Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei PJHoutman:

Nope. Arsenal en (op verre afstand) Dagenham & Redbridge. Hebben ook een dolk dus misschien is dat de oorzaak van de verwarring.

Hmmmm excuses dan van mijn kant. Ben wel benieuwd met wie ik je dan in de war heb geraakt. Zou toch zweren... Enfin, blijkbaar verkeerd opgeslagen in die paar hersencellen die niet zijn afgestorven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Dysproz:

Geniale voetballer maar het is gewoon een lamzak die 9 van de 10 keer over veld sjokt. Tribune is overdreven maar ik vind het niet gek dat hij niet speelt. Maak me eerder zorgen om sommige andere keuzes van Emery.

De keuze dat Tierney en Torreira weinig spelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dysproz:

Geniale voetballer maar het is gewoon een lamzak die 9 van de 10 keer over veld sjokt. Tribune is overdreven maar ik vind het niet gek dat hij niet speelt. Maak me eerder zorgen om sommige andere keuzes van Emery.

Het gaat uiteindelijk om kwaliteit toch? Ozil is idd een lamzak en doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Maar bij dit Arsenal hoort hij gewoon te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei cimbomcu:

Het gaat uiteindelijk om kwaliteit toch? Ozil is idd een lamzak en doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Maar bij dit Arsenal hoort hij gewoon te spelen.

Zolang Ozil zijn mentaliteit niet veranderd, zal hij weinig gaan spelen dit seizoen. Beetje bekerwedstrijdjes en een potje op de donderdagavond. Zegt genoeg dat mensen als Kolasinas, Xhaka, Guendouzi en andere jonge spelers meer speeltijd krijgen. 

Daarbij past de manier van spelen ook niet echt in de huidige manier van spelen van Emery. Dit heeft niks aan lamzakken zonder instelling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei cimbomcu:

Met Ozil speel je met 10 man, op een enkele wedstrijd na. Ik zou met Guendouzi, Torreira en Ceballos spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites