PJHoutman Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 54 minuten geleden zei Sophomore: Oh dacht dat je Charlton Athletic fan/volger was (: Nope. Arsenal en (op verre afstand) Dagenham & Redbridge. Hebben ook een dolk dus misschien is dat de oorzaak van de verwarring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 6 uur geleden zei PJHoutman: Nope. Arsenal en (op verre afstand) Dagenham & Redbridge. Hebben ook een dolk dus misschien is dat de oorzaak van de verwarring. Hmmmm excuses dan van mijn kant. Ben wel benieuwd met wie ik je dan in de war heb geraakt. Zou toch zweren... Enfin, blijkbaar verkeerd opgeslagen in die paar hersencellen die niet zijn afgestorven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Iemand Liverpool - Arsenal gezien? Wat een goals en heerlijke pot. Lopen echt een paar pareltjes tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Gabigol wordt wel een grote hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 @PJHoutman Inderdaad een hele goede speler zeg. Vond Joe Gomez echt enorm sterk spelen, vooral aan de bal. Verder vond ik Curtis Jones, Willock en Williams heel erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Was het basisdebuut van Sepp toch? Wel lekker om dan te beginnen met 5 tegengoals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 31 minuten geleden zei 007mark: Was het basisdebuut van Sepp toch? Wel lekker om dan te beginnen met 5 tegengoals. Had het super moeilijk tegen Martinelli en speelde niet goed. Geen schande ook, maar toch jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Fijn talent ook die Martinelli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 5 minuten geleden zei Kavinos: Fijn talent ook die Martinelli. Zeker weten, heel handig ventje is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Speelschema Liverpool, 5 januari is de FA Cup ook nog. Kijken waar ze de League Cup gaan plannen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Mooi dat Ozil eerste helft ze allemaal kapot speelde. Volgende wedstrijd zeker weer op de tribune Emery? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Hij deed een aantal geniale dingen, maar wel tegen echt de Onder 19 van LFC natuurlijk. Maar ok, qua voetbaltechnische kwaliteiten bestaan er toch ook geen twijfels over Özil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 5 uur geleden zei Sophomore: Maar ok, qua voetbaltechnische kwaliteiten bestaan er toch ook geen twijfels over Özil? Inderdaad. Probleem is dat hij in de wedstrijden waar hij uiteindelijk voor gehaald is, amper thuis geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Geniale voetballer maar het is gewoon een lamzak die 9 van de 10 keer over veld sjokt. Tribune is overdreven maar ik vind het niet gek dat hij niet speelt. Maak me eerder zorgen om sommige andere keuzes van Emery. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 38 minuten geleden zei Dysproz: Geniale voetballer maar het is gewoon een lamzak die 9 van de 10 keer over veld sjokt. Tribune is overdreven maar ik vind het niet gek dat hij niet speelt. Maak me eerder zorgen om sommige andere keuzes van Emery. De keuze dat Tierney en Torreira weinig spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Geniale voetballer maar het is gewoon een lamzak die 9 van de 10 keer over veld sjokt. Tribune is overdreven maar ik vind het niet gek dat hij niet speelt. Maak me eerder zorgen om sommige andere keuzes van Emery. Het gaat uiteindelijk om kwaliteit toch? Ozil is idd een lamzak en doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Maar bij dit Arsenal hoort hij gewoon te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 24 minuten geleden zei cimbomcu: Het gaat uiteindelijk om kwaliteit toch? Ozil is idd een lamzak en doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Maar bij dit Arsenal hoort hij gewoon te spelen. Zolang Ozil zijn mentaliteit niet veranderd, zal hij weinig gaan spelen dit seizoen. Beetje bekerwedstrijdjes en een potje op de donderdagavond. Zegt genoeg dat mensen als Kolasinas, Xhaka, Guendouzi en andere jonge spelers meer speeltijd krijgen. Daarbij past de manier van spelen ook niet echt in de huidige manier van spelen van Emery. Dit heeft niks aan lamzakken zonder instelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 2 uur geleden zei Kavinos: De keuze dat Tierney en Torreira weinig spelen? Onder andere. En dat Mustafi en Xhaka te veel spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 3 minuten geleden zei Dysproz: Onder andere. En dat Mustafi en Xhaka te veel spelen. "Probleem" met Xhaka is dat hij bijna unaniem tot captain is gekozen door de spelers. Dan maak je het voor jezelf, als Emery zijnde, ook niet perse makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 46 minuten geleden zei cimbomcu: Het gaat uiteindelijk om kwaliteit toch? Ozil is idd een lamzak en doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Maar bij dit Arsenal hoort hij gewoon te spelen. Met Ozil speel je met 10 man, op een enkele wedstrijd na. Ik zou met Guendouzi, Torreira en Ceballos spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Zojuist zei Kavinos: "Probleem" met Xhaka is dat hij bijna unaniem tot captain is gekozen door de spelers. Dan maak je het voor jezelf, als Emery zijnde, ook niet perse makkelijker. Klopt, daarom zal er ook niet veel veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Achjah Emery is er pas een seizoen en een beetje, geef hem twintig jaar en kijk hoe het dan gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Son aub voor het leven schorsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Haha wat een onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 12 uur geleden zei Arsène: Son aub voor het leven schorsen. Ga eens goed naar de beelden kijken dan. De breuk komt volgens mij tot stand door de botsen ná de tackle van Son. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten