Jump to content

Italiaans voetbal

Baddoo

Recommended Posts

1 minute ago, Tim' said:

Ah, oké. Zo lijkt het voor mij niet op die beelden, maar die aanvaller staat ook net buiten beeld. Thanks (y) 

nu ik het terugkijk lijkt het ook alsof die niet buitenspel staat maar misschien dat die vanuit een buitenspel positie kwam 

vond het wel klassiek Mourinho dat die zei dat Tammy voor Nigeria zou moeten spelen en dat Southgate blind is als die tammy niet oproept voor Engeland :-D

trouwens roma heeft toch ook een prachtig clublied 

doet me een beetje denken aan whiter shade of pale

Edited by oblomov

In al die tijd heeft hij nog steeds geen goede begeleiding? Dus al die professionals en familie bieden geen steun? Kan ik mij bijna niet voorstellen. Ik vermoed dat deze er wel is / aangeboden wordt, maar dat hij daar te weinig mee doet. Zo lees ik dat hij bijvoorbeeld afspraken met fysiotherapeuten skipt (niet per se die begeleiding die bedoeld wordt, maar toch) 

41 minuten geleden zei Chiemel:

In al die tijd heeft hij nog steeds geen goede begeleiding? Dus al die professionals en familie bieden geen steun? Kan ik mij bijna niet voorstellen. Ik vermoed dat deze er wel is / aangeboden wordt, maar dat hij daar te weinig mee doet. Zo lees ik dat hij bijvoorbeeld afspraken met fysiotherapeuten skipt (niet per se die begeleiding die bedoeld wordt, maar toch) 

Hij mist een type Ziyech om zich heen. En dan natuurlijk niet binnen het veld maar er buiten. Iemand die weet hoe het is om te knokken als je wordt uitgefloten en een zieke mentaliteit heeft.

2 uur geleden zei La Pulga:

Hij mist een type Ziyech om zich heen. En dan natuurlijk niet binnen het veld maar er buiten. Iemand die weet hoe het is om te knokken als je wordt uitgefloten en een zieke mentaliteit heeft.

Kan niet uitgefloten worden als je nooit speelt :LO:

• Like 1

4 hours ago, AntiChrist7 said:

Zou Conte wel eens terug bij Juventus wiillen zien. Eens zien hoe ie het doet als trainer als hij niet met voorsprong het beste team van de competitie heeft (zoals hij wel had bij Juventus en Inter) en geen 300M kan uitgeven.

Dan zal het wel een flink pak minder zijn ;)

Juventus had 8 jaar niet de Serie A gewonnen voordat Conte kwam en 3x op rij de serie A won (waaronder 1 seizoen ongeslagen). 

11 minutes ago, Socrates said:

Echt he, wat een complete nonsens.

Conte kan als geen ander een team opbouwen en naar zijn hand zetten. Zou hem maar al te graag weer bij Juve zien.

En voor de Conte vs Mourinho confrontaties zou het ook leuk zijn, zeker omdat de Juventus fans al een hekel aan Mourinho hebben :-D

Het was in die periode moeilijker om niet kampioen te worden met Juventus dan wel.... Viel samen met het verval van Inter en Milan (ok, die wel verantwoordelijk zijn voor het niet deftig vervangen van een thiago Silva). Maar als je alleen al naar de transferbedragen kijkt in die periode is het wel duidelijk waar het geld zat en waar niet....

Zelfde tijdens zijn Inter tijd (wat europees trouwens niet fameus was), en je kan moeilijk zeggen dat hij grondwerk heeft verricht voor het Italiaanse team toen mancini overnam.  Ik vind hem sterk overrated. En laten we zijn onfrisse rol in het matchfixing niet vergeten?

is ie beter dan Solksjaer? wss wel. Maar dat is het enige

Edited by AntiChrist7