Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Beppu:

Jammer dat Zandvoort zo'n saai circuit is. Die hele ambiance en sfeer verdient eigenlijk een circuit waar je wat meer actie kan verwachten. Veel inhaalacties zitten er hier niet in helaas.

Al kan een tactisch gevecht ook erg interessant zijn natuurlijk. Ben benieuwd. Al lijkt het toch wel dat Verstappen stapsgewijs weg loopt bij de Ferrari's. 

Circuit is echt helemaal kut eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

De jankerd is in Nederland. Ik herhaal de jankerd is in Nederland.

Maar je kan ‘m hier toch geen ongelijk in geven. Het is dat Russell zelf de call maakt om banden te wisselen tijdens de SC, anders had die in hetzelfde putje gezeten gok ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Russell naait niemand, lijkt me vrij normaal om als coureur om te proberen om zo hoog mogelijk te eindigen. Ik snap wel heel goed dat Hamilton pissig is op Mercedes, maar het is gegokt en keihard verloren.

Had wel willen zien hoe het was gelopen zonder de (virtual) safety cars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Hoezo naait Russell hier Hamilton? Die snap ik even niet. 

Mooie win voor Max, heel netjes!

Het was zijn eigen call door naar binnen te gaan, en niet de strategie van Merc. Afijn, hij pakt er wel een tweede plek door, dus het was de juiste call van Russell.

Daardoor was Hamilton natuurlijk aangeschoten wild doordat Max direct achter hem zat. Al had hij ze sowieso wel gepakt, dus misschien niet een hele terechte opmerking van mij. Denk dat Merc Hamilton gewoon binnen had moeten halen voor softs om voor die race win te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Het was zijn eigen call door naar binnen te gaan, en niet de strategie van Merc. Afijn, hij pakt er wel een tweede plek door, dus het was de juiste call van Russell.

Daardoor was Hamilton natuurlijk aangeschoten wild doordat Max direct achter hem zat. Al had hij ze sowieso wel gepakt, dus misschien niet een hele terechte opmerking van mij. Denk dat Merc Hamilton gewoon binnen had moeten halen voor softs om voor die race win te rijden.

Ah zo bedoelde je hem. Ja denk eerder een goede call van George. Verbaas me er wel vaker over bij Lewis dat hij boos is op het team omdat hij strak het plan van het team volgt. Hij is toch ervaren/machtig genoeg in dat team om zelf eens een call te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Beppu:

Jammer dat Zandvoort zo'n saai circuit is. Die hele ambiance en sfeer verdient eigenlijk een circuit waar je wat meer actie kan verwachten. Veel inhaalacties zitten er hier niet in helaas.

Al kan een tactisch gevecht ook erg interessant zijn natuurlijk. Ben benieuwd. Al lijkt het toch wel dat Verstappen stapsgewijs weg loopt bij de Ferrari's. 

Saai circuit? Je weet echt niet wat je zegt. Is een van de meest technische circuits op de kalender met de mooiste bochten. Het is alleen smal en kort, waardoor er niet veel ingehaald word maar saai? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei LouisPSV:

Saai circuit? Je weet echt niet wat je zegt. Is een van de meest technische circuits op de kalender met de mooiste bochten. Het is alleen smal en kort, waardoor er niet veel ingehaald word maar saai? 

Dat is voor de coureur niet saai, voor de kijker wel. Nu lijkt het vandaag spannend door alle verschillende strategieen en wellicht zonder virtual en SC was het nog enigszins spannend geworden. Maar nu was het toch allerminst spannend.

Maar goed sterkste auto met een sterke coureur is vaker dominant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei delichris:

Dan hebben velen ook de F3 en F2 niet gezien. Dat was ook niet saai hoor. Net als de Posche Super Cup dat was ook een hele mooie race.

Heb ik inderdaad niet gezien, en ik geloof je meteen. Maar dat die races mooi zijn maakt niet automatisch een mooie F1 race natuurlijk.

Is niet erg, dit is een race waar de sfeer alles goed maakt. En het is zeker niet de enige race op de agenda die niet optimaal is. Maar de aanpassingen leken wel al een verbetering op vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@timpy00 Ik had het ook vooral over dat er saai circuit werd gezegd. Dat is het namelijk alles behalve.

Alleen het feit dat de F1 auto's nu zo groot zijn, maakt het inderdaad dat er niet zo veel wordt ingehaald en het inderdaad niet zo spannend is. Maar als je puur naar het circuit kijkt, is dit een van de mooiste op de kalender, als je zo'n on board tijdens de kwalificatie bekijkt, dan kan je het denk ik alleen maar met me eens zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei LouisPSV:

@timpy00 Ik had het ook vooral over dat er saai circuit werd gezegd. Dat is het namelijk alles behalve.

Alleen het feit dat de F1 auto's nu zo groot zijn, maakt het inderdaad dat er niet zo veel wordt ingehaald en het inderdaad niet zo spannend is. Maar als je puur naar het circuit kijkt, is dit een van de mooiste op de kalender, als je zo'n on board tijdens de kwalificatie bekijkt, dan kan je het denk ik alleen maar met me eens zijn.

Ja, ik had het moeten specificeren. Het is gewoon niet heel chill voor een formule 1 race. Helaas zijn daar meerdere circuits op de agenda die dat probleem hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei LouisPSV:

Goh als je dan bedenkt dat volgend jaar dat gedrocht is Qatar op de kalender staat :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites