timpy00 Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 10 minuten geleden zei delichris: ER waren mensen afgelopen zondag die F1 tv keken met commentaar van Mol. Tot juni is er nog geen Nederlands commentaar mogelijk bij f1tv. Die mensen zullen dan grand prix radio commentaar aan hebben gezet icm beeld van f1tv. Want Olav Mol geeft op dit moment alleen commentaar bij Grand prix radio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Aha ok. Ik mis hem in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Vandaag is het commentaar wel een stuk beter, veel informatie vooral. Leuk om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 ‘Aanval’ op Saoedisch oliedepot, rookpluimen nabij F1-circuit https://www.ad.nl/formule-1/aanval-op-saoedisch-oliedepot-rookpluimen-nabij-f1-circuit~a4f70af5/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Mij bekruipt het gevoel dat als dit in een Europees land was gebeurd, de GP allang was afgelast... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 7 uur geleden zei Keko: Mij bekruipt het gevoel dat als dit in een Europees land was gebeurd, de GP allang was afgelast... Money makes F1 go round Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) 9 uur geleden zei Keko: Mij bekruipt het gevoel dat als dit in een Europees land was gebeurd, de GP allang was afgelast... Ja héhé, maarja je weet hoe dat gaat in die landen. Schijnen al bedreigingen te zijn geuit dat wanneer ze het niet door laten gaan, ze moeilijk het land uit gaan komen en weet ik veel wat. Geld regeert helaas in dit soort gevallen. https://gp33.nl/bbc-coureurs-kunnen-land-niet-uit-bij-weigering-om-te-racen/ 26 maart 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 voor de mensen die niks willen missen (zoals bij de vorige raceweekend ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 2 uur geleden zei Jotew: Ja héhé, maarja je weet hoe dat gaat in die landen. Schijnen al bedreigingen te zijn geuit dat wanneer ze het niet door laten gaan, ze moeilijk het land uit gaan komen en weet ik veel wat. Geld regeert helaas in dit soort gevallen. https://gp33.nl/bbc-coureurs-kunnen-land-niet-uit-bij-weigering-om-te-racen/ Heb je de update van het artikel ook gelezen? Dat een andere journalist zegt dat dit niet klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Bijzonder dat dit wel doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 even wat anders. lekker racen op de ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Gaat lekker met F2. Verwarring alom omtrent Hauger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 10 minuten geleden zei delichris: Gaat lekker met F2. Verwarring alom omtrent Hauger. Kruis gaat net aan als hij al halverwege dat bord is volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 6 minuten geleden zei sennid: Kruis gaat net aan als hij al halverwege dat bord is volgens mij. Het is wel bijzonder, want ik hoorde die Kalff het ook zeggen dat de auto's door pitstraat moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 5 minuten geleden zei delichris: Het is wel bijzonder, want ik hoorde die Kalff het ook zeggen dat de auto's door pitstraat moeten. Ja dat was ook de bedoeling, vroegen het zelfs 2x aan leiding en die zeiden ja door de pitstraat. En dan op het laatst toch veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 En hem dan ook een vijf seconden straf geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 het waren er zelfs 10 stop en go penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Wordt weer een hele spannende kwali zo. Ferrari sterk in sector 1, red bull razendsnel in sectoren 2 en 3 net in p3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Historisch moment dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Wat een klapper maakte Mick. Hopelijk kan hij morgen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Man wat lekker om Hamilton zo te zien ploeteren . Mick lijkt gelukkig oke, wat een klapper zeg. Eigenlijk gewoon levensgevaarlijk dit circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) Oké, dit lijkt een beetje alle kanten op te gaan nog. Auto's zijn nog niet echt lekker betrouwbaar. Gekkigheid Commentatoren vrij matig tijden kwal, foutjes en komt wat onzin uit. 26 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Perez op pole, die zag ik niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Nu gaat de hoofdrace beginnen van de F2. Hopelijk wordt deze net zo leuk als die van gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten