Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Aaron21:

Arsenal geeft het nog wel weg hoor.

Niet aan United in ieder geval ;)

Zou me daar meer druk om maken na een 7-0 nederlaag....

Maar klopt Arsenal moet nog City, Liverpool, Fulham en Newcastle uit.

City ''maar'' Brentford, Brighton en Fulham maar goed ze speelde ook gelijk uit bij Forest.

Mooie is Arsenal in feite uit beter doet en net zoveel of meer punten pakt bijna, dan thuis :)

Wij gaan sowieso CL halen en misschien titel, doel blijft ook nu voor mij nog steeds CL plaatsing.

Titel is nog mooier als dat lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig daar. Lineker vergeleek Groot Brittannië met Nazi Duitsland? En de BBC vindt nu dat hij geen politieke mening mag hebben. Dat is wel gek, want principe mag ieder mens een mening hebben. Misschien had hij toch beter naar Bazil Fawlty kunnen luisteren.

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei joostmakaay:

Zou Match of the Day morgen nog wel iemand voor de camera hebben?

https://www.bbc.com/news/uk-64920557

Zelfs commentatoren hebben zich teruggetrokken. The Atletic schrijft dat er niemand zal zitten en dat ze enkel beelden van de wedstrijden zullen tonen

bewerkt door rich ruzzian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahaha wat toevallig. Ik wist dit nog niet, heb net gisteravond voor mijn Novelle Match of the Day achtige post gedaan. 

https://www.theguardian.com/football/2023/mar/08/gary-lineker-bbc-uk-asylum-policy-nazi-germany-match-of-the-day-presenter

Dit is wel moeite waard. UK staat op plek 16/26 van de EU qua refugees beleid, is idd bepaald niet goed nee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Arezo:

Lineker vergeleek Groot Brittannië met Nazi Duitsland?

Niet echt. Hij sprak zijn afschuw uit over een ingediende wet. En daarbij zei hij dat het taalgebruik van de regering "not dissimilar" (niet onvergelijkbaar) was met dat van jaren '30 Duitsland. Hij vergelijk dus enkel het taalgebruik met dat in het Duitsland van de jaren '30 (mogelijk dus nog pre-Nazi-Duitsland, al is dat een flauwe kanttekening).

2 uur geleden zei rich ruzzian:

Zelfs commentatoren hebben zich teruggetrokken. The Atletic schrijft dat er niemand zal zitten en dat ze enkel beelden van de wedstrijden zullen tonen

Er schijnen spelers te zijn die weigeren post-match interviews te doen.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Solidariteit met Lineker inderdaad.

Is inmiddels definitief. Geen studioprogramma, geen presentator, geen analisten en geen spelersinterviews. Commentaar heb ik nog niet gehoord, maar er zijn inderdaad ook commentatoren die niet meewerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Hwb:

Solidariteit met Lineker inderdaad.

Is inmiddels definitief. Geen studioprogramma, geen presentator, geen analisten en geen spelersinterviews. Commentaar heb ik nog niet gehoord, maar er zijn inderdaad ook commentatoren die niet meewerken.

Vaste commentatoren hebben zich teruggetrokken, bbc heeft andere manieren om de wedstrijden toch van commentaar te voorzien. Dus de beelden hebben wel commentaar eronder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei rich ruzzian:

Vaste commentatoren hebben zich teruggetrokken, bbc heeft andere manieren om de wedstrijden toch van commentaar te voorzien. Dus de beelden hebben wel commentaar eronder. 

Toch Rich, het is niet het zelfde helaas ;):'(

Die analyses waren voor mij altijd het USP en redenen om te kijken...

Normale samenvattingen kan je overal wel vinden. Juist den analyses is wat MOTD zo goed en bijzonder maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Titan:

Die rode kaart voor Casemiro is toch wel heel zwaar? In huize Nijhuis is dat een vriendschappelijke tikje.

Zijn voet ketst van de bal op het scheen van die speler, beetje ongelukkig wel. Hij speelt natuurlijk wel met vuur door met alle risico van dien in te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Beppu:

Zijn voet ketst van de bal op het scheen van die speler, beetje ongelukkig wel. Hij speelt natuurlijk wel met vuur door met alle risico van dien in te komen. 

Waarom kijken jij en @Titan United - Southampton als je ook Fulham - Arsenal kan kijken? :cab::sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Beppu:

;e

Wat? Ik stel toch normale vraag....? 

Je bent zelfs Feyenoord fan, kijk je liever naar team van oud Ajax manager;e

Dan wedstrijd van de nummer 8 thuis tegen de nummer 1...

Zelf weten maar Southampton staat zelfs laatste, echte liefhebber kan ik je dan moeilijk noemen.... 

En je hebt zelf ook regelmatig over Arsenal? En al helemaal in relatie met mij, hoogst eigenaardig dit... 🤔🤔

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom kijken jij en @Titan United - Southampton als je ook Fulham - Arsenal kan kijken? :cab::sorry:

Omdat ik absoluut niets heb met Arsenal. Sowieso kan het Britse voetbal me amper boeien, maar op dit moment heb ik zo'n gratis periode Viaplay en vind ik het geinig om te kijken hoe zo'n Ten Hag, Antony en Weghorst het doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei sennid:

Iedereen mag toch zelf bepalen waar ze naar kijken? Ik heb er 3 aan staan.

Ja klopt. Maar ik mag toch ook vragen waarom net zo goed... Zoals ik al zei hij heeft zelf vaak ook over Arsenal 

@Titan duidelijk, thnx. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites