Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wie is die comment bij Chelsea - Spurs? :-D Wat een dramatische vent zeg.

Verder jammer dit. Zijn een stuk beter, maar balletjes gaan er niet in (creëren ook niet heel veel kansen) en dan krijg je zo'n penal tegen. Niet slim van Son, maar was wel gewoon een schwalbe van Moses. Hopen dat het in de tweede helft wel wil lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij uitleggen hoe Hampden Park vol kan zitten met duizenden Celtic en Rangers fans met enkel een paar agenten tussen beiden, terwijl er in NL er geen eens een paar honderd Feyenoorders naar de ArenA mogen in een apart hok onder zware beveiliging (en andersom)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef die man maar een rol als hoofd jeugdopleiding en dan Allegri aanstellen als hoofdtrainer

Met alle respect, maar het wordt tijd dat Wenger "verdwijnt" bij Arsenal. Als je hem in de club houdt, blijf je er denk ik echt wel "last van hebben". Het is echt tijd voor een nieuwe, frisse wind. Nieuwe personen op dat soort posities (manager, TD, hoofd jeugdopleiding) om door te selecteren, echt te vernieuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook mooi voor de geografische verspreiding van PL clubs, vooral nu Sunderland en Boro er zo goed als zeker eruit gaan. Daarom ook jammer dat Brighton is gepromoveerd, weer een club uit het zuiden. Hopen dat Leeds, Sheffield Wednesday of Huddersfield promoveren.

Dit is echt een probleem aan het worden. Clubs als Sunderland kunnen geen goede spelers meer aantrekken, omdat spelers daar niet willen wonen. Daarom kunnen clubs als Palace en West Ham (al is dat natuurlijk wel een relatief grote naam) toppers aantrekken. Andere clubs die niet uit die omgeving denken er serieus over na om een trainingscomplex in de omgeving van London te bouwen en de spelers daar te laten wonen. Vervolgens om de twee weken vliegen naar hun 'thuis stadion' in bijvoorbeeld Newcastle of Sunderland. Dat zou ik echt heel bizar vinden.

Ohjah en waarom heb ik nou weer dat fimpje van de ma van Terry aangeklikt :r ;e

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites