Beppu Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Wat een tempo deze pot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Salah ken wel voetballen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 (edited) Poeh, Gakpo.. Zwakste man op het veld. Edited December 23, 2023 by Beppu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Toch nog een lach me op gezicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Ik weet op dit moment echt niet wat hands is dat leidt tot een penalty. Vorig week tegen United, gisteren tegen Arsenal. Galatasaray paar weken terug tegen United. Moet je echt gaan volleyballen voor dat het penalty is tegenwoordig? Trent had natuurlijk die kans moeten maken. Met de vorige middenveld maakte je gehakt van topploegen die naar Anfield kwamen. Nu weet ik niet zo zeker of we daadwerkelijk vooruit zijn gegaan. Diaz speelt een waardeloos seizoen en beide spitsen scoren niet. Zo kom je natuurlijk nooit vooruit. Jota had beide in huidige vorm eruit gespeeld. Wat is Everton goed hé. Reële kans dat zij winnen tegen City volgende speeldag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Gefeliciteerd @delichris Hopelijk wordt het beleid gelijk in januari aangepakt en mogen de overbodige spelers vertrekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 9 uur geleden zei Acquafresca: Ik weet op dit moment echt niet wat hands is dat leidt tot een penalty. Vorig week tegen United, gisteren tegen Arsenal. Galatasaray paar weken terug tegen United. Moet je echt gaan volleyballen voor dat het penalty is tegenwoordig? Trent had natuurlijk die kans moeten maken. Met de vorige middenveld maakte je gehakt van topploegen die naar Anfield kwamen. Nu weet ik niet zo zeker of we daadwerkelijk vooruit zijn gegaan. Diaz speelt een waardeloos seizoen en beide spitsen scoren niet. Zo kom je natuurlijk nooit vooruit. Jota had beide in huidige vorm eruit gespeeld. Wat is Everton goed hé. Reële kans dat zij winnen tegen City volgende speeldag. Ik moest weer werken, heb dus helaas niks kunnen zien. Wel Match of the Day van iig Liverpool-Arsenal... Ik wil alleen zeggen Odegaard kwam goed weg, had penalty moeten zijn... Ga geen voorbeelden noemen maar zit Arsenal dit seizoen ook heel vaak tegen met arbitrale dingen en VAR Sowieso is het niveau van arbitrage en VAR in de PL bar en bar slecht. Hoe Wilfried Boly die 2e geel en rood kreeg tegen Bournemouth, is regelrechte ludicrious, slaat helemaal nergens op, was totaal geen overtreding. TAA is echt een geweldenaar , niet normaal. Dat lichtte ze bij MOTD ook uit en terecht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Gefeliciteerd @delichris Hopelijk wordt het beleid gelijk in januari aangepakt en mogen de overbodige spelers vertrekken. Gefeliciteerd met weer een nederlaag? Of is Erik eindelijk ontslagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Citaat Manchester United mogelijk compleet op de schop na deal van 1,5 miljard euro Sir Jim Ratcliffe is voor 25 procent eigenaar van Manchester United geworden, zo meldt de club zondag via de officiële kanalen. De Britse zakenman investeerde volgens The Financial Times liefst 1,49 miljard euro in de club. Ratcliffe wordt volledig verantwoordelijk voor het sportieve beleid van the Red Devils. Er werd al maandenlang gesproken over een overname van de club. Ratcliffe neemt 25 procent van de aandelen over van de familie Glazer. In eerste instantie wilde de succesvolle zakenman de hele club overnemen, maar dat zag de Glazer-familie niet zitten. De miljardair is erg verheugd het nieuws te kunnen delen. “We zijn hier voor de lange termijn en erkennen dat er veel uitdagingen en hard werk in het verschiet liggen, die we zullen benaderen met nauwgezetheid, professionaliteit en passie.” “We zijn vastbesloten om met iedereen bij de club samen te werken - het bestuur, het personeel, de spelers en de fans - om de club vooruit te helpen”, besluit Ratcliffe. “Onze gezamenlijke ambitie is duidelijk: we willen allemaal dat Manchester United weer terugkomt waar we thuishoren, aan de top van het Engelse, Europese en mondiale voetbal.” Wat de gevolgen zijn voor manager Erik ten Hag, is vooralsnog onduidelijk. Hoewel Ratcliffe heeft laten weten circa 350 miljoen euro extra te gaan investeren in de club en veranderingen aankondigt, heeft hij zich niet uitgesproken over een eventuele trainerswissel. Ratcliffe is voorzitter van het concern INEOS en werd onder meer bekend in de wielersport en in de Formule 1-wereld. Verder is de miljardair eigenaar van het Franse OGC Nice en het Zwitserse FC Laussane. Ze krijgen een nieuwe mede-eigenaar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Ze krijgen een nieuwe mede-eigenaar. ben benieuwd. Thnx maatje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 We hadden laatst Akpom, maar deze is wel erger toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 4 minuten geleden zei La Pulga: We hadden laatst Akpom, maar deze is wel erger toch? Vergelijkbaar wat mij betreft hoor..! Maar deze is pijnlijker omdat Chelsea uiteindelijk verliest... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 25, 2023 Share Gepost December 25, 2023 13 uur geleden zei La Pulga: Gefeliciteerd @delichris Hopelijk wordt het beleid gelijk in januari aangepakt en mogen de overbodige spelers vertrekken. Ik weet echt niet wat we van Radcliffe moeten verwachten. Ik heb wel gelezen dat hij zich met het voetbalgedeelte bezig gaat houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Gaat Men-sjester-Joenited zijn 9e PL nederlaag alweer leiden? Of gaat Good Ebening Astun Filla met Unai Emery winnen en daarmee in punten gelijk komen met koploper Liverpool? Ik heb er zin in ieder gevalGunstigste scenario voor mij als Arsenal fan, is dat United wint, die zijn geen concurrent alweer niet van ons, en gaat ook niet worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 12 minuten geleden zei Kyrill: Gaat Men-sjester-Joenited zijn 9e PL nederlaag alweer leiden? Of gaat Good Ebening Astun Filla met Unai Emery winnen en daarmee in punten gelijk komen met koploper Liverpool? Ik heb er zin in ieder gevalGunstigste scenario voor mij als Arsenal fan, is dat United wint, die zijn geen concurrent alweer niet van ons, en gaat ook niet worden. Laat Villa maar winnen. Zijn ook geen concurrent en gaan nog genoeg laten liggen de tweede seizoenshelft. United gun ik helemaal niks. Sorry @delichris 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Dit is gewoon weer niet heel sterk gekeept van Onana of wel? Bal komt gewoon in de 5 meter. Uitkomen en de bal uit de lucht plukken is zeker een optie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 0-2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Dendoncker 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Mooi man dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Bizar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Pff ze waren de eerste helft ook al beter, maar had echt nooit verwacht dat ze dit nog om zouden draaien. Het is Hojlund ook echt gegund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost December 26, 2023 Share Gepost December 26, 2023 Lekkere tweede helft zeg. Erik heeft zeker met z'n waterflesje gegooid in de rust. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 27, 2023 Share Gepost December 27, 2023 (edited) 12 uur geleden zei Mansveld: Laat Villa maar winnen. Zijn ook geen concurrent en gaan nog genoeg laten liggen de tweede seizoenshelft. United gun ik helemaal niks. Sorry @delichris Geeft niets hoor. De drie punten zijn binnen @Kyrill Nooit lachen als de wedstrijd niet is gespeeld . Ik heb nooit zo hard gejuicht op tweede kerstdag. Wat een werklust hebben ze neergelegd op de mat. Bruno ging voor op in de strijd. Edited December 27, 2023 by delichris 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 27, 2023 Share Gepost December 27, 2023 3 minuten geleden zei delichris: Geeft niets hoor. De drie punten zijn binnen @Kyrill Nooit lachen als de wedstrijd niet is gespeeld . Ik heb nooit zo hard gejuicht op tweede kerstdag. Wat een werklust hebben ze neergelegd op de mat. Bruno ging voor op in de strijd. Hahahhahah ja eens. Gefeliciteerd!! Netjes hoor! Fijn voor Hjolund ook en netjes van Garnacho!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 27, 2023 Share Gepost December 27, 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Hahahhahah ja eens. Gefeliciteerd!! Netjes hoor! Fijn voor Hjolund ook en netjes van Garnacho!! Ik zit nog na te genieten van de wedstrijd. En dat Erik gewoon even jonkies inbrengt ipv ervaren spelers zegt ook iets. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts