Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Maar welke idioot laat iemand voorbij om hem een bocht later weer proberen in te halen? Die Latifi hoort ook echt niet thuis in de formule 1, die is tot nu toe elk weekend gecrasht (kwali/race). En is dan ook nog eens 1,2 seconden trager dan Albon. Vervang hem aub met een fatsoenlijke coureur. Uiteraard had Stroll in zijn spiegels moeten kijken, maar je kan ook moeilijk verwachten dat zo'n gast je weer komt inhalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

McLaren lijkt flinkt verbeterd t.o.v. de eerste 2 races.

Hopelijk kunnen ze dit doortrekken in de race! Als dit werkelijk hun niveau is nu dan hebben ze knap werk gedaan t.o.v. bijvoorbeeld Mercedes. 

Max heeft het lastig in de quali’s. Mooi om te zien hoe Leclerc het doet. Ergens jammer dat het weer een strijd is tussen twee teams. Maar de strijd tussen Max en Charles is mooi om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben echt benieuwd of de paiddrivers Latifi en Stroll dit seizoen alle races mogen racen. Ze komen zoveel kwaliteit te kort. Ik hoop dat ze echt een keer strafpunten gaat krijgen wat hun licentie kan kosten. Blijft voor mij wel een domper aan F1. Centjes zijn belangrijker dan talent. Had Leclerc op pole dus dat is een dikke prima. Max pakt hem wel in de race. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei delichris:

Hoho Stroll kan echt wel een potje racen hoor. 

Stroll heeft de snelheid nog wel (versloeg in F3 Russell nog), maar heeft te vaak van dit soort Maldonado-acties/Grosjean-acties. Latifi heeft geen snelheid, en ook nog eens Maldonado-acties. Latifi moet echt weg uit de formule 1. Het is gewoon een schande dat hij een plaats inneemt voor coureurs als Piastri. Als je door Albon drie kwalificaties op 1,2 seconden wordt gereden en elk weekend de auto weer in de muur parkeert, hoor je gewoon niet thuis in deze sport. 

Maar, wat men ook nog al eens vergeet, is dat er ook genoeg goede pay-drivers rondrijden, of rond hebben gereden, in de F1. Lando Norris is ook een pay-driver, maar die kan er wel wat van. En een paar van de beste coureurs ooit in de Formule 1, Michael Schumacher, J. M. Fangio, Fernando Alonso en Niki Lauda, begonnen ook als pay-drivers. Dus wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fantasy:

Dit inderdaad (y)

@Satyr Hoe kan het dan dat jullie geen problemen hebben? Ik lees dat er honderdduizenden er last van hadden. Het was niet om aan te zien. Ik zag alleen maar blokjes. Daarna heb ik F1tvpro aangezet en nergens last van gehad. Wat voor providers hebben jullie dan?

Ik had ook eerder geen problemen, maar dit was wel heel erg hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites