delichris Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wytze van der Goot maakte een aardige blunder door die gehandicapte man een gek noemen en zeggen dat die al aardig wat pints op had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 36 minuten geleden zei delichris: Wytze van der Goot maakte een aardige blunder door die gehandicapte man een gek noemen en zeggen dat die al aardig wat pints op had. Direct daarna ook z'n excuses aangeboden, misschien wat lomp uitgedrukt van hem, maar gezien de huidige perikelen rondom supporters niet eens z'n rare aanname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Direct daarna ook z'n excuses aangeboden, misschien wat lomp uitgedrukt van hem, maar gezien de huidige perikelen rondom supporters niet eens z'n rare aanname. Je kon gelijk zien dat deze jongen gehandicapt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 8 minuten geleden zei delichris: Je kon gelijk zien dat deze jongen gehandicapt is. Wat wil je precies zeggen dan? Dat Wytze bewust een gehandicapt persoon als gek wegzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 2 minuten geleden zei Kelvin: Wat wil je precies zeggen dan? Dat Wytze bewust een gehandicapt persoon als gek wegzet. Daar lijkt het wel op ja. Heb je het moment wel gezien dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Dat lijkt me erg sterk. Zijn eigen reactie op Twitter lijkt me helder. Een gevalletje storm in een glas water. Hij heeft 'sorry' gezegd en we kunnen allemaal weer door met ons leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Foutje, bedankt. Niet groter maken dan het is joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Chelsea heeft ondertussen alweer 60 miljoen uitgegeven. Gaan ze komende zomer boven de miljard uitkomen? Volgens mij kunnen ze nog wel 9 nieuwe spelers gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 5 uur geleden zei delichris: Wytze van der Goot maakte een aardige blunder door die gehandicapte man een gek noemen en zeggen dat die al aardig wat pints op had. Nou is dat bij een ManU supporter altijd lastig in te schatten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 1 uur geleden zei Mansveld: Nou is dat bij een ManU supporter altijd lastig in te schatten Ik zou ‘m pakken @delichris Zo op z’n neus #fittie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 14 uur geleden zei Rogier.: Ik zou ‘m pakken @delichris Zo op z’n neus #fittie Ik ben van de zomer bij hem in de buurt. @Mansveld Afspreken bij Bandu ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Understand Liverpool have booked a medical today for Alexis Mac Allister. 🚨🔴 #LFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Als nieuwsgierige Belg, welke club staat in pole position om Tielemans te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Tielemans moet lekker naar Dortmund. Die is de laatste jaar enorm wisselvallig geweest. Ideale vervanger voor Bellingham. Mac Allister naar Liverpool dus. Verwacht nog een marathon loper voor rechts op het middenveld aangezien Trent tegenwoordig meer als een middenvelder speelt. Manu Kone en Khephren Thuram worden door Fabrzio genoemd. Beide nooit zien spelen. Gvardiol wordt in de wandelgangen genoemd als een aankoop voor centraal en links achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 20 minuten geleden zei Acquafresca: Tielemans moet lekker naar Dortmund. Die is de laatste jaar enorm wisselvallig geweest. Ideale vervanger voor Bellingham. Ho, stop de tijd. Alvarez? :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Als nou Alvarez naar Dortmund gaat, pikken wij transfervrij Tielemansje op, sturen we Klaassen naar Leicester 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Tielemans maar naar Dortmund dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Liggen de rechten van de Championship en de League 1 volgend jaar bij VIaplay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Aston Villa haalt even Tielemans en Chamberlain op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Hopelijk zorgt deze overname voor een snelle terugkeer op het hoogste niveau https://www.leedsunited.com/news/club/31543/ownership-update?fbclid=IwAR1c-AMNKU5XJ-zkuPP2atppRZ0zCXBCziev_X7BrrecSLQRem6RxnKKo6Q Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 4 uur geleden zei CrisChivu: Liggen de rechten van de Championship en de League 1 volgend jaar bij VIaplay? Volgens mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Aston Villa haalt even Tielemans en Chamberlain op. Ik weet wel dat Tielemans niet het beste seizoen heeft en Aston Villa de curve naar boven in heeft geslagen,, maar hij kon makkelijk eenCL team kiezen buiten engeland, maar PL geld is blijkbaar belangrijker. toch wel wat onvervuld potentieel voor wat ooit het grootste talent van belgie was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 7 minuten geleden zei AntiChrist7: Ik weet wel dat Tielemans niet het beste seizoen heeft en Aston Villa de curve naar boven in heeft geslagen,, maar hij kon makkelijk eenCL team kiezen buiten engeland, maar PL geld is blijkbaar belangrijker. toch wel wat onvervuld potentieel voor wat ooit het grootste talent van belgie was Hij kiest gewoon voor het team waar hij meer speel tijd krijgt. Logisch denkik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Hij kiest gewoon voor het team waar hij meer speel tijd krijgt. Logisch denkik? Dat is de mentaliteit van iemand die niet veel moeite wilt doen, zoals te zien was bij zijn laatste seizoen bij leicester Dat hij al in Engeland zit zal natuurlijk ook wel meespelen, maar clubs zoals milan of Dortmund hebben toch een tikje voor vind ik qua statuut. Ook dat het al zo snel beslist is vind ik wat raar. Maar goed, hopelijk raapt hij zichzelf snel op want het belgische nationale elftal heeft niet meer de weelde aan middenvelders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 2 minuten geleden zei AntiChrist7: Dat is de mentaliteit van iemand die niet veel moeite wilt doen, zoals te zien was bij zijn laatste seizoen bij leicester Dat hij al in Engeland zit zal natuurlijk ook wel meespelen, maar clubs zoals milan of Dortmund hebben toch een tikje voor vind ik qua statuut. Ook dat het al zo snel beslist is vind ik wat raar. Maar goed, hopelijk raapt hij zichzelf snel op want het belgische nationale elftal heeft niet meer de weelde aan middenvelders... Ben ik het niet echt mee eens. Ik vind het juist een statement van Aston Villa, dat hun ambitie kracht bijzet om weer sub/topper te worden in de PL. Naar wat ik gelezen heb was Galatasaray het concreetst? Niet voor niets dat Turkse fans zijn Instagram nu volspammen. Mooie keuze van Youri, hopelijk kan hij zijn beste vorm nu terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten