc niet snel terug zullen keren op de kalender en meer de focus zal liggen op landen die meer willen betalen, zoals bijvoorbeeld de VS die nu mogelijk 3 races gaan krijgen volgend jaar....

Dat ben ik met je eens. Vond het vroeger ook al grappig dat je twee grand prix in Duitsland had, en dan noemde ze de tweede gewoon GP van Europa volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ja, ik had het moeten specificeren. Het is gewoon niet heel chill voor een formule 1 race. Helaas zijn daar meerdere circuits op de agenda die dat probleem hebben.

Eens. Was niet veel aan zondag. Het is dat Bottas stil viel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Dat ben ik met je eens. Vond het vroeger ook al grappig dat je twee grand prix in Duitsland had, en dan noemde ze de tweede gewoon GP van Europa volgens mij.

Je ziet het wel vaker. Nu ook nog met Oostenrijk & Stiermarken, San Marino en Italië en VS & Miami. Ze geven overal wel een draai aan :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lazy:

Je ziet het wel vaker. Nu ook nog met Oostenrijk & Stiermarken, San Marino en Italië en VS & Miami. Ze geven overal wel een draai aan :P 

En Italië (Imola/Monza) dit jaar niet te vergeten. Of noem(d)en ze er één San Marino dit jaar. Weet dat ze dat bij de MotoGP wel doen/deden, maar F1..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lazy:

Ben je wakker @Fantasy:t:Misschien toch maar weer MU uit de lucht halen in de nacht, kun je wellicht wat slaap inhalen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fantasy:

Maak daar maar de komende 10 jaar van.. Staat tot 2033 gegarandeerd op de kalender 

Ja niet best. Misschien is het ook wel de nostalgie in mij die het kut vind hoor. Hou gewoon niet zo van die circuits waar zelfs de bochten zowat vol gas zijn. En je dus alleen maar kan inhalen met DRS.. 

56 minuten geleden zei timpy00:

En om de bovenstaande reden vind ik Jeddah en Baku dus ook helemaal ruk. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ja niet best. Misschien is het ook wel de nostalgie in mij die het kut vind hoor. Hou gewoon niet zo van die circuits waar zelfs de bochten zowat vol gas zijn. En je dus alleen maar kan inhalen met DRS.. 

En om de bovenstaande reden vind ik Jeddah en Baku dus ook helemaal ruk. 

Hoe kijk je dan naar Zandvoort? Daar zijn de bochten niet vol gas, maar zonder DRS wordt daar toch ook amper ingehaald?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen beeld heb van het bewind in Azerbaijan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei timpy00:

Hoe kijk je dan naar Zandvoort? Daar zijn de bochten niet vol gas, maar zonder DRS wordt daar toch ook amper ingehaald?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen beeld heb van het bewind in Azerbaijan.

Qua DRS heb je wel gelijk. Al is dat vrijwel overal tegenwoordig. Maar dat circuit heeft verder alles. Gave bochten, historie, noem het maar op. Maar ik kan me best vinden in de ‘kritiek’ van Norris (?). Een aanpassing van de Tarzanbocht zodat je daar echt een uitremzone krijgt zou van mij best mogen. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Nurburgring en Valencia zijn inderdaad wel eens de GP van Europa geweest. Vond Valencia ook best nice eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Je hebt altijd van die gasten erbij zitten die domme opmerkingen maken of aan de kont, borsten zitten. Die zijn er helaas overal. Bekijk een voetbalwedstrijd maar eens. Daar wordt ook vaak grensoverschrijdend gedrag vertoond.

Nu ben je het aan bagataliseren maak je probleem alleen maar erger, ipv minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kyrill:

Nu ben je het aan bagataliseren maak je probleem alleen maar erger, ipv minder.

En hoe kan je dit probleem volgens jou verminderen? Tussen 3 ton mensen heb je altijd mongolen tussen zitten, maar dit zijn cijfers die je ook gewoon bij een avondje stappen zal krijgen. Op aangifte na kan je er verder niks tegen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites