Satyr Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Eriksen 'moet' weg bij Inter, hij krijgt een ICD (net als Daley Blind) en daar mag je in Italie niet mee voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 1 uur geleden zei Satyr: Eriksen 'moet' weg bij Inter, hij krijgt een ICD (net als Daley Blind) en daar mag je in Italie niet mee voetballen. Heb je daar een linkje van? Ik heb dat nergens gelezen maar dat zou wel heel vreemd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 in België mag dat wel denk ik. dus hop naar Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 46 minuten geleden zei Tim': Heb je daar een linkje van? Ik heb dat nergens gelezen maar dat zou wel heel vreemd zijn. Engeland en Italie hebben een verbod daarop, hoe hard dat is weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 1 uur geleden zei Tim': Heb je daar een linkje van? Ik heb dat nergens gelezen maar dat zou wel heel vreemd zijn. https://www.nporadio1.nl/nieuws/sport/9425a5f6-8480-4b39-b7ea-0a12ba9d464e/voetballen-met-een-hartkastje-italie-staat-het-niet-toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Laten we eerst maar hopen dat hij überhaupt weer kan voetballen. Mocht dit wel het geval zijn, dan zou ik als ik hem was lekker dichtbij huis in Denemarken gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Terug naar Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 En toen mocht Chievo proberen om een fenix te imiteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 In Italië lijkt het in de afgelopen twintig jaar wel schering en inslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 (bewerkt) VI Pro had daar laatst een mooi artikel over. https://www.vi.nl/pro/in-italie-is-de-voetbaldood-nooit-voor-eeuwig http://i.share.pho.to/c5f550f0_o.png 3 augustus 2021 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Roma houdt opruiming, 23 spelers moeten weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Ben benieuwd wat Inter gaat halen nu Lukaku en Martinez weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Net zoals Spanje hebben ook Itliaanse clubs financieel niet heel breed. Volgens mij gingen ze voor Zapata. Tweede man benieuwd. Wellicht Icardi terughalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Weet iemand waarom Juve die Kaio Jorge zo goedkoop heeft kunnen oppikken? 3 miljoen voor één van Santos' grootste talenten, daar moet je normaal toch dik 15 miljoen voor neertellen. Of moest Santos wel verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 5 minutes ago, Daniell said: Weet iemand waarom Juve die Kaio Jorge zo goedkoop heeft kunnen oppikken? 3 miljoen voor één van Santos' grootste talenten, daar moet je normaal toch dik 15 miljoen voor neertellen. Of moest Santos wel verkopen? Santos is sinds 2013 niet meer relevant dus ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 (bewerkt) 8 minutes ago, Daniell said: Weet iemand waarom Juve die Kaio Jorge zo goedkoop heeft kunnen oppikken? 3 miljoen voor één van Santos' grootste talenten, daar moet je normaal toch dik 15 miljoen voor neertellen. Of moest Santos wel verkopen? de braziliaanse fa laat 5 jarige contracten toe voor minderjarige, echter dit mag niet volgens de fifa (max 3 jaar). Op zijn 16e zou die een 5 jarig contract hebben getekend. Misschien dat Kaio Jorge daardoor technish transfer vrij zou zijn volgens de fifa regels, maar misschien hebben ze een akkoordje bereikt? 19 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 @Daniellzijn contract zou aflopen 31 december lees ik. Dan is 3 miljoen nog best netjes. Ze hadden ook tot januari kunnen wachten om hem gratis aan te trekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) ben benieuwd naar tammy abraham, heeft nog niet getraind met het eerste team maar start gewoon in de basis haha hij heeft er in ieder geval al voor gezorgd dat de keeper van fiorentina rood heeft gekregen& 1 assist edit: echt een hele leuke wedstrijd dit 2 assists nu voor abraham en een bal op de lat 22 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Juventus teleurstellend. Alleen Chiesa speelt leuk en heeft wat mooie acties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Die eerste helft gisteren van Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Stupid Sexy Giroud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 mooi mourinho momentje weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Haha heerlijk zo'n sprint van de trainer. Heeft iemand trouwens een idee waarom die eerste goal wordt afgekeurd, van Sassuolo? Probeer het te zien, maar ik zie niks geks, gewoon een prima goaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 33 minutes ago, Tim' said: Haha heerlijk zo'n sprint van de trainer. Heeft iemand trouwens een idee waarom die eerste goal wordt afgekeurd, van Sassuolo? Probeer het te zien, maar ik zie niks geks, gewoon een prima goaltje. was buitenspel bij die pass vanuit de verdediging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 3 minuten geleden zei oblomov: was buitenspel bij die pass vanuit de verdediging Ah, oké. Zo lijkt het voor mij niet op die beelden, maar die aanvaller staat ook net buiten beeld. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten