Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei delichris:

Wytze van der Goot maakte een aardige blunder door die gehandicapte man een gek noemen en zeggen dat die al aardig wat pints op had.

Direct daarna ook z'n excuses aangeboden, misschien wat lomp uitgedrukt van hem, maar gezien de huidige perikelen rondom supporters niet eens z'n rare aanname. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Direct daarna ook z'n excuses aangeboden, misschien wat lomp uitgedrukt van hem, maar gezien de huidige perikelen rondom supporters niet eens z'n rare aanname. 

Je kon gelijk zien dat deze jongen gehandicapt is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei delichris:

Wytze van der Goot maakte een aardige blunder door die gehandicapte man een gek noemen en zeggen dat die al aardig wat pints op had.

Nou is dat bij een ManU supporter altijd lastig in te schatten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tielemans moet lekker naar Dortmund. Die is de laatste jaar enorm wisselvallig geweest. Ideale vervanger voor Bellingham.

Mac Allister naar Liverpool dus. Verwacht nog een marathon loper voor rechts op het middenveld aangezien Trent tegenwoordig meer als een middenvelder speelt. Manu Kone en Khephren Thuram worden door Fabrzio genoemd. Beide nooit zien spelen. Gvardiol wordt in de wandelgangen genoemd als een aankoop voor centraal en links achter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Aston Villa haalt even Tielemans en Chamberlain op. 

Ik weet wel dat Tielemans niet het beste seizoen heeft en Aston Villa de curve naar boven in heeft geslagen,, maar hij kon makkelijk eenCL team kiezen buiten engeland, maar PL geld is blijkbaar belangrijker. toch wel wat onvervuld potentieel voor wat ooit het grootste talent van belgie was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik weet wel dat Tielemans niet het beste seizoen heeft en Aston Villa de curve naar boven in heeft geslagen,, maar hij kon makkelijk eenCL team kiezen buiten engeland, maar PL geld is blijkbaar belangrijker. toch wel wat onvervuld potentieel voor wat ooit het grootste talent van belgie was

Hij kiest gewoon voor het team waar hij meer speel tijd krijgt. Logisch denkik? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Hij kiest gewoon voor het team waar hij meer speel tijd krijgt. Logisch denkik? 

Dat is de mentaliteit van iemand die niet veel moeite wilt doen, zoals te zien was bij zijn laatste seizoen bij leicester :)

Dat hij al in Engeland zit zal natuurlijk ook wel meespelen, maar clubs zoals milan of Dortmund hebben toch een tikje voor vind ik qua statuut. Ook dat het al zo snel beslist is vind ik wat raar.

Maar goed, hopelijk raapt hij zichzelf snel op want het belgische nationale elftal heeft niet meer de weelde aan middenvelders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei AntiChrist7:

Dat is de mentaliteit van iemand die niet veel moeite wilt doen, zoals te zien was bij zijn laatste seizoen bij leicester

Dat hij al in Engeland zit zal natuurlijk ook wel meespelen, maar clubs zoals milan of Dortmund hebben toch een tikje voor vind ik qua statuut. Ook dat het al zo snel beslist is vind ik wat raar.

Maar goed, hopelijk raapt hij zichzelf snel op want het belgische nationale elftal heeft niet meer de weelde aan middenvelders...

Ben ik het niet echt mee eens. Ik vind het juist een statement van Aston Villa, dat hun ambitie kracht bijzet om weer sub/topper te worden in de PL. Naar wat ik gelezen heb was Galatasaray het concreetst? Niet voor niets dat Turkse fans zijn Instagram nu volspammen. Mooie keuze van Youri, hopelijk kan hij zijn beste vorm nu terugvinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites