Becks Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Mahrez van rechts bij een kleinere club waar hij de grote man is, is wel even wat anders dan van links bij Liverpool met grotere spelers om hem heen. Dus ik weet nog niet of dit wel zo'n logische keuze is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Goede speler man. Links weet ik niet, maar redt zich wel. Ik weet dat Klopp zijn middenvelders als een soort domme krachten gebruikt en daardoor genoegen neemt met ze. Maar Wijnaldum en Henderson op 1 middenveld, gadverdamme zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Denk dat Lallana definitief op t middenveld belandt nu. Was voor zijn blessureleed beste speler van Liverpool vanaf die positie. Men zei dat de afwezigheid van Mane de reden was, maar blijf erbij dat de blessure de nekschot van Liverpool vorig jaar was. Can is normaalgesproken de vaste vm. Dus blijft er maar één positie over voor Hendo/Milner/Wijnaldum. 7 januari 2018 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Mahrez uitstekende speler, maar komt duidelijk het best tot z'n recht vanaf de rechterflank. Laat die nou net ingepalmd zijn door ene Mohamed Salah. Ik moet het nog wel eens zien! Wel typisch dat Arsenal zo'n jongen weer niet haalt. Had al 1,5 jaar in het shirt van Arsenal moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Mahrez uitstekende speler, maar komt duidelijk het best tot z'n recht vanaf de rechterflank. Laat die nou net ingepalmd zijn door ene Mohamed Salah. Ik moet het nog wel eens zien! Wel typisch dat Arsenal zo'n jongen weer niet haalt. Had al 1,5 jaar in het shirt van Arsenal moeten spelen. Eens. Liverpool kan dit vertrek prima opvangen met o.a. Salah/Mané/Chamberlain/Lallana en eventuele talenten als Woodburn en Wilson. Ze kunnen het geld beter gebruiken voor een betere doelman + backs en eventueel een absolute afmaker (in plaats van een valse negen zoals Firmino). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Firmino past anders perfect in het systeem? Niet nodig om die te vervangen. Coutinho moet trouwens gewoon vervangen worden hoor. Al is het maar om z'n plek in de selectie op te vullen, want met Mané/Salah/Ox/Lallana alleen ga je het niet redden in vier competities. 7 januari 2018 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Hm weer geen stuntje in de FA Cup waar de tweevoudig Europacup I winnaar Forest gewoon doorgaat naar de Vierde Ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 LFC had Coutinho van de zomer moeten verkopen en Bernardo Silva moeten halen. Één van de weinige vergelijkbare spelers qua speltype. Ofjah hadden Coutinho niet perse van de zomer hoeven verkopen, maar meer dat B. Silva nu onhaalbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Lekkere pot zeg Man City - Bristol City. Nu moet City wel na die penal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 LFC had Coutinho van de zomer moeten verkopen en Bernardo Silva moeten halen. Één van de weinige vergelijkbare spelers qua speltype. Ofjah hadden Coutinho niet perse van de zomer hoeven verkopen, maar meer dat B. Silva nu onhaalbaar is. Gebruik je verbeelding maat genoeg vergelijkbare spelers met Coutinho :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Gebruik je verbeelding maat genoeg vergelijkbare spelers met Coutinho :) Oh? Coutinho speciale speler, amper vergelijkbare spelers imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Oh? Coutinho speciale speler, amper vergelijkbare spelers imo. Komt.ie: Pjanic Felipe Anderson Ozil Messi Asensio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Komt.ie: Pjanic Felipe Anderson Ozil Messi Asensio Gaat over spelers die vervangbaar zijn en haalbaar zijn voor Liverpool, als ik het zo lees. Daar reken ik 4 spelers van die lijst niet toe ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Gaat over spelers die vervangbaar zijn en haalbaar zijn voor Liverpool, als ik het zo lees. Daar reken ik 4 spelers van die lijst niet toe ;) Ik de eerste twee zeker wel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Pjanic lijkt er allesbehalve op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Ook echt geeneen speler van dat lijstje is vergelijkbaar met Coutinho. Felipe Anderson lijkt tot nog toe ook een one season wonder. Denk niet dat er een club op dit moment veel geld gaat neerleggen voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 (bewerkt) Weet niet hoe het zit met Draxler sinds Mbape en Neymar zijn gekomen, maar dat zou wel buitengewoon bruut zijn. Met Klopp is t natuurlijk extra aantrekkelijk voor m 11 januari 2018 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 (bewerkt) Edit: foutje 11 januari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Edit: foutje Dat wisten we al, dat jij een foutje was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Wist dat 'ie ging komen :D Had het er bijna zelf bij gezet. Voel jullie goed aan no homo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Denk dat je een prima vervanger in huis hebt met Woodburn. Zal niet gelijk even belangrijk zijn, maar dat lijkt mij een goede taak voor Firmino en Salah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 januari 2018 Share Geplaatst 12 januari 2018 Check ff die No Hunger In Paradise docu dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 http://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=11401 Heerlijk liedje :D Bournemouth-Arsenal 1-3 Liverpool- City 2-2 Denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Van Dijk geblesseerd. Lekker dit. ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Lekker begin. Nu even doorzetten alsjeblieft, hopen dat de verdediging beetje geconcentreerd blijft :D Oi oi, die Gomez. Niet zijn eerste zwakke verdedigende moment dat bepalend is. 14 januari 2018 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten