LouisPSV Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Erg zonde inderdaad. Vooral als je ziet wat voor circuits allemaal van de kalender zijn afgehaald de afgelopen jaren (Hockenheim bijv). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 10 minuten geleden zei LouisPSV: Erg zonde inderdaad. Vooral als je ziet wat voor circuits allemaal van de kalender zijn afgehaald de afgelopen jaren (Hockenheim bijv). Helaas telt nostalgie niet mee bij de FIA. We gaan in de nabije toekomst meer van dit soort circuits krijgen, vooral gericht op Azie, Noord-Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 8 minuten geleden zei Lazy: Helaas telt nostalgie niet mee bij de FIA. We gaan in de nabije toekomst meer van dit soort circuits krijgen, vooral gericht op Azie, Noord-Amerika. Niet alle circuits in Azië vind ik dan weer even kut hoor. Nu haal ik waarschijnlijk alle golfstaatjes enzo door elkaar. Maar Jeddah en Bakoe zijn toch gewoon prima racecircuits voor F1? (wellicht haal ik dus plaatsnamen en circuits door elkaar). Enige nadeel, en vind ik wel een legitiem nadeel is dat je jezelf soms kunt afvragen of je overal wilt racen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Het zal ook te maken hebben met de fanbase van landen. Als Max niet zo goed was dan was Zandvoort nooit een optie geweest. Lewis wilden toch ook een race in Zuid-Afrika hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Zojuist zei sennid: Het zal ook te maken hebben met de fanbase van landen. Als Max niet zo goed was dan was Zandvoort nooit een optie geweest. Lewis wilden toch ook een race in Zuid-Afrika hebben? Zuid Afrika heeft vroeger ook een GP gehad. Dus opzich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 5 minuten geleden zei timpy00: Niet alle circuits in Azië vind ik dan weer even kut hoor. Nu haal ik waarschijnlijk alle golfstaatjes enzo door elkaar. Maar Jeddah en Bakoe zijn toch gewoon prima racecircuits voor F1? (wellicht haal ik dus plaatsnamen en circuits door elkaar). Enige nadeel, en vind ik wel een legitiem nadeel is dat je jezelf soms kunt afvragen of je overal wilt racen. Neuh zeker niet. Is ook niet dat die circuits per definitie kut zijn omdat ze toevallig in Azie liggen. Meer om aan te geven dat nostaligische circruits als Hockenheim, Nurburgring etc niet snel terug zullen keren op de kalender en meer de focus zal liggen op landen die meer willen betalen, zoals bijvoorbeeld de VS die nu mogelijk 3 races gaan krijgen volgend jaar.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 5 minuten geleden zei sennid: Het zal ook te maken hebben met de fanbase van landen. Als Max niet zo goed was dan was Zandvoort nooit een optie geweest. Lewis wilden toch ook een race in Zuid-Afrika hebben? Het oude Kyalami is wel een tof circuit. Ken dat nog uit de oude Grand Prix spellen op de PC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 19 minuten geleden zei sennid: Het zal ook te maken hebben met de fanbase van landen. Als Max niet zo goed was dan was Zandvoort nooit een optie geweest. Lewis wilden toch ook een race in Zuid-Afrika hebben? Zuid-Afrika was ook een optie, maar volgens mij kregen die daar lang niet alles geregeld. 14 minuten geleden zei Lazy: Neuh zeker niet. Is ook niet dat die circuits per definitie kut zijn omdat ze toevallig in Azie liggen. Meer om aan te geven dat nostaligische circruits als Hockenheim, Nurburgring etc niet snel terug zullen keren op de kalender en meer de focus zal liggen op landen die meer willen betalen, zoals bijvoorbeeld de VS die nu mogelijk 3 races gaan krijgen volgend jaar.... Dat ben ik met je eens. Vond het vroeger ook al grappig dat je twee grand prix in Duitsland had, en dan noemde ze de tweede gewoon GP van Europa volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 1 uur geleden zei timpy00: Ja, ik had het moeten specificeren. Het is gewoon niet heel chill voor een formule 1 race. Helaas zijn daar meerdere circuits op de agenda die dat probleem hebben. Eens. Was niet veel aan zondag. Het is dat Bottas stil viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 3 minuten geleden zei timpy00: Dat ben ik met je eens. Vond het vroeger ook al grappig dat je twee grand prix in Duitsland had, en dan noemde ze de tweede gewoon GP van Europa volgens mij. Je ziet het wel vaker. Nu ook nog met Oostenrijk & Stiermarken, San Marino en Italië en VS & Miami. Ze geven overal wel een draai aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 6 minuten geleden zei Lazy: Je ziet het wel vaker. Nu ook nog met Oostenrijk & Stiermarken, San Marino en Italië en VS & Miami. Ze geven overal wel een draai aan En Italië (Imola/Monza) dit jaar niet te vergeten. Of noem(d)en ze er één San Marino dit jaar. Weet dat ze dat bij de MotoGP wel doen/deden, maar F1..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 9 minuten geleden zei Lazy: Je ziet het wel vaker. Nu ook nog met Oostenrijk & Stiermarken, San Marino en Italië en VS & Miami. Ze geven overal wel een draai aan Ben je wakker @Fantasy? Misschien toch maar weer MU uit de lucht halen in de nacht, kun je wellicht wat slaap inhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Fantasy: Maak daar maar de komende 10 jaar van.. Staat tot 2033 gegarandeerd op de kalender Ja niet best. Misschien is het ook wel de nostalgie in mij die het kut vind hoor. Hou gewoon niet zo van die circuits waar zelfs de bochten zowat vol gas zijn. En je dus alleen maar kan inhalen met DRS.. 56 minuten geleden zei timpy00: Niet alle circuits in Azië vind ik dan weer even kut hoor. Nu haal ik waarschijnlijk alle golfstaatjes enzo door elkaar. Maar Jeddah en Bakoe zijn toch gewoon prima racecircuits voor F1? (wellicht haal ik dus plaatsnamen en circuits door elkaar). Enige nadeel, en vind ik wel een legitiem nadeel is dat je jezelf soms kunt afvragen of je overal wilt racen. En om de bovenstaande reden vind ik Jeddah en Baku dus ook helemaal ruk. 5 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 13 minuten geleden zei Lazy: Ben je wakker @Fantasy? Misschien toch maar weer MU uit de lucht halen in de nacht, kun je wellicht wat slaap inhalen Ja ja ja ik had 'm al geëdit maar meneer de eigenaar vond het niet snel genoeg Duidelijk dat ik wel wat extra slaap kan gebruiken haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Ja niet best. Misschien is het ook wel de nostalgie in mij die het kut vind hoor. Hou gewoon niet zo van die circuits waar zelfs de bochten zowat vol gas zijn. En je dus alleen maar kan inhalen met DRS.. En om de bovenstaande reden vind ik Jeddah en Baku dus ook helemaal ruk. Hoe kijk je dan naar Zandvoort? Daar zijn de bochten niet vol gas, maar zonder DRS wordt daar toch ook amper ingehaald? Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen beeld heb van het bewind in Azerbaijan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) 22 minuten geleden zei timpy00: Hoe kijk je dan naar Zandvoort? Daar zijn de bochten niet vol gas, maar zonder DRS wordt daar toch ook amper ingehaald? Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen beeld heb van het bewind in Azerbaijan. Qua DRS heb je wel gelijk. Al is dat vrijwel overal tegenwoordig. Maar dat circuit heeft verder alles. Gave bochten, historie, noem het maar op. Maar ik kan me best vinden in de ‘kritiek’ van Norris (?). Een aanpassing van de Tarzanbocht zodat je daar echt een uitremzone krijgt zou van mij best mogen. 5 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Ferrari kan beter met schoon schip beginnen volgend seizoen lijkt het wel, tactisch is vaak al niks, en nu loopt het in de pitstraat dus ook fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 1 uur geleden zei timpy00: Dat ben ik met je eens. Vond het vroeger ook al grappig dat je twee grand prix in Duitsland had, en dan noemde ze de tweede gewoon GP van Europa volgens mij. Nurburgring en Valencia zijn inderdaad wel eens de GP van Europa geweest. Vond Valencia ook best nice eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Turkije en Portugal zijn ook wel tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Vandaag in t Nieuws: Grensoverschrijdend gedrag en me2 achtige verhalen van Oranje fans in Zandvoort en eerder al in oa Oostenrijk, bij vrouwen... Gaat lekker zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Vandaag in t Nieuws: Grensoverschrijdend gedrag en me2 achtige verhalen van Oranje fans in Zandvoort en eerder al in oa Oostenrijk, bij vrouwen... Gaat lekker zo Het zou om 25 vrouwen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Zojuist zei delichris: Het zou om 25 vrouwen gaan. 25 te veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Zojuist zei Kyrill: 25 te veel Je hebt altijd van die gasten erbij zitten die domme opmerkingen maken of aan de kont, borsten zitten. Die zijn er helaas overal. Bekijk een voetbalwedstrijd maar eens. Daar wordt ook vaak grensoverschrijdend gedrag vertoond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 2 minuten geleden zei delichris: Je hebt altijd van die gasten erbij zitten die domme opmerkingen maken of aan de kont, borsten zitten. Die zijn er helaas overal. Bekijk een voetbalwedstrijd maar eens. Daar wordt ook vaak grensoverschrijdend gedrag vertoond. Nu ben je het aan bagataliseren maak je probleem alleen maar erger, ipv minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 12 minuten geleden zei Kyrill: Nu ben je het aan bagataliseren maak je probleem alleen maar erger, ipv minder. En hoe kan je dit probleem volgens jou verminderen? Tussen 3 ton mensen heb je altijd mongolen tussen zitten, maar dit zijn cijfers die je ook gewoon bij een avondje stappen zal krijgen. Op aangifte na kan je er verder niks tegen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten