Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Kyrill:

@delichris wat vind je ervan dat Erik ten Hag serieus zegt(aldus Prime Sport Video) dat Manchester United nog de PL kan winnen?

Het kan, maar ik ga er vanuit dat het niet gaat lukken en dat wij ons moeten gaan richten op de FA Cup.

@La Pulga We gaan zeker dit seizoen de Champions League winnen, maar ook de Europa League en de Conference League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Everton erkend? 

Everton reageert in een statement verontwaardigd op de nieuwe aanklachten. "De club moet zich nu verdedigen tegen een andere aanklacht van de Premier League die precies dezelfde financiële periodes omvat waarvoor al sancties zijn opgelegd. Het beroep van de club is zelfs nog niet eens gehoord. De club is van mening dat dit het gevolg is van een duidelijke tekortkoming in de regels van de Premier League."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Satyr:

Forest en opnieuw Everton moeten voor een puntenstraf vrezen. Beide teams hebben inmiddels erkend fout te zitten.

Man City ligt ook nog altijd onder de loep

Met City duurt wel heel lang met die 105 aanklachten. Chelsea is ook al onder de loep volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

De aanklachten die City heeft liggen zijn dan ook heel andere aanklachten dan Everton (in ieder geval de eerste puntenaftrek) tegen zich heeft. Dus daarom heeft een vergelijking maken niet heel erg veel zin

Maar hoelang gaat het nog duren met die City aanklacht dan?

Er loopt namelijk sinds 2018 al een onderzoek tegen City ;)

''

30 Nov 2023The top-flight charged its champions with 115 alleged breaches of financial regulations in February after opening an investigation in 2018.''

Al bijna 6 jaar dus....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

Maar hoelang gaat het nog duren met die City aanklacht dan?

Er loopt namelijk sinds 2018 al een onderzoek tegen City ;)

''

30 Nov 2023The top-flight charged its champions with 115 alleged breaches of financial regulations in February after opening an investigation in 2018.''

Al bijna 6 jaar dus....

Ja dat weet ik ook niet Karel. Ik zit niet in die onderzoekscommissie ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ja dat weet ik ook niet Karel. Ik zit niet in die onderzoekscommissie ofzo

Hahaahah nee uiteraard sorry, was weer eens classic Karel minder scherp. Anyway jammer zo 'n gesplitste PL speelronde. Ben blij zowel Villa als Spurs niet gewonen hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was, twee jaar terug, een probleem met de regelgeving met Man City. Die sjeik had bepaalde Fair Play regels nooit ondertekend. Of naja, hij ondertekende toendertijd helemaal niets namens City. Dat maakte de situatie heel lastig. Toen ik in Londen woonde vertelde een kennis dat die bij het advocatenkantoor werkte dat City verdedigt, Freshfields, natuurlijk de duurste advocaten van Engeland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites