Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Heeuj Hereford FC is kampioen geworden in de Southern League South & West :banana: ze zijn niet meer in te halen door de concurrent. nog 2x promoveren en ze zitten weer op hun niveau (National League south/north) na het faillisement.

Ik ben zelden zo gelukkig geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal heeft in de laatste 11 officiële wedstrijden maar 2 keer gewonnen, tegen Sutton Utd en Lincoln :cab: Daar staat wel tegenover dat ze na 28 wedstrijden net zoveel punten hebben als vorig jaar na 28 wedstrijd. Het lag dus vorig seizoen echt aan de concurrentie ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het niet eens efficiëntie, hebben ze één goeie kans gecreëerd? Die bal van de lijn in de tweede helft toen het volgens mij al 3-0 stond, verder dat schotje van Welbeck voorlangs. Echt het slechtste Arsenal dat ik in tijden heb gezien.

Bedoelde ook meer efficiënte van balbezit / kansen creëren. Vond het zo bijzonder tegenvallen en is nu alleen maar logischer dat de roep om Wenger out groter wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoelde ook meer efficiënte van balbezit / kansen creëren. Vond het zo bijzonder tegenvallen en is nu alleen maar logischer dat de roep om Wenger out groter wordt.

Ah, klopt ja. 28% balbezit maar meer schoten, schoten op doel, kansen en goals. Ja, nu de top-4 helemaal weg is zie ik echt niet hoe Wenger kan blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar Hartlepool-Carlisle (League two, droevig niveau maar leuke sfeer in een vol stadionnetjes) en Newcastle-Leeds geweest. Zure gelijkmaker in minuut 96 nog. Ik vraag me wel af waar alle PL-clubs vorige zomer hebben liggen slapen bij de transfer van Ritchie. Die kan toch makkelijk mee bij pakweg Southampton of zo.

Morgen nog naar Sunderland-West Ham.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfel om United-Chelsea even terug te kijken, was naar het schijnt weer een ouderwetse Mou masterclass. Zat helaas op een familiefeest.

Nou ik ben in de tweede helft in slaap gevallen. Al zei dat ook wat over mijn eigen toestand. Maar zag bij de analyses en de kranten dat het idd een tactic masterclass van José was. Herrera negentig minuten achter Hazard aan gelopen. Mourinho zei zelf dat hij hem rust heeft gegeven tegen Anderlecht, om zich mentaal te focussen op deze zware taak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites