sennid Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Als Sparta nou verliest en Roda verkloot het ook dan heb je een hele sterke juup volgend jaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Dan heb je echt een sterke competitie ja. Wel veel leuke wedstrijden (op papier) voor ons. Een centrum met zowel Fischer en Vriends kan echt niet, beide komen dan wel wat kwaliteit te kort. Geen snelheid en verdedigend ook niet best, zeker Fischer niet. Dan is het ook vragen om problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Sparta gaat het toch nooit redden tegen Emmen. Ik hoop ook dat ze eruit vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 KNVB Maffia weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Sparta gaat het toch nooit redden tegen Emmen. Ik hoop ook dat ze eruit vliegen. Waarom hoop je dat? Emmen was vandaag belachelijk slecht, als die zo spelen gaat Sparta wel door denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Sowieso is die kant van het schema echt drama. Denk dat alle vier de ploegen aan de andere kant van het schema in hun huidige doen wel van Sparta hadden kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Zweten geblazen! 12 minuten en Almere schrijft historie. Kom op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Zweten geblazen! 12 minuten en Almere schrijft historie. Kom op... Ik zit echt zwaar gespannen te kijken! EDIT: op moment van typen wordt het 1-2 voor Almere :D <3 13 mei 2018 bewerkt door ADG-Vincent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 dat was wel heel makkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) YESSSSSSS OH MIJN GOD DIT GAAT OOK ECHT GEBEUREN Als je de goaltune van Almere kent, @ADG-Vincent, springt dat direct op in mijn hoofd. 13 mei 2018 bewerkt door Minuy600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 dat was wel heel makkelijk Makkelijk of niet, scoren is scoren :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Dat wordt komend seizoen wel een zware competitie, pff. Wel mooi voor Almere dat ze de finale gehaald hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 On. Ge. Lof. E. Lijk. Het is over. Dag Roda, hallo Almere. De thuiswedstrijd van de finale wordt hét hoogtepunt van mijn loopbaan als voetbalfan zolang we niet te ruim verliezen. KOMAAN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Wat een geweldige play-off dag zeg. Alles erop en eraan. Roda eruit :-D Overigens Twente, NEC en Roda in de Juup, bizar zeg. 13 mei 2018 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Waarom hoop je dat? Emmen was vandaag belachelijk slecht, als die zo spelen gaat Sparta wel door denk ik. Wordt die belachelijke Advocaat eindelijk eens afgestraft met zijn wangedrag en angsthazen voetbal, lijkt mij een heerlijk einde van zijn carrière. Emmen was thuis natuurlijk wel belachelijk goed tegen NEC. Sowieso een prima ploeg, veel beter dan Dordrecht bijvoorbeeld. Zonde van Roda wel, nu zal Graafschap wel promoveren. Tom Overtoom, leuke speler waar is die opgeleid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Ohja jij was anti-Advocaat. Nvm, niks gevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Ohja jij was anti-Advocaat. Nvm, niks gevraagd. Precies ;) Beetje jammer dat nu spelers als Duarte en Spierings hem steeds redden terwijl die de 2 beste voetballers een halfjaar heeft genegeerd want te aanvallend en technisch. 13 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Verdorie nu maar 1 uitwedstrijd dichtbij .. ach ja voordeel is wel dat de kans nu groter is dat Twente niet 123 kampioen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Spierings heeft wel een heerlijk schot idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Goh baal na de uitschakeling van Roda nog meer van het verlies van vanmiddag. Had je tegen fucking Almere de finale gespeeld en waarschijnlijk gewonnen:mrgy:. Nu maar hopen dat de Superboeren Almere even een pak op de broek geeft. Geweldige club, De Graafschap. Denk dat qua sfeeracties voor de wedstrijd alleen Feyenoord (misschien Ajax? Zie niet echt vaak wat voor de wedstrijd daar eigenlijk) aan hun kan tippen in Nederland. Wat maken die gasten een kunstwerken zeg, vanmiddag ook weer een doek van een meter of 100 over de lange zijde. 13 mei 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn, maar we hebben al genoeg ervaring in de nacompetitie en altijd overleefd. Bovendien de laatste 4 wedstrijden 3x gewonnen en 1x gelijk. En het spel is echt stukken beter dan voor de winterstop, vaste opstelling. En als je dan kijkt naar ploegen hoog in de Jupiler League.... Ik heb NEC gisteren zien spelen, nou dat is huilen met de pet op. Die redden het misschien niet eens tegen Emmen. En ploegen als De Graafschap, Telstar en MVV zijn ook niet zo sterk dat ze van Roda kunnen winnen. Denk dat dit jaar gewoon hele zwakke nacompetitie is. En er dan al in de eerste ronde ( voor de eredivisie clubs ) er uit vliegen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) Ja echt dramatisch hoor. Die uitwedstrijd had je gewoon moeten winnen. 13 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Stel dat Emmen het red wordt het volgend seizoen een pittige JL hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Tom Overtoom, leuke speler waar is die opgeleid? Meen je dit? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten