Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Er zal wel meer aan de hand zijn hè. Ik heb vaker gelezen dat Costa moeilijk kan aarden in Engeland dan dat de coach ontevreden is.

Ja die 2 liggen elkaar gewoon niet. Hele seizoen al. Maar gaat kwaliteit dan niet voor? Vind ik wel, gewoon goed gepresteerd afgelopen seizoen. Smsje van Conté is ook uitgelekt, bizar denigrerend zeg :r Man man. Schijnt ook dat iedereen zo'n smsje heeft gehad dus ook Costa. Iets van zorg dat je fit blijft ofzo. Toen heeft Costa als grapje iets terug gesmst wat Conté niet beviel, daarna kwam het welbekende gelekte smsje van Conte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je? Zijn imo twee overschatte verdedigers. Die Lindelof is ook enorm overhyped hoor.

Lindelöf snap ik ook weinig van, vond hem bij Benfica alles behalve overtuigend. Al lijkt het heel leuk bij Benfica natuurlijk, een cv die voetballend sterk is als je 9/10 veel beter bent dan je tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frank de Boer naar Crystal Palace, zo lijkt het.

Net als alle 'wereldtalenten' uit Amsterdam eindigt ook hij bij een kutclub.

maar goed, Crystal Palace:cab:. Lijkt me dat Frank de Boer na zijn succesjaren toch nog wel een mooie ploeg in Spanje ofzo kan krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als alle 'wereldtalenten' uit Amsterdam eindigt ook hij bij een kutclub.

maar goed, Crystal Palace:cab:. Lijkt me dat Frank de Boer na zijn succesjaren toch nog wel een mooie ploeg in Spanje ofzo kan krijgen?

:r :r Man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:r :r Man man.

Wil je mij, en in mindere mate de rest van het forum, een plezier doen en alsjeblieft eens ophouden met dit soort posts? Prima dat je het ergens niet mee eens bent, maar reageer dan met argumenten. Die achterlijke smiley en dat toontje van je zijn beiden zo doodvermoeiend. Je bent niet beter dan de rest hier en het zou je enorm sieren als je je daarnaar gedraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang ik dit soort trieste posts zie over Ajax, wat ik vooral van Beppu zie maar ook van de overige Feyenoord fans elke keer maar tegenkom mag ik er best zo op reageren. Zullen we anders afspreken dat jullie daarmee ophouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites