Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Socrates:

Leo Driessen.. Viaplay maakt het je allemaal niet makkelijk zeg.

Zo dat dacht ik ook. Is die dan nu bij ESPN en ViaPlay :classic_wacko:

Liverpool was wel matig zeg, individuele kwaliteit zorgt voor een puntje. Van Dijk echt zeer pover tov Mitrovic, om maar te zwijgen over TAA. Koop een goede rechtsback en zet hem op het middenveld oid. 2 gênante momenten, in dit nog prille seizoen. Overigens wel genoten van de spelopvatting van Fulham, echt prima gespeeld. Verdiende misschien wel meer dan 1 punt.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Acquafresca:

Laten we inderdaad beste rechtsback van de wereld nu op het middenveld gebruiken. Strak plan

Kulusevski is weer aan het beesten. Wat een speler 

Naja ergens heeft hij wel een punt hoor, TAA laat verdedigend echt veel te vaak te wensen over..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Acquafresca:

Laten we inderdaad beste rechtsback van de wereld nu op het middenveld gebruiken. Strak plan

Kulusevski is weer aan het beesten. Wat een speler 

De beste rechtsback van de wereld is de linksback van de concurrentie ;)  Verder wel eens om TAA gewoon als RB te houden trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei FlyD:

De beste rechtsback van de wereld is de linksback van de concurrentie ;)  Verder wel eens om TAA gewoon als RB te houden trouwens.

5 uur geleden zei Jotew:

Naja ergens heeft hij wel een punt hoor, TAA laat verdedigend echt veel te vaak te wensen over..

Cancelo is misschien wel een betere back, maar die is verdedigend ook geen wereldklasse. Werd in de laatste twee wedstrijden tegen Salah aardig scheel gespeeld. Een back die verdedigend goed staat wordt snel een centrale verdediger. Vleugelspelers worden nu omgeturnd tor een back. Alexander Arnold is zonder twijfel top 3. Die zou ik daar nooit weghalen. Kijk alleen hoeveel dat Liverpool kost qua creatieviteit als hij niet speelt. 

Mitrovic is gewoon 2 koppen groter en wint die duel makkelijk. Geen poespas heel simpel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegengoal van vorige week heb je gezien lijkt mij? Stond die gozer om zich heen te kijken, terwijl City nog in de aanval was. En dan zal ik de CL finale maar even kort benoemen. Aanvallend is hij zeker geweldig, maar hij kost Liverpool echt meer dan bv Robertson aan de andere kant. En die is verdedigend ook niet de beste linksback. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Liverpool zetten ze & Henderson & Konate in om hem te beschermen tegen Vinicius. Dat is niet omdat hij zo goed kan verdedigen. In veel van deze situaties loopt TAA een beetje in de buurt of achter hem aan zonder direct in duel te gaan met hem. Hij is heel goed wanneer je balbezit hebt maar als je moet verdedigen is hij vrij nutteloos.

@Acquafresca je hebt het over dat hij het duel verliest met Mitrovic maar als je de goal terugkijkt zie je dat Trent totaal geen idee heeft dat Mitrovic eraan komt. Hij heeft weinig verdedigend inzicht en instinct om op de juiste plek te staan. 

TAA is zeker een van de beste rb’s maar dat is gebaseerd vooral op zijn aanvallende kwaliteiten. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Acquafresca:

Mitrovic is gewoon 2 koppen groter en wint die duel makkelijk. Geen poespas heel simpel 

Heb je de goal uberhaupt gezien? Dat was gewoon kneiter slecht gedaan door TAA. Heeft niks met 2 koppen groter te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Wel benieuwd naar United vanmiddag. Zou leuk zijn voor ETH als hij met 3 punten kan starten. 

Toch valt het me op dat hij zich alweer als een typische Nederlandse trainer gedraagd. Koopt alleen maar oude bekende en lijkt te willen inzetten op de jeugd (?) Tikkeltje eigenwijs. Gun het hem wel. Grappig mannetje wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heel vaak zetten Nederlandse trainere niet in op de jeugd, hoor. Vraag mij ook af of Ten Hag dat gaat doen.

Ik hoop op een opstelling als deze: De Gea, Dalot, Varane, Martinez, Malacia; Eriksen/Donny, Fred; Sancho, Bruno/Donny, Garnacho/Bruno; Rashford/Ronaldo.

Maar vrees voor de duo's Maguire & Lindelöf en McFred. Dan Sancho - Bruno - Rashy. Misschien dat hij ook 'gewoon' gaat beginnen met Ronaldo of desnoods Amad in de spits.

Minuten voor Iqbal zou ook leuk zijn. Chong moet je gauw op straat zetten.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites