delichris Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Dat zijn jouw conclusies en aannames Niet de mijne. Gaat iemand ooit nog inhoudelijk reageren? Ik denk niet dat Arsenal vandaag gaat verliezen in eigen huis. @PJHoutman je hebt een goed punt, bedankt. Dan lees jij niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kyrill: Dat zijn jouw conclusies en aannames Niet de mijne. Gaat iemand ooit nog inhoudelijk reageren? Ik denk niet dat Arsenal vandaag gaat verliezen in eigen huis. Karel, kun je weer eens gaan reflecteren op je posts? Je bent verschrikkelijk aan het uitlokken, onnodig op de man aan het spelen, alleen maar aan het schelden (ik zie in veel te veel posts woorden als 'godverdomme' terug) en ook een beetje behoorlijk aan het spammen, ik vermoed zo dat Dans niet de enige is die dit opvalt. Plus, er hóéft niemand inhoudelijk te reageren op je posts. 30 oktober 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 We gaan gewoon de CL winnen en degraderen naar de Championship Virgil weer zeer passief bij de 1-2. Spaart zich voor Oranje denk ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Hup Arsenal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Cause there ain't, cause there ain't no Party without Thomas Partey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Thnx @La Pulga lief van je, was schitterende 2e helft. @Socrates Elanga eraf halen voor McTominay bij maar 1-0 voor, is dat niet wissel waarbij je vraagt om problemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Cause there ain't, cause there ain't no Party without Thomas Partey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 9 uur geleden zei Kyrill: Ja dat is nodig ik ben echt heel boos en dat is nog het minste ''scheldwoord'' ik kan bedenken. Misschien moet je dan gewoon even niet op MU gaan ‘surfen’ en iets thuis gaan doen oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Dat die De Gea niet naar het WK gaat is wel gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 6 minuten geleden zei La Pulga: Dat die De Gea niet naar het WK gaat is wel gek. Blijft ie lekker fit en blessure vrij voor United Saka bij Arsenal nu ook al voor de rust uitgevallen leek om zijn lies te gaan. Gezien hoe reacties waren na het EK en de ''penalty's'' hoop ik eigenlijk Saka helemaal niet naar het WK gaat of minimaal geen basisspeler wordt...\ Laat Grealish, Sterling enzo maar lekker veel spelen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Beter houdt Fulham dit vol, en maken ze nog de 1-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Dan is KDB daar wel met een klasseflits 6 minuten geleden zei Kyrill: Beter houdt Fulham dit vol, en maken ze nog de 1-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Man man man man schaam je dood Marco Silva, en Fulham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Gemakkelijke penalty wel op KdB. Hij tikt em wel aan maar is gemakkelijk gegeven imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Man man man man schaam je dood Marco Silva, en Fulham Soms begrijp ik toch jouw kijk op voetbal niet, wat verwacht je dan eigenlijk, dat ze uit op City punten gaan pakken als promovendus? City stond dan wel met tien maar zelf dan domineren ze nog, plan stond wel goed imo. Die penalty op KDB was zeer licht gegeven, maar desondanks is 2-1 geen slecht resultaat uit daar, zeker ook zonder Mitro want onderschat zijn afwezigheid niet. Eerst eens zien of Arsenal daar wel kan gaan winnen, want het op een ander steken is natuurlijk kiezen voor gemak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 1 minuut geleden zei Netzwerk: Soms begrijp ik toch jouw kijk op voetbal niet, wat verwacht je dan eigenlijk, dat ze uit op City punten gaan pakken als promovendus? City stond dan wel met tien maar zelf dan domineren ze nog, plan stond wel goed imo. Die penalty op KDB was zeer licht gegeven, maar desondanks is 2-1 geen slecht resultaat uit daar, zeker ook zonder Mitro want onderschat zijn afwezigheid niet. Eerst eens zien of Arsenal daar wel kan gaan winnen, want het op een ander steken is natuurlijk kiezen voor gemak. Ze probeerde niet eens 2e helft.... Spelen meer dan helft met man meer. Ik heb net al antwoord op getypt in gruwelijk hekel aan topic. Fulham zijn geen koeken bakkers staan of stonden 7e en oa uit al bij Leeds gewonnen bijvoorbeeld... Je hebt een man meer moet je er gewoon voor gaan.... Overtreding was dom en niet nodig. Is precies zelfde als Palace uit bij 10 man van Liverpool.... Kaakrood op de schamen en neit eens proberen goal te maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 dus je bent boos op een ploeg die net verloren heeft van een van de best voetballende ploegen ter wereld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Ze probeerde niet eens 2e helft.... Spelen meer dan helft met man meer. Ik heb net al antwoord op getypt in gruwelijk hekel aan topic. Fulham zijn geen koeken bakkers staan of stonden 7e en oa uit al bij Leeds gewonnen bijvoorbeeld... Je hebt een man meer moet je er gewoon voor gaan.... Overtreding was dom en niet nodig. Is precies zelfde als Palace uit bij 10 man van Liverpool.... Kaakrood op de schamen en neit eens proberen goal te maken... Dus als je tegenstander rood krijgt moet je meteen maar voor je een hele week voor trainde teniet gooien, hoofdloos gaan aanvallen tegen een ploeg met een Haaland of KDB? Het doel van Fulham is erin blijven, dan hoor je te winnen van ploegen uit vorm als Leeds (dat toen op het moment van spelen bij de laatste drie stond als ik het me goed herinner.). Jij weet normaal toch ook wel dat één pijlsnelle counter de helft van de tijd genoeg is voor een gegarandeerde City goal met de snelheid en flitsen dat daar zitten, dan sta je meteen achter. Nu is het door een lichte penalty anders hadden ze een punt. Tegen een ploeg als dit City dit seizoen is 2-1 gewoon prima al stonden ze met een man minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Netzwerk: Dus als je tegenstander rood krijgt moet je meteen maar voor je een hele week voor trainde teniet gooien, hoofdloos gaan aanvallen tegen een ploeg met een Haaland of KDB? Het doel van Fulham is erin blijven, dan hoor je te winnen van ploegen uit vorm als Leeds (dat toen op het moment van spelen bij de laatste drie stond als ik het me goed herinner.). Jij weet normaal toch ook wel dat één pijlsnelle counter de helft van de tijd genoeg is voor een gegarandeerde City goal met de snelheid en flitsen dat daar zitten, dan sta je meteen achter. Nu is het door een lichte penalty anders hadden ze een punt. Tegen een ploeg als dit City dit seizoen is 2-1 gewoon prima al stonden ze met een man minder. Ja ik ben gefrustreerd ook omdat Arsenal fan ben ja, klopt.... Arsenal heeft laatste jaren meer dan eens rood gekregen.... Denk je ook maar één team tegen ons dan niet voor winst ging? nope.... Ik blijf nog steeds van mening doel voor Arsenal is en blijft CL halen... Ik verwacht en reek niet op titel.. En is verschil amai.... Tussen vol op aanval gaan tegen 10 man van City en helemaal niks doen.. En helemaal niks doen is dus wat ze deden. Nederlaag=nederlaag Maakt geen ene malle moer uit of 2-1 is of 5-1 en zolang tegen 10 man al helemaal niet, heb je gewoon gefaald... Denkt toch niet City perfect is ofzo? Nog niet CL gewonnen en 2 seizoenen geleden oa thuis van Wolves en Palace verloren... Fulham is team al jarenlang in en uit PL gaat. PL is net te moeilijk voor ze meestal en Championship is veels te makkelijk. Als je dan uit bij City 1-1 staat en met 10 man speelt en dan niet eens probeert iets te creëren is dat gewoon sneu, feit. Zeker het feit Fulham gewoon goed en hoog op ranglijst staat. Is de PL loool Neimand is daar onaantastbaar al jaren neit ook City niet. En als je concurrent dan na 26 minuten al rood krijgt en zolaat nog wint, is dat gewoon zuur. Knap gedaan van City maar gewoon onvoldoende van Fulham. Ja Mitrovic is goed maar die stond om 13:00 vanmiddag nog gewoon beschikbaar bij FPL... 5 november 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Tielemans wat een goal weer. 2d99db9d006c8e9d265b123ceb8a0603.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Heerlijk (alweer) ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Ja ik ben gefrustreerd ook omdat Arsenal fan ben ja, klopt.... Arsenal heeft laatste jaren meer dan eens rood gekregen.... Denk je ook maar één team tegen ons dan niet voor winst ging? nope.... Ik blijf nog steeds van mening doel voor Arsenal is en blijft CL halen... Ik verwacht en reek niet op titel.. Van Arsenal viel er de laatste seizoenen dan ook veel makkelijker te winnen dan City dat de afgelopen jaren al op topniveau speelde, je moet geen appelen met peren vergelijken. Als het doel dan toch CL is, waarom loop je dan te blaren dat Fulham als promovendus moet winnen van City? Arsenal staat nog een zevental punten van de vijfde. Citaat En is verschil amai.... Tussen vol op aanval gaan tegen 10 man van City en helemaal niks doen.. En helemaal niks doen is dus wat ze deden. Nederlaag=nederlaag Maakt geen ene malle moer uit of 2-1 is of 5-1 en zolang tegen 10 man al helemaal niet, heb je gewoon gefaald... Jij noemt het niets doen, ik noem dit proberen een punt te redden en de wedstrijd iet of wat proberen overleven tegen een drukkend City. Ik prefereer toch ook een 2-1 nederlaag dan een 5-1 voor morele redenen. Citaat Denkt toch niet City perfect is ofzo? Nog niet CL gewonnen en 2 seizoenen geleden oa thuis van Wolves en Palace verloren... Ga je nu serieus een toernooi met een competitie lopen vergelijken? Waarom je hier vergelijkt naar twee seizoenen geleden is mij ook echt een raadsel, twee seizoenen is in voetbal zeer lang, maar kom het zal wel. Citaat Fulham is team al jarenlang in en uit PL gaat. PL is net te moeilijk voor ze meestal en Championship is veels te makkelijk. Als je dan uit bij City 1-1 staat en met 10 man speelt en dan niet eens probeert iets te creëren is dat gewoon sneu, feit. Zeker het feit Fulham gewoon goed en hoog op ranglijst staat. Is de PL loool Neimand is daar onaantastbaar al jaren neit ook City niet. Dus omdat Fulham de voorbije jaren een liftploeg was moeten ze zichzelf maar opofferen en vol voor de aanval gaan uit bij de kampioen? Fulham staat achtste maar heeft al veertien wedstrijden gehad en desondanks staan ze meer dan tien punten achter City. Niemand is onaantastbaar zeg je? Ik wil wel eens zien wie dit City van de titel gaat houden de komende jaren, de afgelopen seizoenen kampioen of er telkens zeer dichtbij. Citaat En als je concurrent dan na 26 minuten al rood krijgt en zolaat nog wint, is dat gewoon zuur. Knap gedaan van City maar gewoon onvoldoende van Fulham. Ja Mitrovic is goed maar die stond om 13:00 vanmiddag nog gewoon beschikbaar bij FPL... Zuur is het vooral op de manier dat die penalty is gegeven, desondanks City verdiende de zege wel en om dan te zeggen onvoldoende van Fulham omdat ze verloren ga je nog veel onvoldoende's kunnen uitdelen dit seizoen, twee voor Arsenal waarschijnlijk nog. Mitrovic heeft een enkelblessure, als je effectief de moeite had genomen om nog maar eens naar de opstellingen te kijken of überhaupt de match te kijken had je dit geweten, maar als een scorebordkereltje is dat natuurlijk moeilijk. Jouw kijk op voetbal valt mij moeilijk te vatten, want als een kampioen rood pakt moet de promovendus er opeens gaan winnen en mogen ze niet voor een punt spelen, zeer vreemde kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Netzwerk: Van Arsenal viel er de laatste seizoenen dan ook veel makkelijker te winnen dan City dat de afgelopen jaren al op topniveau speelde, je moet geen appelen met peren vergelijken. Als het doel dan toch CL is, waarom loop je dan te blaren dat Fulham als promovendus moet winnen van City? Arsenal staat nog een zevental punten van de vijfde. Jij noemt het niets doen, ik noem dit proberen een punt te redden en de wedstrijd iet of wat proberen overleven tegen een drukkend City. Ik prefereer toch ook een 2-1 nederlaag dan een 5-1 voor morele redenen. Ga je nu serieus een toernooi met een competitie lopen vergelijken? Waarom je hier vergelijkt naar twee seizoenen geleden is mij ook echt een raadsel, twee seizoenen is in voetbal zeer lang, maar kom het zal wel. Dus omdat Fulham de voorbije jaren een liftploeg was moeten ze zichzelf maar opofferen en vol voor de aanval gaan uit bij de kampioen? Fulham staat achtste maar heeft al veertien wedstrijden gehad en desondanks staan ze meer dan tien punten achter City. Niemand is onaantastbaar zeg je? Ik wil wel eens zien wie dit City van de titel gaat houden de komende jaren, de afgelopen seizoenen kampioen of er telkens zeer dichtbij. Zuur is het vooral op de manier dat die penalty is gegeven, desondanks City verdiende de zege wel en om dan te zeggen onvoldoende van Fulham omdat ze verloren ga je nog veel onvoldoende's kunnen uitdelen dit seizoen, twee voor Arsenal waarschijnlijk nog. Mitrovic heeft een enkelblessure, als je effectief de moeite had genomen om nog maar eens naar de opstellingen te kijken of überhaupt de match te kijken had je dit geweten, maar als een scorebordkereltje is dat natuurlijk moeilijk. Jouw kijk op voetbal valt mij moeilijk te vatten, want als een kampioen rood pakt moet de promovendus er opeens gaan winnen en mogen ze niet voor een punt spelen, zeer vreemde kijk. Doe is effe normaal joh vent. Ik heb ook andere dingen in mijn leven. Was met kennisen naar de bioscoop. Toen ik daar om 13:00 fantasy premier league instelde was Mitrovic nog gewoon beschikbaar. Ik heb gewoon gekeken onderweg naar huis en zodra ik thuis was weer. Als jij zulke opmerkingen gaat maken als "scorebordkereltje" en "natuurlijk moeilijk" hoeft van mij niet. EDIT ik heb over nagedacht. Jij hebt gelijk! Ik zit fout. Als ik met FM23 met 9 man met Freiburg van Leverkusen kan winnen, kan City prima met 10 man van Fulham winnen. Ik stelde mij aan en trekte rare vergelijkingen. 5 november 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 het zal Fulham ook worst wezen dat Arsenal nu niet dichterbij komt. die spelen toch niet om een bepaald team wel of niet kampioen te laten spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Poah Jesus kop die bal erin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten