Azpi Gepost September 14, 2021 Share Gepost September 14, 2021 1 minute ago, Tim' said: Ah, oké. Zo lijkt het voor mij niet op die beelden, maar die aanvaller staat ook net buiten beeld. Thanks nu ik het terugkijk lijkt het ook alsof die niet buitenspel staat maar misschien dat die vanuit een buitenspel positie kwam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost September 14, 2021 Share Gepost September 14, 2021 (edited) dat spandoek is ook mooi Nun C'é Problema (no worries) het lijkt een beetje overdreven maar dit zijn belangrijke punten. Atalanta verloren, Lazio verloren, Inter gelijk & Juventus verloren. Edited September 14, 2021 by oblomov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 15, 2021 Share Gepost September 15, 2021 Haha Jose is goed op z'n plek he daar in Italy. Mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost September 22, 2021 Share Gepost September 22, 2021 (edited) Juventus gaat ook lekker Spezia speelt leuk onder leiding van Thiago Motta Edited September 22, 2021 by oblomov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost September 23, 2021 Share Gepost September 23, 2021 (edited) vond het wel klassiek Mourinho dat die zei dat Tammy voor Nigeria zou moeten spelen en dat Southgate blind is als die tammy niet oproept voor Engeland trouwens roma heeft toch ook een prachtig clublied doet me een beetje denken aan whiter shade of pale Edited September 23, 2021 by oblomov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 26, 2021 Share Gepost September 26, 2021 Zuur voor Dybala, dit had zijn seizoen moeten worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost September 26, 2021 Share Gepost September 26, 2021 Het zal hem eens mee zitten.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost September 26, 2021 Share Gepost September 26, 2021 Pedro scoort even tegen AS Roma voor Lazio nadat die van Roma naar Lazio is gegaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost October 18, 2021 Share Gepost October 18, 2021 he did it again 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Arme Mootje, ik heb het echt te doen met die gast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Arme Mootje, ik heb het echt te doen met die gast. Wat dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 1 minuut geleden zei delichris: Wat dan? Sinds hij zijn vader is kwijtgeraakt heeft hij het nooit meer het voetballen kunnen oppakken. Verder heeft hij totaal niet de juiste begeleiding wat hij op die leeftijd nodig heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Klopt, maar zijn instelling is gewoon heel slecht. Hij wordt gewoon slecht begeleid is mijn mening. Want het had een hele goede kunnen gaan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 In al die tijd heeft hij nog steeds geen goede begeleiding? Dus al die professionals en familie bieden geen steun? Kan ik mij bijna niet voorstellen. Ik vermoed dat deze er wel is / aangeboden wordt, maar dat hij daar te weinig mee doet. Zo lees ik dat hij bijvoorbeeld afspraken met fysiotherapeuten skipt (niet per se die begeleiding die bedoeld wordt, maar toch) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 41 minuten geleden zei Chiemel: In al die tijd heeft hij nog steeds geen goede begeleiding? Dus al die professionals en familie bieden geen steun? Kan ik mij bijna niet voorstellen. Ik vermoed dat deze er wel is / aangeboden wordt, maar dat hij daar te weinig mee doet. Zo lees ik dat hij bijvoorbeeld afspraken met fysiotherapeuten skipt (niet per se die begeleiding die bedoeld wordt, maar toch) Hij mist een type Ziyech om zich heen. En dan natuurlijk niet binnen het veld maar er buiten. Iemand die weet hoe het is om te knokken als je wordt uitgefloten en een zieke mentaliteit heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Hij mist een type Ziyech om zich heen. En dan natuurlijk niet binnen het veld maar er buiten. Iemand die weet hoe het is om te knokken als je wordt uitgefloten en een zieke mentaliteit heeft. Kan niet uitgefloten worden als je nooit speelt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 4 uur geleden zei Chiemel: Kan niet uitgefloten worden als je nooit speelt Ging meer over de mentaliteit natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 throwback Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 Godver hee. Simeone was vorige week al helemaal los en vandaag gewoon weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 Zou Conte wel eens terug bij Juventus wiillen zien. Eens zien hoe ie het doet als trainer als hij niet met voorsprong het beste team van de competitie heeft (zoals hij wel had bij Juventus en Inter) en geen 300M kan uitgeven. Dan zal het wel een flink pak minder zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 4 hours ago, AntiChrist7 said: Zou Conte wel eens terug bij Juventus wiillen zien. Eens zien hoe ie het doet als trainer als hij niet met voorsprong het beste team van de competitie heeft (zoals hij wel had bij Juventus en Inter) en geen 300M kan uitgeven. Dan zal het wel een flink pak minder zijn Juventus had 8 jaar niet de Serie A gewonnen voordat Conte kwam en 3x op rij de serie A won (waaronder 1 seizoen ongeslagen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 Echt he, wat een complete nonsens. Conte kan als geen ander een team opbouwen en naar zijn hand zetten. Zou hem maar al te graag weer bij Juve zien. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 11 minutes ago, Socrates said: Echt he, wat een complete nonsens. Conte kan als geen ander een team opbouwen en naar zijn hand zetten. Zou hem maar al te graag weer bij Juve zien. En voor de Conte vs Mourinho confrontaties zou het ook leuk zijn, zeker omdat de Juventus fans al een hekel aan Mourinho hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 (edited) Het was in die periode moeilijker om niet kampioen te worden met Juventus dan wel.... Viel samen met het verval van Inter en Milan (ok, die wel verantwoordelijk zijn voor het niet deftig vervangen van een thiago Silva). Maar als je alleen al naar de transferbedragen kijkt in die periode is het wel duidelijk waar het geld zat en waar niet.... Zelfde tijdens zijn Inter tijd (wat europees trouwens niet fameus was), en je kan moeilijk zeggen dat hij grondwerk heeft verricht voor het Italiaanse team toen mancini overnam. Ik vind hem sterk overrated. En laten we zijn onfrisse rol in het matchfixing niet vergeten? is ie beter dan Solksjaer? wss wel. Maar dat is het enige Edited October 31, 2021 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Kan iemand mij uitleggen die veel Serie A kijkt? Waarom Juventus dit seizoen bukake is qua prestaties en vorig seizoen maar diarree? Had Chrissie echt zoveel invloed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts