Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Zeer onder de indruk van de docu over Rio Ferdinand. Enorm heftig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Heeuj Hereford FC is kampioen geworden in de Southern League South & West :banana: ze zijn niet meer in te halen door de concurrent. nog 2x promoveren en ze zitten weer op hun niveau (National League south/north) na het faillisement. Ik ben zelden zo gelukkig geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Lekkere Merseyside hoor vooralsnog : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Leuke pot. Je kon ook verwachten dat de goal van Everton uit een corner zou vallen. Coutinho is weer terug met een fenomeen zijn vooral :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 (bewerkt) Coutinho :love: Everton valt me wel tegen. 1 april 2017 bewerkt door Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Haha wat doet die Robles nou :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Harde pot maar wel een toffe pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Echt? Vond het zelf tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Haha wat een tackle van Barkley he, gaat god Koeman nog zeuren over de reactie van Klopp.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Nee over iemand van zijn coaching staff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Arsenal heeft in de laatste 11 officiële wedstrijden maar 2 keer gewonnen, tegen Sutton Utd en Lincoln :cab: Daar staat wel tegenover dat ze na 28 wedstrijden net zoveel punten hebben als vorig jaar na 28 wedstrijd. Het lag dus vorig seizoen echt aan de concurrentie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Leuke start van de wedstrijd bij Everton - Leicester City. 1-0 na 30 seconden en na 10 minuten staat Leicester voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Heerlijke pot is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Arsenal ook goede zaken gedaan vandaag. Poh, lesje in efficiëntie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Vond het niet eens efficiëntie, hebben ze één goeie kans gecreëerd? Die bal van de lijn in de tweede helft toen het volgens mij al 3-0 stond, verder dat schotje van Welbeck voorlangs. Echt het slechtste Arsenal dat ik in tijden heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Vond het niet eens efficiëntie, hebben ze één goeie kans gecreëerd? Die bal van de lijn in de tweede helft toen het volgens mij al 3-0 stond, verder dat schotje van Welbeck voorlangs. Echt het slechtste Arsenal dat ik in tijden heb gezien. Bedoelde ook meer efficiënte van balbezit / kansen creëren. Vond het zo bijzonder tegenvallen en is nu alleen maar logischer dat de roep om Wenger out groter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Bedoelde ook meer efficiënte van balbezit / kansen creëren. Vond het zo bijzonder tegenvallen en is nu alleen maar logischer dat de roep om Wenger out groter wordt. Ah, klopt ja. 28% balbezit maar meer schoten, schoten op doel, kansen en goals. Ja, nu de top-4 helemaal weg is zie ik echt niet hoe Wenger kan blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Vandaag naar Hartlepool-Carlisle (League two, droevig niveau maar leuke sfeer in een vol stadionnetjes) en Newcastle-Leeds geweest. Zure gelijkmaker in minuut 96 nog. Ik vraag me wel af waar alle PL-clubs vorige zomer hebben liggen slapen bij de transfer van Ritchie. Die kan toch makkelijk mee bij pakweg Southampton of zo. Morgen nog naar Sunderland-West Ham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Twijfel om United-Chelsea even terug te kijken, was naar het schijnt weer een ouderwetse Mou masterclass. Zat helaas op een familiefeest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Goed verhaal. Keith Urban approves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Twijfel om United-Chelsea even terug te kijken, was naar het schijnt weer een ouderwetse Mou masterclass. Zat helaas op een familiefeest. Nou ik ben in de tweede helft in slaap gevallen. Al zei dat ook wat over mijn eigen toestand. Maar zag bij de analyses en de kranten dat het idd een tactic masterclass van José was. Herrera negentig minuten achter Hazard aan gelopen. Mourinho zei zelf dat hij hem rust heeft gegeven tegen Anderlecht, om zich mentaal te focussen op deze zware taak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 John Terry na dit seizoen weg bij Chelsea. Geen basisspeler meer maar toch jammer dat het moment daar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 John :( Tot over 2 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Gelijk verder als leider van UKIP? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Van wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten