Montass Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Ik vraag me af of Sauber volgend jaar beter is. Maar ze hebben wel de beschikking over nieuwe Ferrari motoren dan, in plaats van motoren van een jaar oud. Zolang er niets veranderd aan het chassis en dus de mechanische grip, gaat er ook niets veranderen aan de positie op de grid. Dan heb ik het nog niet eens over de elektronische componenten. Wat dat betreft ben ik wel benieuwd wat die nieuwe investeerder gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Huhu had hem wel gelezen, maar door toen ik wilde reageren lag MU eruit inderdaad :D Ben het grotendeels wel met je eens inderdaad, al hoop ik toch echt dat Ferrari het gewoon een keer aandurft met een Leclerc. Zou het ook gewoon zonde vinden als zo iemand in de achterhoede moet rijden. Wehrlein hebben ze bij Mercedes denk niet veel vertrouwen in, anders hadden ze hem wel het stoeltje gegeven van Rosberg en niet Bottas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2017 Hier hetzelfde, ja. Wilde lezen en reageren, maar MU werkte niet mee. Nog een paar stoeltjes waar ik benieuwd naar ben wie ze gaan vullen. Zie een Leclerc graag komend seizoen instappen bij Ferrari, maar zoals gezegd, zie ik dat ook niet gebeuren. Daarnaast natuurlijk benieuwd wat Force India gaat doen. Mocht Perez vertrekken, die ik eerder zie vertrekken dan Ocon, mag Wehrlein wat mij betreft instappen. Ik zie ook wel talent in hem. (y) En uiteraard dank voor Justin voor het typen. Zoals altijd leuk om te lezen. Zeker van iemand die er altijd goed kijk op heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Ben zelf overigens niet echt zo'n fan van Wehrlein Waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Waarom niet? Ik vind hem niet zo'n groot talent als dat men zegt. Komt maar net ietsje boven een matige Ericsson uit en heeft net de mazzel gehad dat hij wel die paar puntjes heeft gepakt. Voor de rest vind ik zijn uitstraling een beetje arrogant, maar goed, dat is het waardeoordeel dat ik er aan geef natuurlijk en gebaseerd op de dingen die ik zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Hamilton nu evenveel poles als Schumacher, 68 stuks. Hij had de tranen in zijn ogen toen Ross Brawn een bericht vertelde van de vrowu van Schumi. Mooi moment _O_ Leclerc ook weer even een masterclass gegeven in de F2, gewonnen met ruim 26 seconden voor op de nr. 2 na 25 rondjes. :D Zijn snelste raceronde was een 1.58.7. Het zieke is dat de 1 na snelste raceronde een 2:00.2 was. :-D niet normaal hoe hij dat veld op een hoopje rijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Je gaat toch echt hopen dat Leclerc volgend jaar in een fatsoenlijke auto gaat rijden he. Ik zag zojuist de race namelijk en dat is gewoon niet normaal meer. Verder was Hamilton weer een klasse apart he. Mooi om dan vandaag het record te evenaren. Mooi teamwork bij McLaren btw en je kunt ook wel echt zien dat het aerodynamisch wel goed zit daar, alleen de motor nog. Morgen hopen dat ze beiden wat kunnen laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Leclerd was geweldig bezig. Alleen jammer dat zijn wagen is gediskwalificeerd, omdat de bodemplaat teveel is afgesleten.... Ook Rowland is uit de uitslag gehaald http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/357485/leclerc-en-rowland-gediskwalificeerd-na-hoofdrace/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Im de tussentijd heeft Raikonnen zijn contract verlengd bij Ferrari. Had zo gehoopt op Leclerc. En ja, tegen beter weten jn inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Leclerd was geweldig bezig. Alleen jammer dat zijn wagen is gediskwalificeerd, omdat de bodemplaat teveel is afgesleten.... Ook Rowland is uit de uitslag gehaald http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/357485/leclerc-en-rowland-gediskwalificeerd-na-hoofdrace/ Zojuist wel van 19 naar 5 gereden in 15 rondjes. :D Daarna kwam de SC en kon hij niet verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Even een uitstapje naar de motorsport. Bo Bendsneyder naar de Moto2 volgend jaar (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ongelofelijk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Red Bull :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Pakken gewoon weer een podium, voor zowel een Ferrari als een Mercedes. Naar 4e plek in WK-stand, niet verkeerd toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 (bewerkt) Hoe kan het dat Riccardio het wel keer op keer goed uit rijdt? Simpelweg dubbele aantal punten ten opzichte van Verstappen.. Force Indias waren wel heerlijk bezig haha. Verder een samenvatting van de huidige seizoen eigenlijk. 27 augustus 2017 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Ja Hwb, ja. Wat ben ik blij dat we zo een keurige rationele jongeman in ons midden hebben, jongens. Aanwinst. Wat een kutstreek weer zeg. Dan moet je mentaal echt ontzettend goed in elkaar zitten om die auto niet gewoon de muur in te janken. Hij zit zo goed in elkaar dat hij weer lekker af zat te geven op z'n team, terwijl hij nergens naartoe kan. Slimme jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Linkje van Justin? Moment van Hamilton? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Hoe kan het dat Riccardio het wel keer op keer goed uit rijdt? Simpelweg dubbele aantal punten ten opzichte van Verstappen.. Force Indias waren wel heerlijk bezig haha. Verder een samenvatting van de huidige seizoen eigenlijk. Ik denk dat 'pech' niet meer het juiste woord is. Pech heb je enkele keren. Als het zo structureel gebeurt als bij Max en dat geldt ook voor de vorige klassen waar hij in reed, dan mag je ook best wel gaan afvragen of het niet hijzelf is die de boel kapot rijdt. Maar goed, die vraag heb ik al langer. Verder prima race gezien btw. Alonso met een geweldige start die na de eerste ronde ingehaald werd door Hulkenberg en hem ook weer uitstekend pareerde. Daarna was het wel gewoon over helaas. Hamilton ook weer erg sterk deze race en de herstart van Ricciardo was echt heerlijk. Wat ik mij afvraag is hoe Mercedes hun afstelling hadden staan, want Ferrari kwam echt keihard dichterbij in de rechte stukken. Dat zal volgende week in Monza toch echt anders moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Volgens de 'kenners' in de studio is dat onmogelijk. Max heeft een agressieve rijstijl (tov tegenstanders) maar het lijkt me een rare verklaring om te zeggen dat hij het materiaal naar z'n gootje rijdt. Als hij op een gat van 2 seconden rijdt, dan denk ik dat Max niet anders rijdt dan de overige 19 in dezelfde situatie. Alonso is dit jaar ook al vaak uitgevallen, komt dat dan ook door hemzelf? Max heeft gewoon pech met de motoren die hij krijgt en RB moet maar eens goed gaan praten met Renault want die fabriceren zulke prut. Ik heb de ballen verstand van het gebeuren in een auto maar mijn simpele gedachte zegt me dat dit weinig te maken heeft met de rijstijl van Maxie. Als dat wel zo is, dan zouden meer agressieve rijders daar ook last van hebben. Verder indd een prima race, gieren om FI. Die Perez is niet goed :D Toffe strijd tussen Vettel en Hamilton, gaat zeer interssant worden. Ricciardo op het podium,,wat een gangmaker :-D Stukgaan om die man. Voelt aan wat het (met mane Nederlands) publiek nodig had na de race. Wat dat betreft een groot verschil met het standaard gedoe en gebrabbel van Vettel en Hamilton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Max bij peptalk, blijft toch heerlijk uitgesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Ik wilde gisteren reageren op Vitesse88 en daarbij de legitieme kritische vraag die hij heeft over Alonso, maar de zin om hier te reageren en op MU in het algemeen is bij mij de laatste tijd weg en dat komt onder andere door figuren zoals jij. Hoe je dat wilt invullen mag je allemaal zelf weten, dat is aan jou. Dit zal ook de laatste keer zijn dat ik op een mention van jou in ga en ik hoop aan jouw verwachtingen te hebben voldaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Ach beter zo dan dat hij dat ding zelf in de prak rijdt steeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Waarom is het verboden om kritisch te zijn op Verstappen? Wel een beetje typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Ehm volgens mij heb je mijn post dan niet goed begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Het gerucht deed al de ronde op het Autodromo Nazionale Monza en is dan nu ook bevestigd: Charles Leclerc, de leider in de stand om het Formule 2-kampioenschap, zal in vijf van de laatste zeven Grands Prix fungeren als vrijdagtester voor Sauber. Dit wist manager Nicolas Todt te beamen tegenover GPUpdate.net. Leclerc, die in verband wordt gebracht met een Sauber-zitje voor 2018, is regerend kampioen in de GP3 Series. De Monegask is hard op weg naar de F2-titel: Leclerc heeft momenteel een voorsprong van liefst 59 punten ten opzichte van zijn naaste belager. De 19-jarige, die als onderdeel van de Ferrari Driver Academy in het komende seizoen dus waarschijnlijk bij Sauber gestald gaat worden, weet nog niet precies welke vrijdagen hij voor zijn rekening zal nemen; gefluisterd wordt dat het de eerste oefensessies in Maleisië, de Verenigde Staten, Mexico, Brazilië en Abu Dhabi betreft. Dan weet je wel genoeg voor volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten