Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Tjah.. Dat is natuurlijk de belangrijkste vraag. Gaat Promes de kwaliteitsimpuls geven die je nodig hebt om titels te winnen. Dat denk ik niet. Wel zegt het weinig dat je met de nationale ploeg niet uit de verf komt. Zie Seedorf en daarbij.. wie presteert wel bij Nederland.

Verder vind ik Vincent Janssen ook niet mislukken. Hij heeft gewoon pech in de afronding. Verder zie ik over het algemeen bemoedigende zaken, zoals zijn drive, techniek, acties etc. Nu alleen die goal erin jagen en dan gaat het vanzelf lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2q247ea.jpg

De scepsis komt natuurlijk vooral voort uit het feit dat Promes nog bijna niets bij Oranje heeft laten zien. Op clubniveau timmert hij toch aardig aan de weg. Ben niet zeker of Liverpool een goede vervolgstap is .. wellicht net wat te hoog gegrepen, maar als die club geïnteresseerd zou die natuurlijk wel gek zijn om het niet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik goed dat je hem niet mag afbranden voor zijn afgrijselijk slechte bijdrage aan Spurs omdat hij 22 is?

Nee, dat begrijp je niet goed. Lees mijn post eens goed door zou ik zeggen. Er werden nog meer factoren genoemd.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op welke leeftijd en bij welke blessures mag je wel kritiek op Janssen leveren? Hij is aangetrokken om er gelijk te staan, aangezien Kane al een zomer of twee drie aan het door voetballen is. Was toch ook de main kritiek op Spurs vorig jaar dat ze geen vervanger hadden voor Kane? Son deed het erg goed aan het begin van het seizoen, maar Janssen is zeker een alternatief.

Maar ok, je mag in NL geen kritiek op Janssen geven. Ik vind Locadia bijvoorbeeld een stuk beter als spits.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met Sophomore, ik heb ook een sterk vermoeden dat bepaalde visies hierover compleet anders zouden zijn als het geen Nederlandse speler betrof. Janssen kan tot op heden het net niet vinden, dan kun je allemaal andere zaken erbij gaan halen maar uiteindelijk wordt een spits afgerekend op doelpunten. En ik heb nu ook niet het idee dat hij totaal niet in het Engelse voetbal past, juist wel zeer eigenlijk. Maar eerder dat hij kwaliteit tekort komt voor de spitspositie bij Tottenham.

Betreft een eventuele transfer van Promes naar Liverpool, ik twijfel er niet aan dat hij het niveau zou aankunnen. Maar ik betwijfel wel of Liverpool hem haalt als eerste keus, basisspeler. En ik denk niet dat het een hele goede keus is om voor een club te tekenen als je als versterking voor de breedte wordt gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met Sophomore, ik heb ook een sterk vermoeden dat bepaalde visies hierover compleet anders zouden zijn als het geen Nederlandse speler betrof. Janssen kan tot op heden het net niet vinden, dan kun je allemaal andere zaken erbij gaan halen maar uiteindelijk wordt een spits afgerekend op doelpunten. En ik heb nu ook niet het idee dat hij totaal niet in het Engelse voetbal past, juist wel zeer eigenlijk. Maar eerder dat hij kwaliteit tekort komt voor de spitspositie bij Tottenham.

Betreft een eventuele transfer van Promes naar Liverpool, ik twijfel er niet aan dat hij het niveau zou aankunnen. Maar ik betwijfel wel of Liverpool hem haalt als eerste keus, basisspeler. En ik denk niet dat het een hele goede keus is om voor een club te tekenen als je als versterking voor de breedte wordt gehaald.

Welke visies dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Promes heeft juist iedereen verbaasd in Rusland en doet het daar hartstikke goed. Als we op basis van prestaties bij Nederlands elftal gaan oordelen dan moeten we ons ook afvragen of Virgil geschikt is voor Southampton, want die presteert bij zijn club uitermate goed en bij Oranje kan het nog veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Promes heeft juist iedereen verbaasd in Rusland en doet het daar hartstikke goed. Als we op basis van prestaties bij Nederlands elftal gaan oordelen dan moeten we ons ook afvragen of Virgil geschikt is voor Southampton, want die presteert bij zijn club uitermate goed en bij Oranje kan het nog veel beter.

:Liverpool is wel even wat groter dan Southampton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meerdere spelers van Southampton hebben laten blijken de stap aan te kunnen. Check Lovren, Lallana, Mane

Vanaf Southampton ja. Een ploeg die al in de Prem speelt en waar de laatste jaren (zeker onder Koeman) eigenlijk totaal geen druk was om te presteren. Gewoon lekker meevoetballen in de Premier League en we zien wel waar het schip strandt. 7e of 14e is allemaal best. Dat gaat Promes bij Liverpool niet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf Southampton ja. Een ploeg die al in de Prem speelt en waar de laatste jaren (zeker onder Koeman) eigenlijk totaal geen druk was om te presteren. Gewoon lekker meevoetballen in de Premier League en we zien wel waar het schip strandt. 7e of 14e is allemaal best. Dat gaat Promes bij Liverpool niet gebeuren.

Ik insueer toch ook nergens dat het hem allemaal gaat lukken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stap van Rusland naar een topclub in de Premier League is wel groot he, ik denk ook niet dat hij aan kan haken bij Liverpool. Een middenmoter lijkt mij geschikter voor hem

Ik denk eigenlijk dat dit nog heel erg meevalt, het is niet alsof hij naar pakweg Barcelona gaat. In Engeland is er wel veel meer druk, je moet het meteen laten zien. Dat zie ik als een groter probleem dan het niveau. Ten slotte de dus al eerder aangehaalde speeltijd, ik kan me niet voorstellen dat mocht Promes naar Liverpool gaan hij als basisspeler wordt gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites