Pino Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Nieuwe linksback van Arsenal is groot liefhebber van frisdrank; colasinas Een diesel dus. Traag op gang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Conté heeft dus Costa laten weten dat hij niet meer in zijn plannen voorkomt. Dat vind ik toch wel bizar :cab: Er zal wel meer aan de hand zijn hè. Ik heb vaker gelezen dat Costa moeilijk kan aarden in Engeland dan dat de coach ontevreden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Costa past idd beter in een dwangbuis of TBS kliniek dan in de PL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Er zal wel meer aan de hand zijn hè. Ik heb vaker gelezen dat Costa moeilijk kan aarden in Engeland dan dat de coach ontevreden is. Ja die 2 liggen elkaar gewoon niet. Hele seizoen al. Maar gaat kwaliteit dan niet voor? Vind ik wel, gewoon goed gepresteerd afgelopen seizoen. Smsje van Conté is ook uitgelekt, bizar denigrerend zeg :r Man man. Schijnt ook dat iedereen zo'n smsje heeft gehad dus ook Costa. Iets van zorg dat je fit blijft ofzo. Toen heeft Costa als grapje iets terug gesmst wat Conté niet beviel, daarna kwam het welbekende gelekte smsje van Conte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Bailly - Lindelof, dat kan wel eens een heel sterk centraal duo worden de komende jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Vind je? Zijn imo twee overschatte verdedigers. Die Lindelof is ook enorm overhyped hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Heb die nog niet zo vaak zien spelen, maar wat ik ervan zag was toch altijd vrij indrukwekkend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Bailly wil ik nou ook niet overschat noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Bailly was één van de beste centrale verdedigers in de Premier League dit seizoen ja. Vind het ook een nogal vreemde uitspraak van @Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Bailly is een monster. Lindelof nauwelijks zien spelen, dus heb ik niet echt een mening over. Maar dat er extra kwaliteit bij mocht bij United is wel duidelijk. Smalling/Jones/Blind, dat zijn geen top CV's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Ja die 2 liggen elkaar gewoon niet. Hele seizoen al. Maar gaat kwaliteit dan niet voor? Ja, daarom komt er waarschijnlijk een andere spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Kwalitatief is Costa gewoon een geweldige spits, daarnaast moet je hem niet opstellen dan, was die ook geen topscorer geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Vraag me af wie ze dan gaan halen. Moet wel echte top zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Lukaku hoorde ik gisteren twee ingevoerde journalisten zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Dan ga je er absoluut niet op vooruit alleszins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Natuurlijk wel. Rom volgend jaar topschutter met minstens 30 goals dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2017 Vind je? Zijn imo twee overschatte verdedigers. Die Lindelof is ook enorm overhyped hoor. Lindelöf snap ik ook weinig van, vond hem bij Benfica alles behalve overtuigend. Al lijkt het heel leuk bij Benfica natuurlijk, een cv die voetballend sterk is als je 9/10 veel beter bent dan je tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Celtic waarschijnlijk tegen Linfield. Sluit niet uit dat er doden gaan vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Frank de Boer naar Crystal Palace, zo lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Frank de Boer naar Crystal Palace, zo lijkt het. Net als alle 'wereldtalenten' uit Amsterdam eindigt ook hij bij een kutclub. maar goed, Crystal Palace:cab:. Lijkt me dat Frank de Boer na zijn succesjaren toch nog wel een mooie ploeg in Spanje ofzo kan krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 http://www.bbc.co.uk/sport/football/40371643 Een mooie ploeg in Spanje? Het wordt denk ik toch echt Crystal Palace, wat ook een mooie club is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Hij wil zelf graag Premier League of Bundesliga. Zelf heb ik het idee dat het een grote flop wordt, aangezien ik nog niet helemaal geloof in zijn kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Net als alle 'wereldtalenten' uit Amsterdam eindigt ook hij bij een kutclub. maar goed, Crystal Palace:cab:. Lijkt me dat Frank de Boer na zijn succesjaren toch nog wel een mooie ploeg in Spanje ofzo kan krijgen? :r :r Man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 :r :r Man man. Wil je mij, en in mindere mate de rest van het forum, een plezier doen en alsjeblieft eens ophouden met dit soort posts? Prima dat je het ergens niet mee eens bent, maar reageer dan met argumenten. Die achterlijke smiley en dat toontje van je zijn beiden zo doodvermoeiend. Je bent niet beter dan de rest hier en het zou je enorm sieren als je je daarnaar gedraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2017 Share Geplaatst 22 juni 2017 Zolang ik dit soort trieste posts zie over Ajax, wat ik vooral van Beppu zie maar ook van de overige Feyenoord fans elke keer maar tegenkom mag ik er best zo op reageren. Zullen we anders afspreken dat jullie daarmee ophouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten