Kyrill Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 1 minuut geleden zei Aaron21: Je had mij 1000 euro per verlies van Arsenal beloofd... Jokkebrok. Hahaha. In je dromen nog niet eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 3 minuten geleden zei Aaron21: Je had mij 1000 euro per verlies van Arsenal beloofd... Nigeriaanse prins gesignaleerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Ook bij de dames is Arsenal een marginale club Citaat Topscorer Vivianne Miedema blijft verbonden aan Arsenal. De Nederlandse doelpuntenmachine verlengt haar aflopende contract in Londen, terwijl er serieuze interesse was van clubs in de wereldtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 23 uur geleden zei La Pulga: Gelukkig dat Mbappe geen eigen club is, anders was ik daar ook voor. Kom je volgend seizoen nog in gewetenswroeging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 6 minuten geleden zei ElMarcos: Kom je volgend seizoen nog in gewetenswroeging Citaat noemt men de pijnlijke herinnering aan bedreven zonden, met onrust des gemoeds en vrees voor de straffen Gods. Niet zelden wordt ze, als een genade, door God in de ziel verwekt, om deze tot inkeer te brengen. Weer wat geleerd, nu ben ik fan van gewetenswroeging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 (bewerkt) Kan dat wel? Want straks snappen er sommigen er niets van. 20 mei 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Weer wat geleerd, nu ben ik fan van gewetenswroeging Komt aardig in de buurt toch wanneer je hem als Barça fan straks in het maagdelijke Madrileense wit ziet en stiekem zit te genieten? XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 1 uur geleden zei delichris: Kan dat wel? Want straks snappen er sommigen er niets van. Het komt wel in mijn lijstje, na Burnley toch wel mijn favoriet. Ik ken letterlijk alleen Weghorst van Burnley, maar go Burnley! 1 uur geleden zei ElMarcos: Komt aardig in de buurt toch wanneer je hem als Barça fan straks in het maagdelijke Madrileense wit ziet en stiekem zit te genieten? XD Haha nee, ik hoop ook echt niet dat hij gaat. Dat is namelijk een perfecte match, Mbappe op de counter van Real Madrid.. Pique gaat nachtmerries krijgen hoor, net zoals ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Mooi dat Sunderland terug is naar het Championship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Wordt een spannend dagje, maar vrees Leeds net tekort gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 5 minuten geleden zei Mansveld: Wordt een spannend dagje, maar vrees Leeds net tekort gaat komen. Van mij mogen ze weer terug net als Burnley. Dus het is voor mij om het even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Hoop op Leeds, veel mooiere club imo dan Burnley. Maar vrees ervoor. Ergens ook wel karma voor het ontslaan van Bielsa dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Liverpool virtueel kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Zojuist zei Miz: Liverpool virtueel kampioen. fout, want Liverpool staat ook nog maar op 1-1. Man City is kampioen bij gelijke punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Zojuist zei Aaron21: fout, want Liverpool staat ook nog maar op 1-1. Man City is kampioen bij gelijke punten. Oh. Nuja, heel spannend in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 4 minuten geleden zei Miz: Oh. Nuja, heel spannend in ieder geval. ja, ik hoop Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Man Utd virtueel in the Conference League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Arsenal geen CL. Gelukkig United conference league... Is hele grote kleine pleister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Arsenal geen CL. Gelukkig United conference league... Is hele grote kleine pleister. en waar helpt dit precies in het 'Arsenal haalt geen CL verhaal'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 (bewerkt) 23 minutes ago, Aaron21 said: en waar helpt dit precies in het 'Arsenal haalt geen CL verhaal'? minder concurrentie om de EL te winnen???? edit: grapje natuurlijk NEEEEEEE GEEN LIVERPOOL AUB 22 mei 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Coutinhoooooooooo Kom op Liverpool, doe het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 City zo slecht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Nou, Liverpool... nog eentje erbij aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Wat een ontknoping zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 dit is toch prachtig, liverpool valse hoop geven en dan alsnog niet de titel winnen, beter kan niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten